Forum

Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 21 okt 2018 14:22

enfen skrev:@IkkNico Er der en speciel grund til, at du begynder at tale ned til folk, når de ikke er enige med dig?

Sødt

Prøv at kigge tilbage i tråden og se hvem der åbnede ballet. Hvem var det, der begyndte at brokke sig, når jeg påtalte fejl?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » søn 21 okt 2018 14:31

Stop nu. "Åbnede ballet". Ja, min far er stærkere end din :)

Du påpeger nogle fejl, som nogle af vi andre ikke kan se eller oplever. Det er vel ok. Det behøver du jo ikke blive tøsefornærmet over. Kom videre...
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf kratoss98 » søn 21 okt 2018 14:40

jeg tror vi alle kan blive enige om at det her spil desværre ikke er så godt som det kunne være. det er en skam, ja det er.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 21 okt 2018 14:59

kratoss98 skrev:jeg tror vi alle kan blive enige om at det her spil desværre ikke er så godt som det kunne være. det er en skam, ja det er.

Jeg er på den ene side ked af, at vi har fået de fejl, der er tilstede i år. På den anden side er jeg rigtig glad for, at vi ikke fik den Overwatch-klon, der gik rygter om i foråret.

Jeg elsker COD for de korte 8-10 minutters kampe, med masser af unlocks og streaks at lege med. Intet andet spil tilbyder dette. Jo, Ironsight på PC, og Medal of Honor på 7. gen konsollerne, men ellers ingen. Hvis vi havde mistet streaks til en OW klon havde det faktisk været endnu værre, end de fejl BO4 nu er kommet ud med
Jeg er stadig rigtig godt underholdt

Kampagnen med tidsrejser (også et rygte fra foråret) lød rigtig fed, og den er jeg til gengæld ked af vi aldrig fik at se.

Hele 60Hz i beta vs 20Hz i slutprodukt fra de seneste 24 timer hidser jeg mig ikke op over. Det er udelukkende et pengespørgsmål. Det eneste der undrer mig, er at alle udgivere laver de her finter, men indtil i år er det nærmest kun EA, der rigtig har fået på huden for sine upopulære beslutninger, men måske er det endelig Activisons tur

Reddit (hvor Treyarch selv poster) er i hvert fald eksploderet over emnet siden i går aftes
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 21 okt 2018 20:13

Kan i huske Sandy Ravage?
Fortunate er lige så vild, og han har efter flere år med MW2 kastet sin kærlighed på BO4

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » man 22 okt 2018 18:20

wMikkel skrev:https://www.coolshop.dk/minisite/call-of-duty-black-ops-4-black-market

Lol


Wow. Kunne godt se ved hovedregning at det krævede en del. Men der er godt nok overdrevet!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » man 22 okt 2018 19:28

Cena skrev:
wMikkel skrev:https://www.coolshop.dk/minisite/call-of-duty-black-ops-4-black-market

Lol


Wow. Kunne godt se ved hovedregning at det krævede en del. Men der er godt nok overdrevet!

Så længe det kun er kosmetik, så er det OK for mig.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf wMikkel » man 22 okt 2018 20:27

ikkNico skrev:
Cena skrev:
wMikkel skrev:https://www.coolshop.dk/minisite/call-of-duty-black-ops-4-black-market

Lol


Wow. Kunne godt se ved hovedregning at det krævede en del. Men der er godt nok overdrevet!

Så længe det kun er kosmetik, så er det OK for mig.


Jeg synes netop det er fedt at kunne låse op for kosmetiske ting, dog er denne her måde ikke som jeg havde håbet.
Det bliver gjort op i spilletid og ikke hvor god du er. Jeg har ikke 6 timer hver dag jeg kan knalde af, til gengæld når jeg spiller, så klarer jeg mig forholdsvis godt, men det bliver ikke belønnet i det her tiers system ... En skam
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » man 22 okt 2018 21:16

wMikkel skrev:Jeg synes netop det er fedt at kunne låse op for kosmetiske ting, dog er denne her måde ikke som jeg havde håbet.
Det bliver gjort op i spilletid og ikke hvor god du er. Jeg har ikke 6 timer hver dag jeg kan knalde af, til gengæld når jeg spiller, så klarer jeg mig forholdsvis godt, men det bliver ikke belønnet i det her tiers system ... En skam

Der er ingen tvivl om, at det her er lavet for at tjene penge. Personligt er jeg ligeglad med alle de kosmetiske ting, men jeg kan godt se, at det er noget skidt for dem, der gerne vil hygge med unlocks og have noget at arbejde hen i mod
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf wMikkel » man 22 okt 2018 21:21

ikkNico skrev:
wMikkel skrev:Jeg synes netop det er fedt at kunne låse op for kosmetiske ting, dog er denne her måde ikke som jeg havde håbet.
Det bliver gjort op i spilletid og ikke hvor god du er. Jeg har ikke 6 timer hver dag jeg kan knalde af, til gengæld når jeg spiller, så klarer jeg mig forholdsvis godt, men det bliver ikke belønnet i det her tiers system ... En skam

Der er ingen tvivl om, at det her er lavet for at tjene penge. Personligt er jeg ligeglad med alle de kosmetiske ting, men jeg kan godt se, at det er noget skidt for dem, der gerne vil hygge med unlocks og have noget at arbejde hen i mod


Men man kan ikke købe sige til højere tiers, så det er lidt underligt. De vil åbenbart gerne have folk clocker nogle timer i spillet.

Håber de ændre det, men synes ikke jeg kan finde nok brok på Reddit, så det sker nok ikkd
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » man 22 okt 2018 21:51

wMikkel skrev:Men man kan ikke købe sige til højere tiers, så det er lidt underligt. De vil åbenbart gerne have folk clocker nogle timer i spillet.

Oh, jeg troede faktisk at det var det COD point skulle bruges til. HVad filan kan man så købe for COD point?

Så er det sgu' lidt underligt. Jeg ved fra årsrapporterne, at Activsion går megt op i Månedlige Aktive Spillere, så måske er det de tal, de vil have boostet
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » man 22 okt 2018 22:34

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf wMikkel » tirs 23 okt 2018 08:31

ikkNico skrev:
wMikkel skrev:Men man kan ikke købe sige til højere tiers, så det er lidt underligt. De vil åbenbart gerne have folk clocker nogle timer i spillet.

Oh, jeg troede faktisk at det var det COD point skulle bruges til. HVad filan kan man så købe for COD point?

Så er det sgu' lidt underligt. Jeg ved fra årsrapporterne, at Activsion går megt op i Månedlige Aktive Spillere, så måske er det de tal, de vil have boostet


Så må det være der den ligger. Det giver nemlig ikke mening ellers.
Men de skal da nok få tjent penge.

Grundspillet, 4 x map packs, mikrotransaktioner, Black Ops pass .. Det kører
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » ons 24 okt 2018 08:40

Med fare for at træde nogen over tæerne, er her lige et alvorligt heads-up på et par exploits, der kan ramme os alle. Dør man af (tilsyneladende) usynlige kugler, så check lige killcam eller Theater

Man kan åbenbart komme ret let under mappet i både Morocco og Arsenal, og ligesom med elevator glitchen fra MW2, så ved man også bare at alle børnene vil udnytte dette

Der er også spillere der kravler under mappet i Blackout

Et par videoer der blev postet til reddit indenfor den sidste dag
https://www.youtube.com/watch?v=02vHeICe6gg
https://www.youtube.com/watch?v=dnjsXFWhRDs
https://twitter.com/xUnCoded/status/1054938544966373376

Treyarch har ikke sagt noget om disse fejl endnu, men mon ikke de bliver rettet forholdvis hurtigt
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster