Forum

Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » ons 31 okt 2018 09:37

ikkNico skrev:11GB opdatering
Patch notes: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... t_zombies/


Har ikke haft tid til at spille endnu, men har det fixet Spawn problemerne Nico?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » ons 31 okt 2018 10:51

Jeg spillede lidt i går aftes - Blackout. De har fået tilføjet muligheden for, at man nu kan spille "singles only", og det er en fin tilføjelse.

Grafisk skulle det være blevet en lille smule flottere. Men det var ikke noget, jeg lige lagde mærke til.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » ons 31 okt 2018 12:12

Cena skrev:
ikkNico skrev:11GB opdatering
Patch notes: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... t_zombies/


Har ikke haft tid til at spille endnu, men har det fixet Spawn problemerne Nico?

Jeg nåde kun 4-5 kampe i går aftes. Der var ikke voldsomme spawnflips eller spawns op og ned af hinanden ... men som sagt kun 4-5 kampe, så skal lige spille lidt mere i aften

Der var også nerfs til ARs, men jeg mærkede ikke den store forskel, men jeg nåede også kun at løbe med VAPR uden attachments (skal have 50 kills)

Tror rigtig først vi mærker effeklterne afg denne patch i weekenden, når der kommer max load på, og den nye meta bundfældes (tror nu stadig folk vil løbe rundt med hovedet godt oppe i røven)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » ons 31 okt 2018 13:32

ikkNico skrev:
Cena skrev:
ikkNico skrev:11GB opdatering
Patch notes: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... t_zombies/


Har ikke haft tid til at spille endnu, men har det fixet Spawn problemerne Nico?

Jeg nåde kun 4-5 kampe i går aftes. Der var ikke voldsomme spawnflips eller spawns op og ned af hinanden ... men som sagt kun 4-5 kampe, så skal lige spille lidt mere i aften

Der var også nerfs til ARs, men jeg mærkede ikke den store forskel, men jeg nåede også kun at løbe med VAPR uden attachments (skal have 50 kills)

Tror rigtig først vi mærker effeklterne afg denne patch i weekenden, når der kommer max load på, og den nye meta bundfældes (tror nu stadig folk vil løbe rundt med hovedet godt oppe i røven)


Det lyder positivt at du har kunne mærke lidt på spawns. For det andet var bare håbløst! Jeg håber at få tid til at spille lidt i weekenden :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf wMikkel » tors 01 nov 2018 07:17

Og så blev det muligt at bruge COD points ....
På at stige i tiers og få "kontrakter".

Det anede mig, at der måtte være en grund til det tog sååå lang tid at stige i tiers, men nu giver det mening, de prøver at få folk til at betale sig til højere tiers ... føj
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » tors 01 nov 2018 10:17

wMikkel skrev:Og så blev det muligt at bruge COD points ....
På at stige i tiers og få "kontrakter".

Det anede mig, at der måtte være en grund til det tog sååå lang tid at stige i tiers, men nu giver det mening, de prøver at få folk til at betale sig til højere tiers ... føj


Klassisk activision move. Er desværre ikke overrasket.

Kan man købe specifikke ting? Eller er det udelukkende tiers og kontrakter?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » tors 01 nov 2018 13:25

Cena. Spawns er lidt bedre. Man kan godt mærke en ændring, så spawns ikke flipper så meget mere, men nærmere flyttes med eller mod uret.

Hvis du forestiller dig Arsenal. Så starter holdene i hhv fabrikken og office (eller "stenhaven" bagved, men lad os kalde det offcie spawn).
Før opdatering flippede spawns primært mellem disse 2 punkter. Nu oplever man oftere at spawns flyttes på tværs, så det ene hold flyttes til udendørs spawn på haverne, og modsat på kanonerne. Så man spawner på langs.

Men fordi meta'en er så sprintet som den er, når spawns ofte at flytte sig fra fabrikken til kanonerne og videre til office. Eneste løsning tror jeg er større maps, med god plads til sikre spawns

Til gengæld har jeg endu ikke set folk spawne ind foran en spawntrappoer. Sandspawn på Morocco var slemt til dette, med hele hold der stod på toppen af trappen og hard scopede ned i spawn

wMikkel skrev:Og så blev det muligt at bruge COD points ....
På at stige i tiers og få "kontrakter".

Det anede mig, at der måtte være en grund til det tog sååå lang tid at stige i tiers, men nu giver det mening, de prøver at få folk til at betale sig til højere tiers ... føj

Så en udregnig på hvor meget det ville koste i tid ell. penge at nå igennem alle tiers til alle events. Den samlede pris landede på 1400 USD.

Så længe Activsion kun lægger pynteting, emotes, emblemer og send slags ind i streamen. Ingen våben, og slet ikke med bedre stats
Bevares jeg synes det er sørgeligt at man tager fuld pris for et spil og så smider både låser baner bag season pass og masser af ekstra bagved mikrotransaktioner. På det område minder COD uhyggeligt megtet om Candy Crush og den slags spil

WWII var ikke godt på mange områder, men deres unlock system var fair. Det omhandlede primært at udføre opgaver, og man kunne købe sig til mangelende elementer med in-game penge
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » tors 01 nov 2018 17:50

Åh pis, så er der jittermod til den helt store guldmedalje.
Har lige været i 3 forskellige Mercernary TDM lobbyer, alle 3 havde mindst en spiller med en SG12 og jittermod. Trorden skyder hurtigere end selv spitfire

Edit: sidste mand havde en cronus max, men så er det jo også nemt nok at lave en makro
Tillader Sony egentlig Cronus Max eller kan man rapportere folk for den slags?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » fre 02 nov 2018 09:18

ikkNico skrev:Cena. Spawns er lidt bedre. Man kan godt mærke en ændring, så spawns ikke flipper så meget mere, men nærmere flyttes med eller mod uret.

Hvis du forestiller dig Arsenal. Så starter holdene i hhv fabrikken og office (eller "stenhaven" bagved, men lad os kalde det offcie spawn).
Før opdatering flippede spawns primært mellem disse 2 punkter. Nu oplever man oftere at spawns flyttes på tværs, så det ene hold flyttes til udendørs spawn på haverne, og modsat på kanonerne. Så man spawner på langs.

Men fordi meta'en er så sprintet som den er, når spawns ofte at flytte sig fra fabrikken til kanonerne og videre til office. Eneste løsning tror jeg er større maps, med god plads til sikre spawns



Problemet har for mig været at spawn flipper helt random. Og at modstanderen kan spawne i det der reelt ER vores spawn, fordi alle spawns sker på 20% af mappet. På sin vis er det fint nok man ikke kan spawn trappe, men de skal bruge hele mappet og ikke kun 20% for at gøre det mere intenst.

Da spillet kom, spawnede jeg i bunden af et map, arbejdede mig lidt op, for at modstanderen så spawner bag mig, i stedet for i den anden ende af mappet.
Hvis det var som i "gamle" dage spawnede hvert hold i hovedspawn i sin hver sin ende/side så vi rent faktisk skulle bevæge os lidt for at mødes igen - præcis som når kampen starter.
Når hele mit hold så er kommet ned i deres spawn, så flipper det modstat eller ud til én af siderne hvis det giver mening.

Jeg tror ikke det kræver større maps nødvendigvis, fordi maps som Jungle, Firing Range osv. havde ikke de problemer i det første Black Ops.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » fre 02 nov 2018 10:45

Cena skrev:Jeg tror ikke det kræver større maps nødvendigvis, fordi maps som Jungle, Firing Range osv. havde ikke de problemer i det første Black Ops.

God pointe.
Jeg synes stadig modstandere spawner for let i ryggen på dig. På Frequency skal du stadig bare ind i det første rum før modstandere kan spawne bag på dig

Har dog ikke set spawns som disse siden seneste update: https://streamable.com/ff3xa

Jeg har spawn campet nogle kampe som Crash, dvs jeg blev stående i vores eget spawn, smed min "madpakke" og skød streaks og modstandere. Det bliver enten skideskægt fordi modstanderene kommer sprintende hele tiden, eller røvsygt fordi jeg ikke ser en modstander en hel kamp, men i det mindste flipper det ikke spawns
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » fre 02 nov 2018 11:14

ikkNico skrev:
Cena skrev:Jeg tror ikke det kræver større maps nødvendigvis, fordi maps som Jungle, Firing Range osv. havde ikke de problemer i det første Black Ops.


Har dog ikke set spawns som disse siden seneste update: https://streamable.com/ff3xa


Den der video viser præcis problematikken. Det bør simpelthen ikke kunne lade sig gøre det der. Der må være flere steder der kan agere hovedspawn. Og i værste fald begynder dit team at spawne på dig også - og så har vi problematikken med alle spawner på under 20% af mappet.

De må tilbage og køre med det gamle spawn system. Det der er sku for dumt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » fre 02 nov 2018 19:38

Efter aftenens update (serverside)

https://streamable.com/b3mxr

*suk*
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » lør 03 nov 2018 12:21

Nå, har heldigvis kun set dedikerede servere siden i går aftes. En del i UK, men trods alt dedikerede, så ikke flere host migrations

Rendte ind i denne her i går aftes efter mit spil crashede: https://streamable.com/0n6eg
Heldigvis ser det ikke ud til at jeg har tabt noget. Jeg skulle bare sætte spillet op igen som fra nyt (safe zone, brigtness osv), så hurra for online profiler

MP 101 trophy er fixet.
Jeg spillede igennem Ajax tutorial her til formiddag, og mens hans perosnlige video spillede inden skirmish poppede MP 101

Recent players er også fixet nu, så listen opdateres løbende og med mere end 1 navn
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » lør 03 nov 2018 23:30

Ser ud til at Skulker speed exploit er tilbage :(

https://streamable.com/yf232
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf MrGlennDK » lør 03 nov 2018 23:39

ikkNico skrev:Ser ud til at Skulker speed exploit er tilbage :(

https://streamable.com/yf232


Jeg har opgivet det for i år alt for mange fejl, må tilbage til ww2
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster