Forum

RDR 2 anmeldelser

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Unklemac » fre 26 okt 2018 11:31

Man skal væbne sig med tålmodighed.

Selve installationen tager mellem 1,5 og 2 timer.

Herudover er der mange som siger at de første 2-4 timer i spillet er sløvt og langtrukkent.

Så det mere for at forventningerne ikke er helt oppe i train-heist fra første minut :-)

Mangler selv 14% på installationen - og kan ikke vente! (Man skifter disk til nr. 2 ved 56,2% på Xbox One X)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Maethiel » fre 26 okt 2018 11:34

Unklemac skrev:Man skal væbne sig med tålmodighed.

Selve installationen tager mellem 1,5 og 2 timer.

Herudover er der mange som siger at de første 2-4 timer i spillet er sløvt og langtrukkent.

Så det mere for at forventningerne ikke er helt oppe i train-heist fra første minut :-)

Mangler selv 14% på installationen - og kan ikke vente! (Man skifter disk til nr. 2 ved 56,2% på Xbox One X)


Jeg synes ikke installationen var så slem, gik bare fra playstationen og så serie imens.

Starten af spillet ER tungt, men stemningsfuld. Det er fedt for historien, men tror det ville være træls at spille igen hvis man startede helt forfra og man kender historien :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 921

Brugeravatar

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf MrGlennDK » fre 26 okt 2018 13:45

Hva fylder jeres spil? Mit fylder 92gb? Men nogle af mine venner har 98gb? Spiller på en pro
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Trekamp » fre 26 okt 2018 14:48

Nu har jeg hørt flere ævle om støj efterhånden. Larmer det mere på skive end som DL?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Unklemac » fre 26 okt 2018 15:46

Hvis nogle bøvler med AIM i spillet, så slå Free AIM til og ånd lettet op :-) Kunne ikke ramme en dyt da AIM-Assist blev ved at modarbejde mine headshots.

@Trekamp den bruger ikke disken så snart det er indstalleret.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » fre 26 okt 2018 15:48

Trekamp skrev:Nu har jeg hørt flere ævle om støj efterhånden. Larmer det mere på skive end som DL?

Nej, spillet bliver fuldt installeret på harddisken. Skiven bruges kun til installering og så et tjek når spillet starter op.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Trekamp » fre 26 okt 2018 16:37

Erroneus skrev:
Trekamp skrev:Nu har jeg hørt flere ævle om støj efterhånden. Larmer det mere på skive end som DL?

Nej, spillet bliver fuldt installeret på harddisken. Skiven bruges kun til installering og så et tjek når spillet starter op.


Pissefedt, tak for det.

På trods af disc, er eks. Fifa 18 ulideligt at høre på under kontraktforhandlinger, da den pludselig sætter sig for at give fuld gas med skiven ..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » lør 27 okt 2018 00:13

Endte med at købe spillet. Rigtig flot spil - men controls er håbløse, for at sige det mildt. Langsom respons, utrolig dårligt aim. Ja - synes faktisk det er lidt pinligt.

Har spillet et par timer. Uden tvivl et godt spil. Men det er sku ikke en 10/10 herfra :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf BizzyVaping » lør 27 okt 2018 05:35

Cena skrev:Endte med at købe spillet. Rigtig flot spil - men controls er håbløse, for at sige det mildt. Langsom respons, utrolig dårligt aim. Ja - synes faktisk det er lidt pinligt.

Har spillet et par timer. Uden tvivl et godt spil. Men det er sku ikke en 10/10 herfra :)

Ja på det punkt er jeg helt enig. Styringen føles virkeligt tung, klodset og upræcis i forhold til sidste spil. Det er som om de har tænkt, at alle vil bruge auto aim, og de derfor ikke har behøvet at lægge det store arbejde der.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Megajohn » lør 27 okt 2018 07:35

Styringen er en farce. Ganske simpelt.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Volpi » lør 27 okt 2018 08:06

Selvom jeg virkelig ikke vil skrive noget kritik om det spil her, så er jeg enig i at styringen føles kluntet.
Men ellers syntes jeg simpelthen det er et fantastisk spil.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » lør 27 okt 2018 08:50

Jeg syntes godt nok det er voldsomt langtrukkent.

Jeg er typen der springer cinematics og dialoger over.

Man laver fanme ikke andet end at ride fra camp til by imens man er i dialog med en anden cowboy. Savner allerede et fasttravel-system....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » lør 27 okt 2018 09:19

morfar skrev:Jeg syntes godt nok det er voldsomt langtrukkent.

Jeg er typen der springer cinematics og dialoger over.

Man laver fanme ikke andet end at ride fra camp til by imens man er i dialog med en anden cowboy. Savner allerede et fasttravel-system....


Er enig. Tror man kan tage toget senere, men er ikke selv nået ret langt endnu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf MrGlennDK » lør 27 okt 2018 13:22

morfar skrev:Jeg syntes godt nok det er voldsomt langtrukkent.

Jeg er typen der springer cinematics og dialoger over.

Man laver fanme ikke andet end at ride fra camp til by imens man er i dialog med en anden cowboy. Savner allerede et fasttravel-system....


Fast travel er noget man kan købe i spillet, er selv ved at spare op :lol:
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » lør 27 okt 2018 16:03

Tilslutter mig kritikken vedr styringen. Indimellem kan jeg slet ikke hjælpe en person, ved at bruge analog-pindene, og efterfølgende trykke på x knappen, som fx da jeg skal redde præsten på togsporet ude på broen, det kan jeg bare ikke, og begge dør gang på gang.
Måske nogle af jer har et tip :)
Er pt ikke super overbevist, trods et flot spil, så ikke 10 herfra. (Måske længere inde i spillet)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron