Forum

Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf baunevej » fre 19 okt 2018 15:46

Cena skrev:Rammer bare servere med 50-100 ms ping hele tiden. Når jeg rammer 20-30 servere har jeg ingen problemer. Men der er langt i mellem desværre.

Når jeg ping tester andre steder har jeg under 10

Ja okay det lyder godt nok pænt frustrende :( , håber der kommer en løsning hurtigt. Det ville ihvertfald genere mig voldsomt også hvis de fleste af mine kampe, virkede sådan.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » fre 19 okt 2018 19:45

Her til eftermiddag er jeg begyndt at ryge i lobbyer. med folk jeg har spillet mod før. Ikke bare en gang, men en del gange nu. Navne jeg kan genkende fra tidligere på ugen. Hvad er sandsynligheden for at det sker i et spil, der sælger millionvis af kopier på den største konsolplatform?
Jeg ser også væsentligt flere italienere og spaniere nu end tidligere, men heldigvis også tyskere, danskere og svenskere.

Mit gæt er at nu har Treyarch haft en uge til at samle data, og så slår SBMM til
Hvilket er noget værre lort for så sker der lige præcis det som Cena beskriver. I stedet for at blive smidt på en server i Skanderborg eller Frankfurt, bliver man nu sendt til Milano for at spille mod spaniere, italienere, franskmænd, russere og en enkelt araber.
Så skal alle de små pakker pludselig ud på en noget længere rejse, og det kan mærkes hos slutbrugerne med det samme

Ping baseret matchmaking tak
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » fre 19 okt 2018 20:58

Er i gang med patchen nu. Håber den løser nogle problemer :-)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » fre 19 okt 2018 21:24

Cena skrev:Er i gang med patchen nu. Håber den løser nogle problemer :-)

Eneste problem jeg ved den løser er theater crash

Reddit har en del rapporter om at selve spillet crasher, og at man ikke kan loote fjender i Blackout
Min anden kamp efter pacthen mødte jeg en fjende fra tidligere i dag: iFellPain ... eller noget i den dur. der er 100% SBMM nu

*Update*
Det er rigtig grimt efter update. Halvdelen af mine kampe er nu skyd først, dø først
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » fre 19 okt 2018 22:04

Jeg tror ikke på at dette spil har været 3 år undervejs.
enhver der havde brugt bvare 5 minutter i Theater ville have opdaget at det crashede konstant. det er nu fixet, men tilgengæld kan man ikke spille offline mod bots. Man kan vælge klasse og streaks, men man kan ikke skifte gamemode, maps, regler eller bare tilfæje bots til sine kampe

3 år ... fra en erfaren udvikler ... på et AAA budget.
3 år min bare røv :lol:

Nå men i det mindste er det skægt ... når altså det kører
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » lør 20 okt 2018 09:21

Du burde droppe COD serien helt. Er det ikke ved at være hvert år, der er noget helt galt med seriens spil? ;)

Ja, det er helt sikkert rushed. Det mangler en ellers planlagt singleplayer campaign. Multiplayer halter i forhold til WW2 - hvis du spørger mig. Blackout er sjovt, men grafisk en kæmpe skuffelse.

Men omvendt er der også en masse gode ting; Ellers var du og alle os andre, ikke vendt tilbage igen. Men det skriver du også.

For mig er de største skuffelser i COD serien, Ghost (som jeg stort set ikke rørte), Infinite Warfare og Advanced Warfare. I den rækkefølge. Men det er så ikke på grund af bugs, men grundet dårligt gameplay.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » lør 20 okt 2018 09:21

Black Ops 4 1.03 patch notes:
https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... _now_live/

Et eksempel på et rushed spil er, når man smider en 50 GB patch på day 1 :)
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » lør 20 okt 2018 09:44

enfen skrev:Du burde droppe COD serien helt. Er det ikke ved at være hvert år, der er noget helt galt med seriens spil? ;)

Når jeg betaler 4-500kr for et produkt, så forventer jeg faktisk at det virker. det er vel fair nok?

Det er jo ikke sådan, at jeg sidder og finder på ting, der er galt med spillet.
Før update virkede Theater overhovedet ikke, det crashede ved færste død. det er nu fixet, men Offline Bots er stadig mangelful for at sige det mildt, og spawns er helt ødelagte: https://streamable.com/ff3xa

Jeg bliver stadig smidt ind i kampe hvor vi er nede med 20+ point, og modstanderne er et party på 4-6 mand, og jeg ser stadig de samme PSN IDs i flere kampe. Jeg bliver sendt på servere i Milano, selvom både Skanderborg, Frankfurt, London og Paris er tættere på, og har bedre ping
Det synes jeg er værd at brokke sig over, da jeg ikke lagde fuld pris for det her spil, for at møde italienere der ikke kan dø fordi de sidder på en 5Mbit adsl forbindelse

Efter 1.03 patchen er der nu rapporter om folk, der ikke kan lootes i Blackout, våben der ikke kan få attachments og jeg har selv haft 3 tilfældige crashes midt i mit spil.

Jeg har ikke tænkt mig at male et usandt lyserødt billede. Jeg har tænkt mig at udstille alle fejl, for så kan det være nogle af fårene derude langt om længe vpgner op, og stiller krav til udviklerne. Flere års "lade stå til" fra spillere betyder at vi nu har et fuld pris spil, med en mobil F2P forretningsmodel, der sendes på gaden halvfærdigt

Så jo, det er hvert år der er noget galt med seriens spil, og det er hvert år jeg har tænkt mig at påtale disse fejl, og dokumentere dem for det er ikke andre arcade shooters med killstreaks derude, så udvalget er til begrænset
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf baunevej » lør 20 okt 2018 11:33

Har spillet i 20 timer i almindeligt multiplayer, og ud fra mine erfaringer vil jeg sige du er meget uheldig med alle de fejl. Havde langt større problemmer da ww2 udkom en det jeg har oplevet i Black OPS 4. Jeg tvivler ikke det mindste på det du siger overhovedet, men det er slet ikke det jeg selv oplever, tværtimod. Spillede 3 timer i strej igår, uden store problemmer med spawns eller teamkills. I min optik køre denne udgivelse mindst ligeså godt/dårligt som tidligere cod spil, og våbenføelsen er noget bedre en spil før ww2. Spiller med en ven der heller ikke oplever nogle særlige problemmer.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » lør 20 okt 2018 12:46

Så tror jeg til gengæld du er super heldig, hvis du ikke oplever de fejl og mangler.

Reddit blev så oversvømmet med fejlrapporter (fordi devs er derinde), at man måtte lave en bug megatråd: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... h_reports/
Dem nåede over 3700 rapporter på 3 dage

Efter 1.03 opdateringen startede man en ny tråd: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... orts_post/
Den er allerede over 750 kommentarer siden i nat

Seneste graverende fejl, som jeg ikke selv har set, er at man kan skyde genenm sten i Blackout. den blev fundet af Dr Disrespect under en Livestream

Jeg er simpelthen begyndt at hoppe ud af lobbyer hvor jeg bliver sat på Milano eller Paris serverne, eller hvis jeg ser et 4 mands party. Det har hjulpet gevaldigt. Sidder jeg på en Frankfurt, Amsterdam eller Skanderborg server, så kører alt som en drøm. Alle skud connecter og spillet er sjovt
Så taber jeg kun fordi jeg er for langsom, upræcis elller klumset i mine bevægelser. Det er helt fint, det er mig og ikke spillet, der har indflydelse på det
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » lør 20 okt 2018 13:01

Det kører væsentlig bedre for mig efter den nye patch. Har spillet en del af formiddagen og det har kun været få modstandere jeg ikke kunne skyde. Har ligget mellem 1.5-3.0 i kd det meste af tiden. Udover de kampe hvor man bare bliver savet over. Men det er fint nok :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » lør 20 okt 2018 13:38

Har lige taget nogle kampe med Bruun som partyleader. Han bliver fucked, men det er en drøm for mig. back to bck +20 og alle mine streaks

Det kan rigtig godt betale sig at blive stående i spawn
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » lør 20 okt 2018 14:31

ikkNico skrev:Har lige taget nogle kampe med Bruun som partyleader. Han bliver fucked, men det er en drøm for mig. back to bck +20 og alle mine streaks

Det kan rigtig godt betale sig at blive stående i spawn


Jeg er også nødt til at være mere defensiv end tidligere. Det er simpelthen umuligt at rushe med de nye spawns. Ved ikke om jeg synes det skal ændres - men skal i hvert fald vænne mig til det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » lør 20 okt 2018 15:33

Jeps, det er som om alle ADHD børnene er ude og lege. Hovedet op i røven, og så bare løbe afsted uden nogen form for taktik.

Bunnyhopping er helt vildt. Alle gør det, og ikek kun rundt om hjørner, også head-on. Er det en glitch jeg ikke kender til?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf wMikkel » lør 20 okt 2018 18:05

Jeg spiller nu tilpas nok multiplayer at jeg overvejer Black Ops pass.
Men er der nogen muligheder for at købe "opgradering" således at man får alt det som Digital Deluxe får?
Jeg har spillet fysisk, men kunne godt tænke mig alt det ekstra grej som den udgave tilbyder, dog uden at skulle købe hele pakken til 750 kr.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 25 gæster

cron