Forum

RDR 2 anmeldelser

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf BizzyVaping » lør 27 okt 2018 16:37

Jeg er efter lidt flere timers spil faktisk ret skuffet over både historie og hovedpersonen. Ingen af delene er i nærheden af RDR. Arthur holder slet ikke som hovedperson. Jeg ville ønske spillet havde fulgt John Marston igen.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf baunevej » lør 27 okt 2018 19:23

SanneKrog skrev:Tilslutter mig kritikken vedr styringen. Indimellem kan jeg slet ikke hjælpe en person, ved at bruge analog-pindene, og efterfølgende trykke på x knappen, som fx da jeg skal redde præsten på togsporet ude på broen, det kan jeg bare ikke, og begge dør gang på gang.
Måske nogle af jer har et tip :)
Er pt ikke super overbevist, trods et flot spil, så ikke 10 herfra. (Måske længere inde i spillet)


Havde samme problem ved togsporet, de enneste gange jeg er død i spillet er pga styrringen. Jeg elsker spillet, elsker stemningen og cowboystillen, men må eklære mig enig i, at styrringen kan virke kluntet og upræcis.

Spillet kommer af den grund heller ikke op på 10 ved mig. Men et flot 8 tal. Det er så flot i 4k og hdr, og havde styrringen været bedre havde det fået 9 eller 10 af mig. Men dødsfald alene pga kluntet styrring trækker altså ned.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » lør 27 okt 2018 19:59

baunevej skrev:
SanneKrog skrev:Tilslutter mig kritikken vedr styringen. Indimellem kan jeg slet ikke hjælpe en person, ved at bruge analog-pindene, og efterfølgende trykke på x knappen, som fx da jeg skal redde præsten på togsporet ude på broen, det kan jeg bare ikke, og begge dør gang på gang.
Måske nogle af jer har et tip :)
Er pt ikke super overbevist, trods et flot spil, så ikke 10 herfra. (Måske længere inde i spillet)


Havde samme problem ved togsporet, de enneste gange jeg er død i spillet er pga styrringen. Jeg elsker spillet, elsker stemningen og cowboystillen, men må eklære mig enig i, at styrringen kan virke kluntet og upræcis.

Spillet kommer af den grund heller ikke op på 10 ved mig. Men et flot 8 tal. Det er så flot i 4k og hdr, og havde styrringen været bedre havde det fået 9 eller 10 af mig. Men dødsfald alene pga kluntet styrring trækker altså ned.

Ja lige nu orker jeg ikke at spille det, da jeg bare ikke kan redde den s.....præst :cry:
Så det ligner at jeg skal bruge laang tid og tålmodighed (som i sin tid når jeg skulle klare underlige ting i Tomb Raider på PS1) - for at klare den opgave #-o
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » lør 27 okt 2018 20:41

Donere i alle ting i camp? (Smykker mm). Eller kan man sælge senere og købe ting til sig selv?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » lør 27 okt 2018 20:47

Cena skrev:Donere i alle ting i camp? (Smykker mm). Eller kan man sælge senere og købe ting til sig selv?

Jeg ved bare, at der er et trophy for at ramme 250$ i donation værdi :)

Man kan sælge ens ting til handlende i byer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Volpi » lør 27 okt 2018 21:31

Hvad med bjørneskind og andre pelse? Sælger i eller hvad gør i?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Muppetmilker » lør 27 okt 2018 22:38

baunevej skrev:
SanneKrog skrev:Tilslutter mig kritikken vedr styringen. Indimellem kan jeg slet ikke hjælpe en person, ved at bruge analog-pindene, og efterfølgende trykke på x knappen, som fx da jeg skal redde præsten på togsporet ude på broen, det kan jeg bare ikke, og begge dør gang på gang.
Måske nogle af jer har et tip :)
Er pt ikke super overbevist, trods et flot spil, så ikke 10 herfra. (Måske længere inde i spillet)


Havde samme problem ved togsporet, de enneste gange jeg er død i spillet er pga styrringen. Jeg elsker spillet, elsker stemningen og cowboystillen, men må eklære mig enig i, at styrringen kan virke kluntet og upræcis.


Styringen og de halvbagte survival mechanics, der et eller andet sted føltes lidt ligegyldige, ødelægger lidt oplevelsen for mig. Føltes til tider som om at jeg direkte babysitter min character, hvilket jeg ikke er den store fan af. Hvorfor skal jeg blive mindet om at bade min character? Come on Rockstar...

Ellers er spillet rigtig godt, kunne dog som altid godt have brugt 60fps og mindre motion blur.

Spillet kommer af den grund heller ikke op på 10 ved mig. Men et flot 8 tal. Det er så flot i 4k og hdr, og havde styrringen været bedre havde det fået 9 eller 10 af mig. Men dødsfald alene pga kluntet styrring trækker altså ned.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » lør 27 okt 2018 22:56

Erroneus skrev:
Cena skrev:Donere i alle ting i camp? (Smykker mm). Eller kan man sælge senere og købe ting til sig selv?

Jeg ved bare, at der er et trophy for at ramme 250$ i donation værdi :)

Man kan sælge ens ting til handlende i byer.


Måske jeg ikke er langt nok endnu? Eller også ved jeg ikke hvem de handlende er. Synes ikke rigtigt jeg kan sælge noget nogle steder. Heller ikke skins eller noget.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf MrGlennDK » lør 27 okt 2018 23:05

Erroneus skrev:
Cena skrev:Donere i alle ting i camp? (Smykker mm). Eller kan man sælge senere og købe ting til sig selv?

Jeg ved bare, at der er et trophy for at ramme 250$ i donation værdi :)

Man kan sælge ens ting til handlende i byer.


What? Jeg har ik fået en trophy? Jeg gad en guldbar til campen værdi til 300$ :?
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » lør 27 okt 2018 23:19

hvis man smider et waypoint og holder touchpad inde, så den går over til cinematic cam, skal man bare holde x inde og så rider hesten selv hen til ens waypoint.

Ang. handlende, så mener jeg general store i byerne gerne køber.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » lør 27 okt 2018 23:39

Erroneus skrev:hvis man smider et waypoint og holder touchpad inde, så den går over til cinematic cam, skal man bare holde x inde og så rider hesten selv hen til ens waypoint.

Ang. handlende, så mener jeg general store i byerne gerne køber.


Fandt ud af det. Illegale ting skal sælges til fence. Altså ting man har lootet. Man møder den første i chapter 2. Ellers hvis man er utålmodig kan man tage toget til Rhodes :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » lør 27 okt 2018 23:54

Cena skrev:
Erroneus skrev:hvis man smider et waypoint og holder touchpad inde, så den går over til cinematic cam, skal man bare holde x inde og så rider hesten selv hen til ens waypoint.

Ang. handlende, så mener jeg general store i byerne gerne køber.


Fandt ud af det. Illegale ting skal sælges til fence. Altså ting man har lootet. Man møder den første i chapter 2. Ellers hvis man er utålmodig kan man tage toget til Rhodes :)

Ah ja, det nævner de også på et tidspunkt. Og hele dyr kan man sælger trapper.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » søn 28 okt 2018 09:31

Hjælp...
Der hvor man skal redde præsten ude på togbroen.
Jeg kan bare ikke...:( - jeg kan godt se at man skal bruge venstre pind, og så ellers trykke gentagne gange på x, når ikonet ellers kommer frem.
Hvad er kunsten her...? for efter en 12-15 forsøg, orker jeg pt ikke mere. Går ud fra at man ikke bare kan fortsætte i historien uden at klare det her...?
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Unklemac » søn 28 okt 2018 11:04

SanneKrog skrev:Hjælp...
Der hvor man skal redde præsten ude på togbroen.
Jeg kan bare ikke...:( - jeg kan godt se at man skal bruge venstre pind, og så ellers trykke gentagne gange på x, når ikonet ellers kommer frem.
Hvad er kunsten her...? for efter en 12-15 forsøg, orker jeg pt ikke mere. Går ud fra at man ikke bare kan fortsætte i historien uden at klare det her...?


Tror jeg holdte analog i den retning den vil have (højre?) og så ellers tryk på livet løs på X samtidig mens du holder analog’en i den rigtige retning.

Jeg løb ud til ham, ved ikke om det hjælper.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Unklemac » søn 28 okt 2018 11:12

...
Senest rettet af Unklemac søn 28 okt 2018 16:58, rettet i alt 1 gang.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster