Forum

Warface

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Warface

Indlægaf Sbergy » tors 27 sep 2018 10:05

Nu er det udkommet et nyt spil på ps plus. Det er helt gratis, man kan både spille pve og pvp. Minder meget om call of duty, bare ikke lige så smooth... Men har spillet det et par gange, der var en lille fejl da jeg spillede, lige pludselig røg jeg under banen.. Tror dog at spillet sagtens kan udvikle sig.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Warface

Indlægaf ikkNico » tors 27 sep 2018 16:02

Sbergy skrev:Tror dog at spillet sagtens kan udvikle sig.

Troede jeg også indtil jeg læste lidt om det inde på reddit.
Åbenbart udgiver udviklerne stort set kun nye våben, og retter hverken fejl, mangler eller deres servere.

Er selv lige røget forbi level 11, og så skifter spillet helt karakter. Nu ser jeg spillere fra hele Europa, jeg bliver sendt på Moskva serveren, og selvom jeg altid har 3-4 bars, så er det altid dem med en rød bar der slutter øverst. Skud på dem registreres sjældent
Så er der de sjældne kampe hvor man får lov at spille på Amsterdam serveren, de er faktisk OK.

Det værste er dog hvor meget Pay-2-Win det er. ALT koster penge. dit udstyr og våben bliver slidt, hvilket koster penge at reparere. Som Plus medlem får man an booster, så det kan løbe rundt, men vil man have de bedste våben, så skal der betales rigtige penge.
Den bedste riffel, som koster lige under 200kr, har et en DPS på over 900. Til sammenligning har våben man får gratis sjældent over 800 DPS. Så taber man altså rigtig mange kampe
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron