Forum

Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » søn 04 nov 2018 08:15

Har ikke rigtigt oplevet alle de bugs, cheats mm på trods af jeg har rundet 24 timer. Enten er jeg heldig eller også er de ikke rigtigt i heist. Klart det fedeste game mode i år, selvom de burde fjerne killstreaks og et par andre ting.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 04 nov 2018 08:58

Tror mest exploits popper op i TDM og DOM. Heldigvis er det ikke nær så udbredt som Javelin-dom var i sin tid

De forskellige crashes og underlige fejl ved jeg ikke med. Den anden dag kunne Bruun ikke komme ind i en eneste lobby, dagen efter kører alt bare. Så får vi begge Host Migration på forskellige tidspunkter, og jeg endte med den der corrupt save data fejl.
Det virker bare som om spillet aldrig fik sine 3 år i ovnen, men virkelig blev rushet (fordi Activsion ville have BR og ny mp)

Brugte hele dagen i går på DOM (for at få nogle challenges), og jo Cena, spawns er stadig helt væk. Fjender der spawnede 2 meter foran eller bagved mig, var ikke unormalt. En enkelt kamp spawnede jeg ind i Prohpets lyn-skud. Ryger ind mid.match, spawner og bum

Man capper godt nok hurtigt i år. 2-3 sekunder, bum så er punktet taget. Gad vide om det er derfor alle ADHD børnene har så travl med at sprinte fra den ene ende af mappet til den anden

Havde i øvrigt en enkelt kamp hvor vi fik halvleg ved stillignen 57-65. Det var sgu' lidt underligt

Jeg er ikke sikker på hvor pjattet jeg er med DOM i år. Der er vanvittigt mange 4-6 teams derude, og de vinder altså alle kampe. Og så er der alle de kampe hvor man bliver smidt ind ved stillingen 37-125. Der hopper jeg altså ud med det samme. Det er simpelthen spild af tid

... og lige så jeg ikke træder nogen over tæerne: på trods af alle disse fejl og mangler, så har jeg det stadig sjovt med BO4 og nyder at spille det
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » søn 04 nov 2018 10:53

Cena skrev:Har ikke rigtigt oplevet alle de bugs, cheats mm på trods af jeg har rundet 24 timer. Enten er jeg heldig eller også er de ikke rigtigt i heist. Klart det fedeste game mode i år, selvom de burde fjerne killstreaks og et par andre ting.

Jeg spiller primært Blackout. Er heldigvis kun røget ind i problemer et par gange.

I går oplevede jeg, at jeg sad fast i en dør, da jeg ville lukke den. Det hjalp heller ikke at prøve med Grappling Hook. Så det spil måtte jeg hoppe ud af, da jeg var ved at dø til Collapse.

Og så har jeg oplevet en enkelt gang, at mit ene våben (Hades) ikke var synligt; et hurtigt skift mellem de to våben løse midlertidigt problemet. Og våbnet kom også frem ved ADS.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf wMikkel » søn 04 nov 2018 13:44

Jeg er så pissed over deres Contraband tier system. Jeg er i tier 68, og jeg når ikke til tier 200, det har jeg simpelthen ikke tiden til... og så vil activision have jeg skal punge ud.

Fortnite har nogenlunde samme system, det spil er F2P. Og det er desuden meget billigere for deres battlepass og rent faktisk muligt at kunne nå alle tiers ved blot at spille og klare challenges, uden at bruge 250 timer...
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 04 nov 2018 15:07

Jeg tror desværre at season battle pass, dlc og betaling for pynteprodukter er kommet for at blive, også i AAA spil. Ingen brokker sig rigtigt eller straffer udgiverne. SWB2 er vel et af de få spil, hvor forbrugerne virkelig gik amok. Før det var det over Xbox One DRM (paradoksalt nok er always-online nu stadnard alligevel)

Ellers har det kun været et par småbøvser som AC Unity, Black Ops Pass og R6S. Ikke noget voldsomt, der rigtig rykker.
Jeg læste på et tidspunkt at især MTX systemer kan betale sig. Det koster ikke meget at udvikle eller implementere, og selvom langt over halvdelen af spillerne aldrig benytter det, så er det sikre penge i lommen pga af alle dem, der bare køber et par point ell. coins, og så fordi der findes nogle "hvaler" (udgivernes udtryk) derude, der køber for flere 1000 kroner
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » søn 04 nov 2018 16:24

wMikkel skrev:Jeg er så pissed over deres Contraband tier system. Jeg er i tier 68, og jeg når ikke til tier 200, det har jeg simpelthen ikke tiden til... og så vil activision have jeg skal punge ud.

Fortnite har nogenlunde samme system, det spil er F2P. Og det er desuden meget billigere for deres battlepass og rent faktisk muligt at kunne nå alle tiers ved blot at spille og klare challenges, uden at bruge 250 timer...


Jeg synes egentlig systemet er fint nok - mest fordi det kun er kosmetiske ting. Det der irriterer mig er at jeg feks ikke kan bruge et facepaint hvis ikke jeg har tøjet der passer. Det er fandme fjollet! For med det tempo jeg unlocker ting skal sol, måne og stjerner stå rigtigt før jeg får tøjet også.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 04 nov 2018 17:06

Jeg må simpelthen bare indrømme, at jeg er blevet gammel og må gå med krykker.

I både IW og WW2 havde jeg massive problemer med at høre modstandernes fodtrin. De kunne (og kan) sprinte lige bagved mig, og jeg hører dem simpelthen ikke
Jeg har testet et hav af hørebøffer og forstærkere, og det gør ingen forskel. Fodtrin ligger i en frekvens mine gamle ører ikke kan finde ud af

Efter et par dage i DOM, hvor jeg arbejder på nogle af mine Equipment challenges, kan jeg så konstatere, at det samme er tilfældet i BO4. Så hurra for Accoustic Sensor. de røder kelger på radaren er lidt irriterende, men jeg kan i det mindste høre modstandere, der kommer løbende bagfra
Så AC er helt klart min krykke i år
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » søn 04 nov 2018 18:07

ikkNico skrev:Jeg må simpelthen bare indrømme, at jeg er blevet gammel og må gå med krykker.

I både IW og WW2 havde jeg massive problemer med at høre modstandernes fodtrin. De kunne (og kan) sprinte lige bagved mig, og jeg hører dem simpelthen ikke
Jeg har testet et hav af hørebøffer og forstærkere, og det gør ingen forskel. Fodtrin ligger i en frekvens mine gamle ører ikke kan finde ud af

Efter et par dage i DOM, hvor jeg arbejder på nogle af mine Equipment challenges, kan jeg så konstatere, at det samme er tilfældet i BO4. Så hurra for Accoustic Sensor. de røder kelger på radaren er lidt irriterende, men jeg kan i det mindste høre modstandere, der kommer løbende bagfra
Så AC er helt klart min krykke i år


Jeg har samme problem. Selv med Dead Silence hører jeg nærmest intet! Men mit ene øre er også helt fucked pga arvæv fra øreproblemer som barn.
Men synes jeg har kunne høre fodtrin i de tidligere spil, men i år er det tilfældigt hvis jeg hører dem.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » man 05 nov 2018 09:02

Nogen der havde lagt mærke til dette?
Jeg havde ikke

https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... _the_left/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » man 05 nov 2018 09:44

Cena skrev:Jeg har samme problem. Selv med Dead Silence hører jeg nærmest intet! Men mit ene øre er også helt fucked pga arvæv fra øreproblemer som barn.
Men synes jeg har kunne høre fodtrin i de tidligere spil, men i år er det tilfældigt hvis jeg hører dem.

Har du prøvet med et andet mix?

Jeg ved, der er forskel på normal multiplayer og Blackout; Men jeg synes, ens egne fodtrin er en kende for høje i sidstnævnte. Sikkert bevidst valg fra Treyarchs side.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf wMikkel » man 05 nov 2018 09:56

Jeg synes ofte det virker som om der er delay på ens fodtrin, det er fandme irriterende.
Fik spillet noget Domination i går aftes, spawns er stadig ikke optimale, virkelig øv, og så er der det tilbagevendende problem, at folk ikke går efter objective.. Suk
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » man 05 nov 2018 14:05

Jeg kører Headphones.
Treyarch Mix og Bass Boost er kun godt til eksplosioner. Supercrunch er så 'diskantet', at jeg får hyletone i ørerne
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » man 05 nov 2018 14:07

enfen skrev:
Cena skrev:Jeg har samme problem. Selv med Dead Silence hører jeg nærmest intet! Men mit ene øre er også helt fucked pga arvæv fra øreproblemer som barn.
Men synes jeg har kunne høre fodtrin i de tidligere spil, men i år er det tilfældigt hvis jeg hører dem.

Har du prøvet med et andet mix?

Jeg ved, der er forskel på normal multiplayer og Blackout; Men jeg synes, ens egne fodtrin er en kende for høje i sidstnævnte. Sikkert bevidst valg fra Treyarchs side.


Nej det har jeg ikke. Tror måske jeg kører Headphones, men husker det faktisk ikke lige. Det kan være jeg skulle prøve det i aften.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » man 05 nov 2018 19:04

Hold nu kæft hvor er CE-34878-0 belastende.
Halvleg i en rigtig god DOM kamp. Crash

Hele ideen med at spille på konsol er jo, at udviklerne kan kode til ens hardware, optimere, teste og sikre at skidtet rent faktisk virker.
Har defrag'et og renset min PS4 for længst
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » tirs 06 nov 2018 14:29

Jeg spiller aldrig Zombies (det passer ikke helt, jeg har taget et enkelt spil med bots til runde 15), men jeg har da hørt om MrRoflWaffles, og han er ikke glad for BO4 Zombies



... Og det undrer mig helt vildt, fordi jeg havde et helt klart indtryk af at Zombies i BO4 på alle måder var en forbedring ifht tidligere titler
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron