Forum

FIFA 19

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 19

Indlægaf arnel925 » tirs 02 okt 2018 17:47

Fifa har helt skuffet i år. Alt er så tilfældigt. Og så prøver de at implementere saksespark etc.. Men det bliver sku for meget fifa street for min smag. Og så er det umuligt at komme forbi et forsvar hvis en spiller bare har lidt styr på sit forsvar. Og ligesom altid så udkommer der nok 1600 patch i løbet af året og fifa bliver ok omkring april 2019. Er lidt gået over til PES og så er superligaen også med i år.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: FIFA 19

Indlægaf Robinson » tors 04 okt 2018 14:39

Hvis man henter en patch ned til PES med de rigtige navne, logoer osv, så er PES nu ikke så ringe i år ..
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » man 08 okt 2018 09:59

Puha jeg synes godt nok opstarten i FIFA19 har været op ad bakke! Har spillet snart 100 kampe og føler stadig ikke jeg har kontrol over hvad der sker på banen. Mine afleveringer sejler rundt - både defensivt og offensivt.
Jeg spillede over 1000 kampe sidste år og føler mig stadig som en totalt nybegynder i FIFA19. Synes de har lavet alt for mange ændringer i år - og mange af dem virker ikke ordenligt! Det er blevet overkompliceret at angribe fordi AI er alt for god defensivt. Én berøring og de har bolden og de stiller sig konstant i de scriptede passing lanes!

SB er totalt smadret i år. Sidste år spillede jeg på legendarisk og tabte måske 1-2 om ugen. I år taber jeg ca. 30-40% af kampene. Modstanderen laver bare mål som det passer dem og der er INTET man kan gøre for at stoppe det. Til gengæld parkerer de 11 mand i feltet og bare de snitter en har de bolden igen. Shielding virker OVERHOVEDET ikke.

For at være ærlig synes jeg det er et lortespil i den nuværende stand. Der er så mange ting der skal patches før spillet bliver ordenligt efter min mening.

Har overhovedet ikke lyst til at trade i år, fordi jeg allerede nu er ved at være træt af spillet. Har dog haft en del pack luck og har fået lavet det her hold:
Billede

Medmindre mit held i pakker fortsætter, så bliver det mit hold indtil jeg ikke gider mere. Jeg ofrer ikke nogle penge eller tid på at trade medmindre der kommer ændringer i spillet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » man 08 okt 2018 11:18

Lækkert hold :)

Jeg er i samme situation og under mig også meget over gameplay. Jeg slås også meget med afleveringer er helt i hegnet, men har også bemærket at førstegangs afleveringer og skud ofte ikke virker, da ens spiller vælger at lave en berøring, hvilket er katastrofalt, fordi så er man ofte tacklet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » man 08 okt 2018 13:09

Erroneus skrev:Lækkert hold :)

Jeg er i samme situation og under mig også meget over gameplay. Jeg slås også meget med afleveringer er helt i hegnet, men har også bemærket at førstegangs afleveringer og skud ofte ikke virker, da ens spiller vælger at lave en berøring, hvilket er katastrofalt, fordi så er man ofte tacklet.


Tak.

Ja det er nemlig pisse irriterende! Sidste år lavede jeg mange mål på at jeg driblede i feltet og lavede en flad aflevering til en der afsluttede. Det virker ikke 80% af gangene, fordi de som du siger laver en håbløs berøring. Og som du siger er chancen tabt fordi 4 står rundt om én.

Og så fiks de skide saksespark! Jeg tror Rabiot har lavet 6-8 saksesparksmål for mig - Det er jo på ingen måde realistisk.

Og de er også nødt til at gøre noget ved offensiv shielding. Uanset om man står med Zlatan eller Neymar, så rører forsvaret dem og så har de bolden.

Afslutninger er også helt i skoven. Jeg har slået timed shots fra fordi det er umuligt når der er button delay. Og så undre det mig meget at jeg oftere score når jeg står med ryggen til mål og afslutter ned når jeg har front i mod.

Der er SÅ mange ting der er fejl i, i år. Jeg tvivler sku på det kan fikse det i år. Jeg er ikke sikker på jeg holder meget længere end oktober med, hvis der ikke sker noget.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf FischerMand » man 08 okt 2018 15:00

Nogen der kan svare på hvordan bjelland kan løbe Ronaldo op, selvom Ronaldo har et forspring på 10-15meter?
FischerMand
Niveau 2
 
Indlæg: 195

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » man 08 okt 2018 15:07

FischerMand skrev:Nogen der kan svare på hvordan bjelland kan løbe Ronaldo op, selvom Ronaldo har et forspring på 10-15meter?


Det er fordi Ronaldo har flæskesvær i lommerne. Dem vil Bjelland RIGTIG gerne have, så han bruger NOS :) Ellers også har EA i den grad boostet det defensive spil, samtidig med de har nerfed det offensive.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » man 08 okt 2018 18:10

Åh ja, det oplever jeg også for meget af, at en spiller med høj pace og et godt forspring, bliver totalt indhentet af en ligegyldig forsvarsspiller, til trods for man skubber bolden foran sig i høj fart.

Der skal noget seriøs finjustering til, men de har sagt de ikke vil lave store ændringer for meget ud fra feedback, pga. det er dårligt?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » man 08 okt 2018 19:30

Har fået skrabet dette hold sammen.
Billede
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » tirs 09 okt 2018 05:23

Erroneus skrev:Åh ja, det oplever jeg også for meget af, at en spiller med høj pace og et godt forspring, bliver totalt indhentet af en ligegyldig forsvarsspiller, til trods for man skubber bolden foran sig i høj fart.

Der skal noget seriøs finjustering til, men de har sagt de ikke vil lave store ændringer for meget ud fra feedback, pga. det er dårligt?


Ja det læste jeg godt. Men det tror jeg simpelthen de er nødt til, for jeg har aldrig set så meget brok på det officielle forum. Selv et par pro spiller har udtalt sig i ret negative vendinger om spillet.
Den første patch løser nok ikke ret meget - men de er nødt til at gøre noget hurtigt. For ellers er folk smuttet inden jul.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf BingoDK » tirs 09 okt 2018 15:58

Xainz skrev:Har fået skrabet dette hold sammen.


Stygt hold!

Fik sgu lige Agüero i min 4. pakke, er lidt i tvivl om de skal bruges på et PRL hold eller et fra Bundesligaen. :D

Billede
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » ons 10 okt 2018 10:20

Jeg hoppede over til 4-2-2-2 i stedet for 4-1-2-1-2. Synes jeg havde problemer med at spille mig i gennem når folk parkede bussen. Samtidig har jeg rodet en del med custom tactics og umiddelbart fungerer opstillingen for mig.

Det hjalp en hel del med flere offensive kræfter. Samtidig har jeg fået lidt bedre backup med 2 CDM's på kontra.

Men for fanden det kniber med afleveringerne. De sejler rundt! Passing stat betyder noget endnu, men at Draxler og Payet ikke kan aflevere bedre end de gør, er en kæmpe joke.

Er der nogen af jer der har spillet WL endnu? Jeg har indtil videre kun spillet Rivals. Ligger i Div 5 med mellem 1300-1450 skill points. Regner med jeg skal prøve WL i uge 42, for der har jeg lidt tid :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » tors 11 okt 2018 09:56

Billede

Så blev det tid til lidt flere upgrades på holdet. Købte Vidal, da han er bedre end Rabiot. Rabiot har egentlig gjort det godt, men savnede en lille smule defensivt. Kondogbia og Payet bytter plads via custom tactics.
LLoris har bare været lort. Han taber så mange luftdueller pga. sin svage fysik. Så nu prøver jeg Ter Stegen i stedet. Nu har jeg 50k og nu ved jeg ikke hvad næste upgrade skal være. Måske Umtiti i forsvaret :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf tue69 » tors 11 okt 2018 22:18

Fik Rivals-præmier i dag, rank II i 6. division. Valgte untradeable og trak:

Billede

Helt fantastisk!

Åbnede så mine 3 andre pakker og i den sidste:

Billede

Ved ikke helt om jeg skal græde eller grine... Så han røg i Lucas Moura SBC.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » tors 11 okt 2018 23:05

Haha, men nice nok. Jeg har vitterligt trukket intet ud af packs, men jeg rammer så bare ikke de under 1% ... :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron