Forum

FIFA 19

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » ons 26 sep 2018 20:57

Og ændringerne til FUT er meget små i år :P Der er dog en sjat små forbedringer, samt naturligvis lidt ændringer på gameplay over alle spil typer, men der er godt nok ikke sket så meget .. :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » tors 27 sep 2018 16:07

Hvis nogen mangler transfer pile upgrade, så tilføj mig. Har masser af point :-)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » lør 29 sep 2018 12:07

Sejt EA. Mit FUT er bugged, så tider hvornår daglige og ugentlige missioner passer overhovedet ikke, medmindre der er 110 timer i døgnet nu. Endnu værre, så passer det heller ikke i squad battles og jeg får ikke nye kampe i squad battles, så det er lidt svært at spille FUT optimalt.

Simpelthen ikke godt nok, at sådan fejl opstår, når man ser på hvor lidt der er sket til årets udgave.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Kimosabe » lør 29 sep 2018 12:29

Fik spillet det i aftes, dog kun lokal multiplayer. Var generet af flere bugs, hvor jeg mistede styringen med mit hold, og den fjernede min opsætning af styring hver gang jeg startede en kamp, selvom det var sat ude i hovedmenuen. Jeg er ikke imponeret når man som Erroneus nævner ser på hvor lidt der er sket.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: FIFA 19

Indlægaf KlumpeStumpen » lør 29 sep 2018 12:32

Oplever de samme bugs. Det er godt nok en ommer EA.
KlumpeStumpen
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » lør 29 sep 2018 14:41

Hvis man genstarter ens PS4, så forsvinder problemet med tiderne står forkert. Det lugter af at EA ikke har testet spillet med standby mode :roll: :lol:

Og så fik man lige en crash, så en sejr i squad battles blev lavet om til 0-3.
Fuck et lortespil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Maethiel » søn 30 sep 2018 14:45

Det lader til at være en klog beslutning, at jeg valgte at forudbestille RDR2 i stedet for at købe Fifa 19 :D

Det skal prøves når en eller anden smider det på dba.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » søn 30 sep 2018 17:00

Jeg syntes nu det ligner sig selv udemærket fra 18 - på godt og ondt.
Håber 19 er spillet hvor jeg har tålmodighed til online delen efterhånden, for offline blir jeg bare aldrig glad for.

Apropos online - jeg vil gerne igang med fut men savner ideer til formation og stil.
Mange af de anbefalinger man finder er voldsomt offensiv, men løb på løb mod feltet.
Så hvis mon spillestil er lidt mere tilbageholdende og driblinger ikke er min stærke side, hvad bør jeg så overveje?
Jeg kører pt en 4-2-3-1 med 3 cam, men får intet ud af de to yderste som er fekir(r) og depay(l).
Jeg vil dig gerne have den til at virke og har cavani på toppen, som er god i luftspillet, men indlæggelse er fattige og dårlig.
Jeg har alves og mendy på backer e.

God ideer tages imod:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » søn 30 sep 2018 17:32

Jeg kan kun anbefale ikke at bruge penge på. Der er så mange fejl, det er helt sindssygt.

Har lige haft et frispark, hvor jeg vælger en anden spiller. Så skal dommeren rette noget, så bliver den valgte spiller nulstillet til en anden.

Prøver at spille The Journey, hvor de har udvidet mentor systemet. Men point systemet i The Journey har de samme problemer som de 2 sidste år og mentor systemet virker dårligere. Jeg har lige haft en kamp, hvor jeg fik minus for at score mål og minus for at lave glimrende skud på mål. Det er simpelthen under alt kritik, at EA ikke tester det her lort ordenligt, når man tænker på hvor mange milliarder de tjener på det.

Stikninger og afleveringer virker heller ikke korrekt, oplever tit den laver stikning i modsat retning ad hvas man har valgt. Der er grafiske fejl over alt og ja FUT er stadigvæk lige så meget pay2win som altid, og nu har vi statistikkerne til at beviser det, da EA er blevet tvunget til at afsløre procenter på chancer for at få ordenlige spillere i pakkerne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+4

Re: FIFA 19

Indlægaf Maethiel » søn 30 sep 2018 23:03

Jeg holder mig bare helt væk i år, tak Erroneus! :)

Må blive Fifa 20 jeg hopper på, hvis de ellers strammer op...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: FIFA 19

Indlægaf MrGlennDK » man 01 okt 2018 13:16

Jeg elsker de nye spiltyper, UT støtter jeg ikke da jeg ikke gider Pay to Win

Billede
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: FIFA 19

Indlægaf BingoDK » man 01 okt 2018 13:37

Du behøver vel ikke at betale for at vinde i FUT...
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » man 01 okt 2018 16:59

BingoDK skrev:Du behøver vel ikke at betale for at vinde i FUT...

Aaaah, måske ikke hvis man er god til FIFA. Problemet for os andre, som er "noobs". Det er at folk med måske samme evner som os, kan købe sig til betydeligt bedre hold.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » man 01 okt 2018 20:12

Jeg må indrømme jeg også syntes det er en lige stor nok fordel “købere” får.
Det er det selvfølgelig nødt til at være når nu det er en mulighed.
Med det sagt, tror jeg at jeg brugt 700-1000kr på packs sidste år og fik aldrig en spiller der ku sælges for over 50.000.

Det gider jeg ikke i år. Samtidigt er der dælme mange der køber coins og point på lyssky sider og dermed virkelig får
Fordele.
Forstår ikke hvorfor ea ikke er bedre til at stoppe det, nu det er mod deres politik.
Flere af eks youtube store fifa spillere reklamere endda for “cheap coins”
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » tirs 02 okt 2018 17:08

Andre end mig, der allerede er ved at have fået nok, at de omkring 15-20 saksespark pr kamp. det skal fixes hurtigt muligt.
Fik denne imod mig i første kamp i SB idag på world class, af en ligegyldig 83 rated spiller
https://www.youtube.com/watch?v=M_rEnEKXtkQ

Blev den eneste kamp jeg orkede idag..
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron