Forum

Har Smite fundet løsningen?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Har Smite fundet løsningen?

Indlægaf Da Senzai » lør 28 jul 2018 23:29

Jeg plejer at sige, at Smite er et fantastisk spil med en frygtelig spillerbase.

Der skal ingenting til før, at man bliver svinet til at sine holdkammerater og hvis man ikke fører stort efter 5 minutter, så kan du godt forvente at en af dine hold"kammerater" giver op og stiller sig nede i Spawnet og spammer "YOU ROCK" og "WOOHOO" resten af kampen.

I den seneste introducerer HIREZ et nyt system i brug i forsøg på at mindske Toxitivity´en. Efter hver kamp har man nu mulig for at give Commendations til sine holdkammerater. Man kan vote på, hvem man synes var "Friendly", en god "Guide" eller udviste "Team-Work".

Hvis man som spiller i en løbet af en måned bliver "Commended" nok gange eller ganske enkelt spiller nok spil uden at blive reported for dårlig opførsel, så får man en gratis in-game Lootbox.

Jeg har spillet et par dage nu efter den nye update og jeg kan faktisk mærke meget stor forskel på antal fjolser, jeg møder. Der er lige en enkelt tosse engang imellem, men umiddelbart er det blevet sjovere at spille og folk er ikke længere en floks pussies, der giver op med det samme og skyder skylden på deres team-mates.

Det er ret fedt. Jeg er spændt om den positive ændring af folks opførsel kun er midlertidigt eller om folk f. eks om en måned stadig opfører sig pænt. Jeg synes, at det er vildt nok, at den seneste opdatering indtil videre har gjort en mærkbar forskel.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Har Smite fundet løsningen?

Indlægaf Hades » søn 29 jul 2018 09:30

Gør Overwatch ikke nogenlunde det samme?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Har Smite fundet løsningen?

Indlægaf Da Senzai » søn 29 jul 2018 12:29

Hades skrev:Gør Overwatch ikke nogenlunde det samme?


Ikke dengang, jeg spillede det ihvertfald ^^

Der kunne man stemme på, hvem man synes var bedst - og jeg er ikke helt sikker på, at man fik gratis lootboxes af, at blive stemt på.

I Smite ligger fokuset på, at man giver en 'Commendation' til alle dem, man synes opførte sig pænt og var sjove at spille med.

Det jeg er interesseret i er om dette er en effektic måde at bekæmpe Toxic'hed. Indtil videre er jeg meget imponeret over, hvor godt det virker og, hvor pænt folk opfører sig nu i forhold til før :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Har Smite fundet løsningen?

Indlægaf BingoDK » fre 03 aug 2018 10:05

Det er netop blevet indført i den seneste patch update i Overwatch også, hvor man kan commende op til tre spillere for god opførsel mv. Man kan også søge efter parties/grupper, hvor commendation level skal være højt.

Jeg tror ikke at folk opfører sig bedre, men man slipper nu i højere grad for at skulle spille med de støjende klaphatte.

Synes jeg læste en artikel forleden, hvor de skrev at det nye system i Overwatch var en succes, så det fungerer :)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster