Forum

FIFA 19

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » man 10 dec 2018 20:56

Cena skrev:
Xainz skrev:Har selv smidt en del coins væk, ved at prøve forskellige icons af, Solgte Nakata da jeg kunne tjene 75k på ham ca, købte så en 89 socratis, skiftede så til en prime Rivaldo, overvejede kort en prime seedorf. for til sidst at ende med en 87 Socratis, kostede mig vel omkring 150k i tab i alt, at prøve dem af.
Fik lavet Flashback alves, han gør det satme godt.


Hvad er din oplevelse af icons? Har kun prøvet Vieri og han var super skuffende! Så det har afholdt mig indtil videre. Jeg tror jeg køber Gattuso da han vil løse mine chem problemer jeg har i øjeblikket. Jeg tilføjer dig nok lige ved lejlighed på PS4. Meget sjovt at kunne kigge hinandens hold lidt ud.

Jeg skulle gerne have et par Milan icons i løbet af sæsonen.


Jeg spiller primært med icons, for at få spillere, jeg faktisk kan lide, dem er der ikke mange af tilbage i fodbolden :P

Icons er fint bling bling, men vel reelt ikke pengene værd, medmindre man bruger dem for at kunne få kemien til at gå op. men spiller for spiller, er de bare for dyre.
Men det afholder mig dog ikke fra det, elsker at spille med icons, og spille med de stjerner jeg startede med at følge. Rino er helt sikkert også på min liste, men har dog svært ved at skifte Casimiro ud, den mand er vanvittig for mig.
Prøver en del nye i år, da jeg vel spillede 600 kampe med Rui Costa, Maldini, Del Piero, Sheva og Van Basten sidste år. og meget kort med desailly.
Kluivert var et bæst, men flashback pato er ikke meget fra ham, et super kort. Tror min næste bliver willy wonka istedet for mit sbc kroos kort, det er jeg ikke helt tilfreds med.

Du sender bare en invite :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » man 10 dec 2018 21:42

Spiller sådan her og skifter til 4-2-2-2.
Billede

Er også glad for Casemiro. Så det bliver paulinho der bliver skiftet med Rino. Venter bare lige og ser hvad der sker når næste icon kommer i weekenden. Håber lidt på base icons snart falder lidt, da jeg ikke synes Rino er 700k værd.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » ons 12 dec 2018 19:14

Billede

Så fik jeg endnu en gang lavet lidt om på holdet. Ville gerne have min untradeable Florenzi i spil igen nu hvor han får upgrade. Det krævede så at jeg byttede rundt på mine CBs og købte Marcelo i stedet Alex Sandro. Og så købte jeg Gattuso som fixede min chem problemer. Er spændt på om jeg kan mærke forskel. Det var dyrt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » lør 15 dec 2018 08:55

Ser stærkt ud, tror bare snart der kommer et større fald, på de low rated ikoner, da grunden til de alle røg så højt op i pris, var ikon sbc 3. og den udløber inden længe.

Billede

Jeg spiller med dette hold, 4-2-2-2 ændres det til når det er imod andre, og 4-3-3 (4) når det er SB.
Neymar og Pato er i front, når det er imod andre, og i SB er det Pato med Zola bag sig.
Skal have købt Courtois, var bare for nærrig. Tror næste mål bliver at få Seedorf og Rino ind istedet for Kroos og Casemiro
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » fre 28 dec 2018 13:45

Fik lavet et par småændringer på holdet:
Billede

Gattuso er uden tvivl spillet bedste skraldemand, han er over alt.
1 time efter jeg købte otw alisson, trak jeg så en untradeable Ramos, så nesta må desværre ofres, og alisson skal væk igen.
Men har så omkring 900k, jeg ikke lige ved hvad jeg skal bruge på :D Håber på der snart kommer en ikon sbc pakke igen, var egentlig grunden til jeg lavede Zola.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » søn 30 dec 2018 10:16

Har lavet ret store ændringer af flere årsager. Pato begyndte at brænde absurd store chancer. Og så ville jeg gerne prøve KDB, Salah, VVD og DDG. Så holdet er blevet sådan her:
Billede

Spiller virkelig godt med holdet. Er pt 11-7 i WL på trods af ekstremt delay denne uge. Alle de nye tilføjelser gør det super godt. Så tænker det her bliver holdet de næste uger.

Har godt fulgt dit hold i spillet Xainz. Det er virkelig blevet cool! Jeg går ikke rigtigt efter icons i år da jeg synes de skuffer. Måske er det fordi jeg forventer for meget. Men efterhånden har jeg så mange højt ratede untradeables som skal bruges på et eller andet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf kleenex » søn 30 dec 2018 11:23

Hvordan ligger i billede op af jeres hold?
Billede
kleenex
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » søn 30 dec 2018 14:40

Jeg plejer at lægge billede ind på imgur, og derefter link dertil, det kan sikkert gøres nemmere :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+2

Re: FIFA 19

Indlægaf Da Senzai » søn 06 jan 2019 16:52

Cena skrev:Har lavet ret store ændringer af flere årsager. Pato begyndte at brænde absurd store chancer. Og så ville jeg gerne prøve KDB, Salah, VVD og DDG.

Spiller virkelig godt med holdet. Er pt 11-7 i WL på trods af ekstremt delay denne uge


Kan man spille Fifa 19 på sin telefon? :D

Xainz skrev:Jeg plejer at lægge billede ind på imgur, og derefter link dertil, det kan sikkert gøres nemmere :)

Det gør jeg også! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » lør 12 jan 2019 20:02

Billede

Velkommen til Zlatan :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » søn 13 jan 2019 19:54

Fedt Xainz! Jeg har også lavet ham og Casillas. Men de er ikke på holdet nu. Jeg har dog lavet nyt hold.

Billede

Messi og IF Salah er overdrevede! Man fatter ikke hvor kliniske de er for man har prøvet dem. Neymar var god, men er ikke i nærheden af de to. Så lige nu har jeg 700k jeg kan bruge til investeringer da jeg ikke lige synes holdet mangler noget pt. Jeg er ikke helt på icons vognen endnu.

EDIT:
Hov. Har UCL Filipe på holdet i stedet for Marcelo. Men holdet er til salg hele tiden når jeg ikke bruger det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster