Forum

FIFA 19

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » man 24 sep 2018 13:28

Deres kundeservice har til mig oplyst at de har sat ekstra ressourcer af til formålet i år, netop fordi det kiksede sidste år.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 19

Indlægaf j.rath » man 24 sep 2018 15:57

Erroneus skrev:
j.rath skrev:Nogen der kender elgigantens leveringstider? De har Fifa til 389 inkl. fragt.
Har jeg det fredag, eller først engang i næste uge hvis jeg bestiller der?

Det er som vinden blæser. Nogle gange lykkedes det for dem, andre gange gør det ikke. Føtex og Bilka holder midnatsåbning mange steder og har det til 399 kr., hvis du har en af dem i nærheden.



Jeg har en Bilka 500m fra hvor jeg bor, men jeg er gået i seng kl. 00.00, og når man endelig er hjemme fra job har alle 12-årige fået deres bedsteforældre til at købe spillet.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 19

Indlægaf KlumpeStumpen » man 24 sep 2018 19:00

j.rath skrev:Nogen der kender elgigantens leveringstider? De har Fifa til 389 inkl. fragt.
Har jeg det fredag, eller først engang i næste uge hvis jeg bestiller der?


Sådan som de fik fucket op med Spider-man vil jeg ikke sætte penge på at du har det fredag! Så er det bedre at hente selv i deres butik, i en power, føtex eller bilka.

Jeg er ihvertfald færdig med pre-order hos Elgiganten.
KlumpeStumpen
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: FIFA 19

Indlægaf j.rath » man 24 sep 2018 21:05

KlumpeStumpen skrev:
j.rath skrev:Nogen der kender elgigantens leveringstider? De har Fifa til 389 inkl. fragt.
Har jeg det fredag, eller først engang i næste uge hvis jeg bestiller der?


Sådan som de fik fucket op med Spider-man vil jeg ikke sætte penge på at du har det fredag! Så er det bedre at hente selv i deres butik, i en power, føtex eller bilka.

Jeg er ihvertfald færdig med pre-order hos Elgiganten.


Ja så vil jeg da ikke satse på elgiganten. Måske jeg skulle smide 150 kr. ekstra og hente det i morgen. :)
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » man 24 sep 2018 21:46

Mange Bilkaer har også åbent ret tidligt, så hvis man ikke kan ved midnat, kan man evt. snuppe det om morgen :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » man 24 sep 2018 23:07

Mit første trophy i spillet, var for perfekt timet skud der gav mål, og det siger vist en del om den nye skudtype, at den måske er lidt for effektiv.

Eksempel
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » tirs 25 sep 2018 11:15

Erroneus skrev:Mit første trophy i spillet, var for perfekt timet skud der gav mål, og det siger vist en del om den nye skudtype, at den måske er lidt for effektiv.

Eksempel


Kan du huske low driven sidste år? Det der ser ikke mere OP ud end det :) Hvis ikke det var AI kunne modstanderen have dobbeltklikket på højre analog og så havde målmanden skiftet stolpe. Så var den ikke gået ind :)

3 timer til jeg har fri så jeg kan hente spillet og komme hjem og prøve det. Forbandede arbejde :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » tirs 25 sep 2018 14:18

Cena skrev:
Erroneus skrev:Mit første trophy i spillet, var for perfekt timet skud der gav mål, og det siger vist en del om den nye skudtype, at den måske er lidt for effektiv.

Eksempel


Kan du huske low driven sidste år? Det der ser ikke mere OP ud end det :) Hvis ikke det var AI kunne modstanderen have dobbeltklikket på højre analog og så havde målmanden skiftet stolpe. Så var den ikke gået ind :)

3 timer til jeg har fri så jeg kan hente spillet og komme hjem og prøve det. Forbandede arbejde :lol:

Yep, men i år er der BÅDE low driven og det her nye timet skud. Low driven kræver dog lidt flere knapper at holde inde (l1+r1+skud), så det kræver minimalt mere. Den nye skud type her, kræver lidt mere skill, da man skal time det rigtigt ellers bliver afslutningen helt forfærdelig, men jeg har allerede haft nogle voldsomt gode langskudsmål bare på baggrund af det og endda med ikke særlige gode spillere, så tror de skal have balanceret det lidt.

Men nu får vi at se om det faktisk bliver et problem, når de bedre spillere får hænderne i spillet :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf MadsenDK1987 » tirs 25 sep 2018 14:56

Champions Edition på tilbud i Bilka til 549,00,- kr. (Normalpris 699,00,- kr. på Playstation Store)
Jeg hentede mit i A-Z Hjørring for en time siden - Nu skal jeg bare have fri fra arbejde, så jeg kan komme hjem og komme i gang med min karriere med Vendsyssel ;-)

Det ser fantastisk ud i 4K på PS4 Pro'en og et Samsung 55" NU8055!

https://www.bilka.dk/elektronik/konsoll ... /100403560
MadsenDK1987
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Hjørring

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » tirs 25 sep 2018 15:12

Slap med 145 kr i GS efter jeg afleverede en håndfuld spil. Fint tilfreds med det. Den er i gang med at installere så nu sidder jeg spændt og venter på at komme i gang :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf MadsenDK1987 » tirs 25 sep 2018 15:17

Og jeg er skiftet fra Xbox til PS4.. Så jeg har en del exclusives jeg skal igennem - Alt det jeg er gået glip af ;-)
MadsenDK1987
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Hjørring


Re: FIFA 19

Indlægaf Trekamp » tirs 25 sep 2018 16:16

Kan nogen fortælle mig, om der er lavet bare én ændring i career mode, siden sidste år?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » tirs 25 sep 2018 16:29

Trekamp skrev:Kan nogen fortælle mig, om der er lavet bare én ændring i career mode, siden sidste år?

Jeg har ikke fået kigget på det til min anmeldelse, gør jeg en af dagene, men Champions League og Europa Leauge er tilføjet, hvor der endda er ordenlig lodtrækning. Der skulle også være ændringer til hvordan du bliver belønnet for en god sæson, så man får mere at lege med efterfølgende sæson og så skulle der generelt være mere lir/cinematics omkrings ens hold og de pressemøder man afholder sig spiller og eller træner.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf MadsenDK1987 » tirs 25 sep 2018 17:13

Trekamp skrev:Kan nogen fortælle mig, om der er lavet bare én ændring i career mode, siden sidste år?


Den er skrevet for 6 dage siden. :-)

https://www.easports.com/fifa/news/2018 ... -authentic
MadsenDK1987
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Hjørring

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf Trekamp » ons 26 sep 2018 18:40

Tak for svarene :)

Det lyder mildest talt skuffende, desværre. Det bliver tydeligere over årene, at FUT så absolut er der EA bruger deres krudt. Career blev dårligere (utroligt nok) fra 17 til 18, og det eneste de gør ved det, er at lave lidt om på bling og grafik. Alene de nye forhandlingscener der kom til sidste år, trak al tempo ud af spillet og virkede håbløst, så at der kommer endnu mere af den slags, er jævnt håbløst.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster