Forum

Spider-man tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Spider-man tråd

Indlægaf MrGlennDK » man 10 sep 2018 12:06

De drone udfordringer er godt nok irriterende! :lol:
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Trekamp » ons 12 sep 2018 23:41

Så er jeg et godt stykke igennem spillet, og gameplay og grafik er da helt fantastisk. Dog føler jeg, der er blevet skævet lidt for meget til Ubisoft, og deres ide om “indhold” (læs: 7.000 små markers man lige skal besøge fordi .. så har man gjort det)

Venter spændt på den næste Spider-Man-film, hvor han vælter rundt i New York og jagter duer i halvanden time.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Cena » tors 13 sep 2018 06:41

MrGlennDK skrev:De drone udfordringer er godt nok irriterende! :lol:


Jeg synes sniger missionerne er værre. Jeg er mere combat typen :lol: Klarede dog den første af dem jeg prøvede med 3 stjerner. Men det var også efter 25 forsøg og mere held end forstand :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Rytteren » tors 13 sep 2018 07:43

Cena skrev:
MrGlennDK skrev:De drone udfordringer er godt nok irriterende! :lol:


Jeg synes sniger missionerne er værre. Jeg er mere combat typen :lol: Klarede dog den første af dem jeg prøvede med 3 stjerner. Men det var også efter 25 forsøg og mere held end forstand :)


De er jo ikke obligatoriske. Syntes dog ikke de er så slemme. Men det er lidt ala Mirrors Edge (ps3), hvor man skal lave et perfect run, da der ikke er megen plads til fejl, for man ikke kan nå guld.

Synes derimod at de obligatoriske MJ/Miles missioner er = lort. Ikke fordi de er svære, men de er røvsyge og hiver mig væk fra Spider man oplevelsen..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Spider-man tråd

Indlægaf BingoDK » tors 13 sep 2018 16:00

Trekamp skrev:Venter spændt på den næste Spider-Man-film, hvor han vælter rundt i New York og jagter duer i halvanden time.


=D> =D> =D> =D> =D> =D>

Er det ikke en af bonusscenerne fra Blu-Ray'en?
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Cena » fre 14 sep 2018 08:58

Rytteren skrev:
Cena skrev:
MrGlennDK skrev:De drone udfordringer er godt nok irriterende! :lol:


Jeg synes sniger missionerne er værre. Jeg er mere combat typen :lol: Klarede dog den første af dem jeg prøvede med 3 stjerner. Men det var også efter 25 forsøg og mere held end forstand :)


De er jo ikke obligatoriske. Syntes dog ikke de er så slemme. Men det er lidt ala Mirrors Edge (ps3), hvor man skal lave et perfect run, da der ikke er megen plads til fejl, for man ikke kan nå guld.

Synes derimod at de obligatoriske MJ/Miles missioner er = lort. Ikke fordi de er svære, men de er røvsyge og hiver mig væk fra Spider man oplevelsen..


Det var også mest fordi jeg lige havde svært ved at koncentrere mig på den pågældende dag :lol: Klarede de 3 andre i går ret nemt!

Ved godt de ikke er obligatoriske, men vil gerne have platin og der skal jeg have alle dragter. Jeg ved bare ikke hvor mange jeg reelt skal bruge for at få de sidste jeg mangler - da de er skjult bag en lvl wall.

Ja dem er jeg heller ikke fan af!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Hades » fre 14 sep 2018 11:34

Bare vent med at bruge jeres Base Tokens og Challenge Tokens til aller-sidst, så køber I alle dragter, får trophy og lukker ned uden at gemme - og så køber I 15 upgrades i stedet - bum, så behøver man ikke ALLE missioner i guld :D
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Unklemac » fre 14 sep 2018 11:38

Nu kom jeg igennem, og det var jo en helt fin oplevelse.

Giver spillet 9/10. Det havde fået 10/10, hvis side missions var sjovere samt at de tog "MJ/Miles" missionerne ud af spillet :mrgreen:

Stadig begejstret over hvor fedt det er at svinge rundt i New York.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Spider-man tråd

Indlægaf glyr » søn 06 jan 2019 12:25

Nogle der ved om der er annonceret flere DLC'er end de 3 der allerede er kommet ?
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Erroneus » søn 06 jan 2019 13:09

Det er der ikke. Der går nogle spekulationer på der kommer lidt kostumer i 2019, fordi collectors edition reklamer siger der vil komme DLC frem til marts 2019. Men det kan også bare være en forkert estimeret tidsplan.

Anyways, intet officielt annonceret. Det er dog ikke fuldstændig utænkeligt at de laver en expansion pack til den, men igen det er heller ikke utænkeligt at de smider deres ressourcer efter en "fuld" efterfølger til PS5.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Cena » søn 06 jan 2019 13:16

Er de 3 DLC der er udkommet værd at købe?

Synes spillet var super fedt, men var allerede væk fra det efter platin. Kunne dog sagtens finde på at vende tilbage og købe DLC når det er på tilbud, hvis det er noget værd?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Spider-man tråd

Indlægaf glyr » søn 06 jan 2019 13:20

De er på tilbud nu (mener jeg).
Nu er jeg jo lidt af en trofæ luder og da jeg holdt af spillet. Syntes jeg fik mange gode timer for de 100 kr jeg gav for DLC.
Tak for svar Euroneus. Så er det nu jeg heller må sælge spillet :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Erroneus » ons 09 jan 2019 10:50

Et eller andet Fantastic Four relateret er på vej https://twitter.com/MarvelGames/status/ ... 6298177536
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Cena » ons 17 apr 2019 23:09

Spider-man DLC på tilbud til 99kr. Tror sku jeg køber dem!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron