Forum

RDR 2 anmeldelser

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf JanR » ons 31 okt 2018 20:44

morfar skrev:Jeg går efter honortrofæet og honor missionerne og er derfor nødt til at spille som en engel. Jeg hjælper alle i nød, donerer til de fattige, klapper herreløse hunde, smider de små fisk tilbage i vandet og laver chores konstant i lejren. Meget imod min trigger happines og mørke onde sind......


En altruistisk og venlig udgave af dig, som jeg slet ikke kan se for mig.
Jeg kommer nok til at se den almindelige douchebag as usual, når online er klart.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » ons 31 okt 2018 21:03

JanR skrev:
morfar skrev:Jeg går efter honortrofæet og honor missionerne og er derfor nødt til at spille som en engel. Jeg hjælper alle i nød, donerer til de fattige, klapper herreløse hunde, smider de små fisk tilbage i vandet og laver chores konstant i lejren. Meget imod min trigger happines og mørke onde sind......


En altruistisk og venlig udgave af dig, som jeg slet ikke kan se for mig.
Jeg kommer nok til at se den almindelige douchebag as usual, når online er klart.


Du kan være 100% sikker på at al min godhed er brugt op når online starter, så “watch your back, bag and nutbag”
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf JanR » ons 31 okt 2018 21:11

morfar skrev:Du kan være 100% sikker på at al min godhed er brugt op når online starter, så “watch your back, bag and nutbag”


Hvis bare man kan griefe halvt så meget som i GTA V Online, skal vi nok få det sjovt :mrgreen:
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Trekamp » ons 31 okt 2018 21:58

Hvor ofte kommer det forbandede tog?? Nu har jeg stået og gloet på en hogtied skyldner i 10 minutter, og ingenting har kørt ham over indtil videre. Man kan kun skyde så mange ænder for at fordrive tiden!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » tors 01 nov 2018 00:08

Trekamp skrev:Hvor ofte kommer det forbandede tog?? Nu har jeg stået og gloet på en hogtied skyldner i 10 minutter, og ingenting har kørt ham over indtil videre. Man kan kun skyde så mange ænder for at fordrive tiden!

Jeg oplevede det samme, virker til at være nogle strækninger den ikke kommer så ofte på :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » fre 02 nov 2018 07:02

Er der nogen af jer, der har hentet den APP/RDR.
Og vil gøre om der er noget at komme efter, der beriger spille-oplevelsen, for ellers sletter jeg den.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf armorking » fre 02 nov 2018 14:10

Hold da op , bare jeg røre en med hesten eller andet , så er der bounty på mit hoved :D det er lidt overdrevet synes jeg .

Jeg synes styring er alt for tungt
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Ubertracker77 » fre 02 nov 2018 14:46

Jeg kan simpelthen ikke finde min bue, i mit inventory er på min krikke. Er det muligt at købe en ny bue, eller skal man starte forfra i spillet? :(


Nvm jeg fandt ud af det:) gad vide hvor mange timer, det tager for mig at gennemfører. Når jeg har brugt 45 min på at finde min bue :lol: :lol: :lol:
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » fre 02 nov 2018 17:04

Ubertracker77 skrev:Jeg kan simpelthen ikke finde min bue, i mit inventory er på min krikke. Er det muligt at købe en ny bue, eller skal man starte forfra i spillet? :(


Nvm jeg fandt ud af det:) gad vide hvor mange timer, det tager for mig at gennemfører. Når jeg har brugt 45 min på at finde min bue :lol: :lol: :lol:


Du skulle ud af lejren på hesten, inden du kunne vælge den, ikke?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » fre 02 nov 2018 17:40

Man kan ikke tække et våben inde i lejren.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » fre 02 nov 2018 17:49

armorking skrev:Hold da op , bare jeg røre en med hesten eller andet , så er der bounty på mit hoved :D det er lidt overdrevet synes jeg .

Jeg synes styring er alt for tungt

Gå ind i indstillinger og sæt dead zone indstillingen ned.

Den her video kommer til et forslag til mere "frisk" styring. Personligt har jeg ikke benyttet mig af alle anbefalingerne, men nogle af dem.

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Ubertracker77 » lør 03 nov 2018 11:50

Er der et sted, hvor man kan se alle klarede og ikke klarede quests? Jeg ved godt jeg kan trykke pil venstre, og se de aktive eller lige klarede quests. Men er der et sted, hvor der er fuld overblik?
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » lør 03 nov 2018 12:54

Hvordan bruger I kaffen man har...?
Jeg har slået lejr mange gange, og ville have en kop kaffe, men det kommer ikke frem i inventaret...kun diverse mad.
Eller hvad.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » lør 03 nov 2018 13:32

Ubertracker77 skrev:Er der et sted, hvor man kan se alle klarede og ikke klarede quests? Jeg ved godt jeg kan trykke pil venstre, og se de aktive eller lige klarede quests. Men er der et sted, hvor der er fuld overblik?

Et sted inde i menuen, kan du se gennemførte quests.

Nuværende quests kan du se på kortet, fjern index menuen (firkant) og hold cursoren over et af bogstav symbolerne, så popper der op info hvad det går ud på.

Ud over det, så ja du kan se små quests fra venstre pil, hvor du også ser aktive challenges, ved at skifte rundt i den menu med r1 og l1
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » lør 03 nov 2018 14:34

Måske en af jer har en ide.
Er pt kørt lidt fast. Er ved lejren ved Valentine, er eftersøgt på vestsiden af floden efter missionen med at befri Micah fra fængslet (Sorry evt spoilers) har næsten ingen kr, og der er ingen missioner, Bounty opgaver i området.
Generel Store i Valentine køber ikke smykker, ure og lign, så der kan jeg ikke score penge...
What to do...
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron