Forum

finalfantasy15

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

finalfantasy15

Indlægaf iceb » tirs 25 sep 2018 05:04

hej med jer


jeg har nu klaret den der boss levitan og det var godt men dog sidder jeg nu fast i en anden mision i kapitel 10 den hedder hand of the king og er den hvor man skal tilbage til banegården reboard the train mener den hedder og det er opstået et probelem for normalt i spillet kan je godt bruge kortet til at for eks automatisk rejse fra et sted på kortet til et andet via det der travle via quest marker men denne funktion er i denne mision deaktiveret og derfor kan jeg så ikke finde tilbage til det så mit spm er hvordan finder jeg let denne tog station og hvor på kortet ligger det for eks i den østlige eller nordlige del af koretet eller hvad? jeg har nemlig prøvet at gået tilbage til mine gemme filer men det virker heller ikke da jeg har overskrevet det eneste der var relevant. så hvad gør jeg så for at finde en måde hvor jeg så kan gå tilbage til statinen på og tilbage til jeg mener at statinen hedder
for det eneste jeg kan bruge nu er den der funktion rejse via et kort punkt da den der quest rejse funktion er deaktiveret i denne mision. og den station jeg skal rejse til hedder i spillet Cartanica .Der følger et link her med information om tog stationen.... håber i kan hjælpe takker . http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Cartanica
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: finalfantasy15

Indlægaf JanR » tirs 25 sep 2018 07:21

hej isb godt at du klarede levitan var det der hvor man skulle svømme men du kunne ikke svømme for jeg læste et andet sted at du havde problem med at svømme og ikke kunne finde ud af at svømme hurtigt nok men godt at du kom videre derfra uden at spille med playstation venner for det gør det nok nemmere det er også godt at dit headset nu virker med jackstick for det drillede dig også du kan måske prøve at bruge armor og de der eliksir for at hele at stige i levels hjælper også med at klare forskellige svære steder for så bliver du stærkere det kræver at du farmer dog og man kan også finde walkthroughs på nettet når man sidder fast et sted det vigtigste er dog at følge med i skolen så man lærer at skrive og formulere sig ordentligt folk kan nemmere hjælpe en når man selv har gjort en indsats inden kh jan
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: finalfantasy15

Indlægaf baunevej » tirs 25 sep 2018 08:47

Hvor er det lavt og nedgøre folk, fordi de ikke har samme "korrekte" måde og skrive på som en selv. Har selv en kone der er ordblind, og kommentaren om og følge bedre med i skolen, svare til og sige til en med depression de bare skal tage sig sammen. Du aner intet om bagrunden for manglende kommaer, eller tager jeg fejl der ?
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+2

Re: finalfantasy15

Indlægaf JanR » tirs 25 sep 2018 08:51

Hahaha, tryk på hans profil og læs alle hans indlæg igennem.
Dejligt at krænkelseskulturen og idiotien også rammer pslife, på vegne af andre mennesker! :lol:
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: finalfantasy15

Indlægaf baunevej » tirs 25 sep 2018 08:56

JanR skrev:Hahaha, tryk på hans profil og læs alle hans indlæg igennem.
Dejligt at krænkelseskulturen og idiotien også rammer pslife, på vegne af andre mennesker! :lol:


Hvis man har et problem med hans indlæg er det ret nemt og spole videre. Kan se de fleste omhandler noget han er i tvivl om, dette er et spilforum, så egentlig er han det rigtige sted.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+3

Re: finalfantasy15

Indlægaf iceb » tirs 25 sep 2018 11:11

ja jeg er blind faktisk men jeg fik stadigvæk ingen svar på mine spm så stiller dem igen ja

1. er det et bug det med den her kapitlel 10 ?
2. hvor ligger den der banegård som jeg nævnte at jeg ikke kan finde for eks

i syd østlige del af kortet eller hvor?
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster