Forum

RDR 2 anmeldelser

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf famulor » søn 28 okt 2018 11:15

Er vi enige om at når man giver hele dyr til ens camp så skal man gå over til slagteren (slagter bord og "mad bord" er ret tæt på hinanden) og "donere" det? For hvis jeg bare dumper det på jorden bliver jeg teleported ud af campen. Eller giver hele dyr ikke mad til campen?
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » søn 28 okt 2018 12:09

SanneKrog skrev:Hjælp...
Der hvor man skal redde præsten ude på togbroen.
Jeg kan bare ikke...:( - jeg kan godt se at man skal bruge venstre pind, og så ellers trykke gentagne gange på x, når ikonet ellers kommer frem.
Hvad er kunsten her...? for efter en 12-15 forsøg, orker jeg pt ikke mere. Går ud fra at man ikke bare kan fortsætte i historien uden at klare det her...?


Jeg klarede den i første forsøg? Trykkede analog op og klikkede på x da jeg nåede hen til ham på boen. Prøv i settings og gå ned i tap assist og sæt den på 2x eller mere. Har sat den på da jeg hader at tappe i spil.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » søn 28 okt 2018 13:27

Cena skrev:
SanneKrog skrev:Hjælp...
Der hvor man skal redde præsten ude på togbroen.
Jeg kan bare ikke...:( - jeg kan godt se at man skal bruge venstre pind, og så ellers trykke gentagne gange på x, når ikonet ellers kommer frem.
Hvad er kunsten her...? for efter en 12-15 forsøg, orker jeg pt ikke mere. Går ud fra at man ikke bare kan fortsætte i historien uden at klare det her...?


Jeg klarede den i første forsøg? Trykkede analog op og klikkede på x da jeg nåede hen til ham på boen. Prøv i settings og gå ned i tap assist og sæt den på 2x eller mere. Har sat den på da jeg hader at tappe i spil.


Tak for tippet :) for nu kan jeg godt få analog op, og trykke, men jeg når slet ikke langt nok (trykker sindssygt...) før toget høvler indover.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » søn 28 okt 2018 14:55

SanneKrog skrev:
Cena skrev:
SanneKrog skrev:Hjælp...
Der hvor man skal redde præsten ude på togbroen.
Jeg kan bare ikke...:( - jeg kan godt se at man skal bruge venstre pind, og så ellers trykke gentagne gange på x, når ikonet ellers kommer frem.
Hvad er kunsten her...? for efter en 12-15 forsøg, orker jeg pt ikke mere. Går ud fra at man ikke bare kan fortsætte i historien uden at klare det her...?


Jeg klarede den i første forsøg? Trykkede analog op og klikkede på x da jeg nåede hen til ham på boen. Prøv i settings og gå ned i tap assist og sæt den på 2x eller mere. Har sat den på da jeg hader at tappe i spil.


Tak for tippet :) for nu kan jeg godt få analog op, og trykke, men jeg når slet ikke langt nok (trykker sindssygt...) før toget høvler indover.


Den kan vist sættes op til 4x, 8x mm. Så burde det være muligt at nå det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » søn 28 okt 2018 14:56

Op 4 x og så lykkedes det :) :)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege

+3

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Volpi » søn 28 okt 2018 19:11

Jeg klarede den i første forsøg også og skulle da bare trykke en gang på x?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Xainz » søn 28 okt 2018 19:30

Efter omkring 3 timer, måtte jeg opgive. Den styring er bare for tung og klodset.
Spillet er grotesk langtrukkent, og var ikke fanget af hverken historie og især ikke hovedpersonen, som imo var virkelig intetsigende.
Så det blev en af de største skuffelser i gaming for mig, i efterhånden mange år. forhåbentlig får jeg de 350 tilbage, som jeg gav ved coolshop.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » søn 28 okt 2018 19:43

Ærgeligt. Jeg syntes det er fantastisk. Historien fanger mig, personerne fanger mig, omgivelserne er fantastiske og hele verden er levende og dynamisk. Jeg kommer til at bruge MANGE timer i det her spil.

Styringen gør mig ikke noget, det er uden tvivl et bevidst valg at den er i den tunge ende, da det passer til tidsperioden og omgivelserne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf darkandel » søn 28 okt 2018 21:23

Xainz skrev:Efter omkring 3 timer, måtte jeg opgive. Den styring er bare for tung og klodset.
Spillet er grotesk langtrukkent, og var ikke fanget af hverken historie og især ikke hovedpersonen, som imo var virkelig intetsigende.
Så det blev en af de største skuffelser i gaming for mig, i efterhånden mange år. forhåbentlig får jeg de 350 tilbage, som jeg gav ved coolshop.

Du burde give spillet nogle flere timer.
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » søn 28 okt 2018 21:31

Jeg er efter diverse frustrationer ved at blive begejstret, har skullet vænne mig til det nedsatte tempo, tiden man bruger på at nyde omgivelserne, tale med folk m.m.
Og selvom styringen indimellem driller mig, er sjovt, som da jeg skulle hilse på en mand ved en bod, og kom til at trække min gun og skyde efter ham. Det kostede en tur i spjældet og lidt upopularitet, som dog var væk da jeg vendte tilbage for at tage tjansen som Bounty hounter :)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege

+2

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Xainz » søn 28 okt 2018 22:09

darkandel skrev:
Xainz skrev:Efter omkring 3 timer, måtte jeg opgive. Den styring er bare for tung og klodset.
Spillet er grotesk langtrukkent, og var ikke fanget af hverken historie og især ikke hovedpersonen, som imo var virkelig intetsigende.
Så det blev en af de største skuffelser i gaming for mig, i efterhånden mange år. forhåbentlig får jeg de 350 tilbage, som jeg gav ved coolshop.

Du burde give spillet nogle flere timer.


Spillet er solgt videre her til aften :)
Det gik simpelthen for langsom til min smag :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf baunevej » søn 28 okt 2018 22:53

SanneKrog skrev:Jeg er efter diverse frustrationer ved at blive begejstret, har skullet vænne mig til det nedsatte tempo, tiden man bruger på at nyde omgivelserne, tale med folk m.m.
Og selvom styringen indimellem driller mig, er sjovt, som da jeg skulle hilse på en mand ved en bod, og kom til at trække min gun og skyde efter ham. Det kostede en tur i spjældet og lidt upopularitet, som dog var væk da jeg vendte tilbage for at tage tjansen som Bounty hounter :)


Hehe ja der kommer somme tider nogle sjove situationer :mrgreen: . Selvom jeg finder styrringen kluntet somtider, er det helt klart et af de bedste spil jeg har spillet. Timerne flyver afsted, har været gennem de fedeste kampe, og mødt en masse sjove personligheder, ja kan næsten blive ved. Efter flere timer idag vil jeg også sige jeg har vændet mig mere til styrringen, selvom jeg stadigvæk laver ting jeg ikke havde i tankerne :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Rechain » man 29 okt 2018 01:05

Det er virkelig awesome. Gennemført hele vejen igennem, og til dem som syntes det er lidt tungt både i historien udover gameplayet. Jeg syntes det er rigtig godt, for det føles som at der er lidt mere realisme, hvis man kan kalde det dét udover at der dybde i gameplayet. Jeg er virkelig godt underholdt. De har virkelig gjort det godt med RDR2. Jeg er glad for at bruge masser af tid i spillet, og føler ikke behov for at det skulle være HURTIGT FRA A TIL B..men en oplevelse i sig selv, uanset om det er historie eller bare ride rundt. Historien fanger mig, og det gjorde det første RDR også. De har kæmpet for at give os en mere realistisk oplevelse, og det kan man mærke i tempoet af gameplayet, og jeg ser det som positivt. Dog tror jeg at mange andre føler det irriterende at det føles tungt. Jeg kommer til at bruge meget tid på RDR2 fremover. Gamer selv på Xbox One X og det er smukt i 4K! Men, smag og behag da ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf BizzyVaping » man 29 okt 2018 08:24

Jeg synes ikke historien føles tung. Den er bare dårligt skrevet, og der lader ikke til at være nogen rød tråd overhovedet. Det virker bare som en række tilfældige missioner, som ikke har det store med hinanden at gøre.

Når man tænker på at RDR havde en af de bedste historier i et spil til dato (bedre end de fleste film imo) så er det bare endnu mere skuffende, at de har gjort så lidt ud af det denne gang.

RDR2 gør rigtigt meget, rigtigt godt. Historien er dog ikke en af de ting.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf BizzyVaping » man 29 okt 2018 09:02

Er der nogen der ved Hvad det kræver at låse op for mauser pistolen. Jeg gik ud fra at jeg bare skulle have de 250 den koster, men jeg har efterhånden ca 3000 dollar og kan stadig ikke købe den.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron