Forum

E3 2018 forventninger

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Redman DK » tirs 12 jun 2018 09:06

Erroneus skrev:Det var som forventet, meget fokus på deres egne eksklusive spil, som tilgengæld også ser fantastiske ud. Godt at se Remedy. Men interessant at der ingen annoncering var af eksklusive spil fra Sony Worldwide Studios ud over dem som der er nu. Gemmer de til Gamescom eller gemmer de helt til PS5.


Jeg tror ikke der kommer flere AAA titler til PS4 fra Worldwide Studios udover dem der allerede er annonceret. Mit gæt er at The Last of Us Part 2 og Death Stranding bliver de sidste 2 store eksklusive PS4 udgivelser inden PS5 udkommer.
I 2013 udkom God of War Ascension, The Last of Us og GT6 samme år som PS4, og jeg tror vi kommer til at se noget lignende det år PS5 bliver udgivet.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Erroneus » tirs 12 jun 2018 09:44

Lad os se hvad der sker til Gamescom og PSX, men ja det lugter af den retning og så kan man gisne om PlayStation 5 bliver 2020 eller 2021, ud fra hvornår The Last of Us 2 og Death Stranding udkommer.

Efter at have set Death Stranding traileren et par gange, så ser jeg meget frem til det spil. Ja det virker mærkeligt, fordi man ikke forstår historien som den er nu, men det virker enormt lovende.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf ikkNico » tirs 12 jun 2018 19:07

OK, jeg er solgt på Cyberpunk 2077 ... Og jeg rører ellers aldrig RPGere. det sidste jeg spillede var vist Fallout 3 og før det FF7 (på PS1)

Jeg håber det bliver FPS, men kan sagtens leve med 3PV. Uanset hvad så oser det langt væk af superfedt med ekstra badass ovenpå
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster