Forum

PES 19: Gode råd til spillet

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

PES 19: Gode råd til spillet

Indlægaf Underdog dk » lør 13 okt 2018 07:02

Hej alle sammen

Jeg er som de fleste vant til at spille FIFA, så derfor syntes jeg, at styringen er helt anderledes med PES 19.

Gode råd
Jeg har forsøgt, at sætte det hele manuelt, men alligevel skifter spillerne automatisk, hvilket har givet flere farlige episoder. Hvordan slår man det fra og hvordan er din opsætning/styring?

De fleste af mine kampe ender med at jeg taber ca 1-0 i de sidste 10-20 min. Det er som om computeren lige skruer op for niveauet der.. eller jeg mister koncentrationen. Jeg kommer ikke rigtig til nogle gode målchancer - med kvalificerede afslutninger. Jeg har simpelthen svært ved at bygge spillet op og afslutte.

Taktikken virker også uoverskuelig og rodet. På ingen måde ligesom i FIFA, hvor du nemt skifter opstillinger.

Bolddynamikken er derimod super cool. Du kan eks skyde tilfældig udefra, ramme en modstander og gå hen og blive en fantastisk tilfældig aflevering FEDT!

Har I nogle gode råd til en newbie PES?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616

+1

Re: PES 19: Gode råd til spillet

Indlægaf Robinson » tors 18 okt 2018 07:23

Jeg roder selv lidt med det og har sat min opsætning så tæt på FIFA's opsætning.

Syntes selv PES holder i år, endda endnu bedre hvis du henter en "options patch" ned som giver de rigtige navne, logoer, stadions osv.

ADD mig hvis vi skal prøve en tur online (Robximilian)
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Re: PES 19: Gode råd til spillet

Indlægaf ikkNico » tors 27 jun 2019 17:57

Det her er til alle jer der lige om lidt skal spille PES 2019 via PS+
Glæd jer, PES er skideskægt.

myClub, som er PES pendant til FUT bliver ikke så sjovt, da der ikke kommer flere ændringer til spillernes form, men så er det jo godt, at der også er master league og en masse af de mindre ligaer fra Europa, bla Superligaen.

Som alle vist ved så har PES ikke råd til at lægge de samme penge som EA har (hørte historier om £88 millioner for 4 års PL licens). Til gengæld har de en rimelig simpel måde at opdatere samtlige holdnavne, spillere, trøjer mm.
Det tager 15-20 minutter alt i alt, og jeg har allerede gjort alt det besværlige arbejde for jer.

Se først denne video



I stedet for at lede efter en Option File, så kan man downloade fra dette link:

https://ufile.io/uyyn6w28 (udløber 30 dage fra denne post)

Jeg har selv samlet denne med filer fra https://www.pesworld.co.uk/ og den er 95-99% komplet, eller det var den i december :)

1. Formater et USB stick til FAT-32
2. Pak den downloadede fil ud
3. Læg hele mappen WEPES i roden af USB sticket
4. Mappen skal hedde WEPES med stort. Den indeholder en masse mapper fra 00 til 20.
5. Ind i PES og fin Data. Her opretter du dit eget custom datasæt.
6. Importer alt fra USB sticket ind i dette sæt.

Det er en stort set automatisk proces, hvor PS4 bare står og importerer selv i 15 minutters tid. jeg havde lidt problemer, så jeg endte med at importere en mappe (00 til 20) af gangen.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+3


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron