Forum

RDR 2 anmeldelser

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » tors 25 okt 2018 14:07

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf baftos » tors 25 okt 2018 14:10

Det er meget imponerende tal!
baftos
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Horsens


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Unklemac » tors 25 okt 2018 15:45

Uhha da.

Har gået længe og overvejet om jeg skulle have det til PS4 Pro, eller købe en XBOX ONE X...

...igår kunne simpelthen ikke modstå Elgigantens "tilbud" med X1X + COD Black ops 4 + RDR2 + 3 Måneders Game Pass (der har de bl.a Forza Horizon 4) til 3199,-. Ved kassen gav jeg dem COD Black ops tilbage og fik 341kr, så godt 2860kr for Maskinen / spillet og gamepass :-)

Havde forventninger (mavefornemmelse) om at RDR2 ville blive godt på X1X... og om ikke andet så støjer den ikke som en jetjager som PRO'en. Og positivt overrasket i dag at det køre fuld 4K på maskinen. Hallelulja! Kom så fredag :-D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+2

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf famulor » tors 25 okt 2018 17:01

Unklemac skrev:Uhha da.

Har gået længe og overvejet om jeg skulle have det til PS4 Pro, eller købe en XBOX ONE X...

...igår kunne simpelthen ikke modstå Elgigantens "tilbud" med X1X + COD Black ops 4 + RDR2 + 3 Måneders Game Pass (der har de bl.a Forza Horizon 4) til 3199,-. Ved kassen gav jeg dem COD Black ops tilbage og fik 341kr, så godt 2860kr for Maskinen / spillet og gamepass :-)

Havde forventninger (mavefornemmelse) om at RDR2 ville blive godt på X1X... og om ikke andet så støjer den ikke som en jetjager som PRO'en. Og positivt overrasket i dag at det køre fuld 4K på maskinen. Hallelulja! Kom så fredag :-D

Det er også et vanvittigt godt tilbud!
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » tors 25 okt 2018 17:05

Yep virkelig godt tilbud og Xbox One X er en rigtig fin maskine, godt sat sammen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf fenner » tors 25 okt 2018 17:09

Super tilbud!!!

RDR2 er også bedst på en Xbox One X, Glæd dig :-)
fenner
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: København

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Rechain » tors 25 okt 2018 18:11

Ser meget frem til at spille det selv, gerne i morgen hvis muligt, og har selv købt det til Xbox One X af flere grunde, men har dog også en PS4 Pro :) kan anbefale at checke Digital Foundry:

https://youtu.be/Dnzuh6I8gnM

https://youtu.be/_mTIPXwcDGQ

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf famulor » tors 25 okt 2018 20:03

Er det bare rent held at der er så mange der allerede spiller spillet? Altså fået det tilsendt før? For det er tydeligvis ikke udelukkende anmeldere der viser det frem pt
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » tors 25 okt 2018 20:46

Set over hele verden, ja så er der naturligvis en pæn sjat som har fat i det dagen før. Der er masser af butikker som kommer til at sælge det tidligt og medarbejdere, som lige kommer til at tage en kopi med hjem :)

Går nok, der er ikke lang tid til.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf kratoss98 » tors 25 okt 2018 23:52

jeg tror ikke helt på de her karaktere. folk er for hypede tror jeg. jeg tror ikke helt på det. men nu må vi se.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » fre 26 okt 2018 07:17

Kan læse på reddit at disk installationen tager ca 1,5-2 timer. Godt nok lang tid!

Har ikke helt besluttet om jeg køber i dag. Ingen tvivl om spillet vil være super. Er bare nervøs for det er blevet hyped FOR meget. Tror faktisk det vil skuffe mig i forhold til spider-man hvor genren var mere mig :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Muppetmilker » fre 26 okt 2018 07:33

Cena skrev:Kan læse på reddit at disk installationen tager ca 1,5-2 timer. Godt nok lang tid!

Har ikke helt besluttet om jeg køber i dag. Ingen tvivl om spillet vil være super. Er bare nervøs for det er blevet hyped FOR meget. Tror faktisk det vil skuffe mig i forhold til spider-man hvor genren var mere mig :)


ACG på YouTube har generelt nogle dybdegående reviews ift andre anmeldere, vil anbefale at du evt ser hans review(hvis det er oppe endnu).

Jeg vil sige at du rammer sømmet lige på hovedet her, hvis genren ikke fanget en, så bliver open world spil hurtigt lunkne og kedelige at tygge sig igennem.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » fre 26 okt 2018 07:40

Muppetmilker skrev:
Cena skrev:Kan læse på reddit at disk installationen tager ca 1,5-2 timer. Godt nok lang tid!

Har ikke helt besluttet om jeg køber i dag. Ingen tvivl om spillet vil være super. Er bare nervøs for det er blevet hyped FOR meget. Tror faktisk det vil skuffe mig i forhold til spider-man hvor genren var mere mig :)


ACG på YouTube har generelt nogle dybdegående reviews ift andre anmeldere, vil anbefale at du evt ser hans review(hvis det er oppe endnu).

Jeg vil sige at du rammer sømmet lige på hovedet her, hvis genren ikke fanget en, så bliver open world spil hurtigt lunkne og kedelige at tygge sig igennem.


Genren og universet er nemlig super vigtigt i open world spil, for at holde mig til ilden. Jeg elsker spider-man universet og free roam var så fedt implementeret efter min mening. Det har aldrig været sjovere at komme fra A til B.

Er nervøs for det kommer til at kede mig i RDR. Kæmpe map hvor man skal ridde rundt indtil man (måske) får fast travel. Man kan ikke svømme, så man kan ikke skære genvej. Sådan nogle ting kan godt komme til at irritere mig tror jeg. Men overall er jeg slet ikke i tvivl om spillet er godt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Unklemac » fre 26 okt 2018 08:54

Jeg glæder mig til at køre helt ned i tempo, i forhold til Spiderman (et godt spil). Nyde udsigten og de ting man ser mere detaljeret netop pga. langsommere tempo. I Spiderman var det kun en eller to gange at jeg stoppede op ved landjorden for at se mig rundt - da det jo var så meget sjovere at suse forbi alt :-) Der var tilgængel nogle sindsyg flotte solnedgange på toppen af en skyskraber.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » fre 26 okt 2018 09:06

Unklemac skrev:Jeg glæder mig til at køre helt ned i tempo, i forhold til Spiderman (et godt spil). Nyde udsigten og de ting man ser mere detaljeret netop pga. langsommere tempo. I Spiderman var det kun en eller to gange at jeg stoppede op ved landjorden for at se mig rundt - da det jo var så meget sjovere at suse forbi alt :-) Der var tilgængel nogle sindsyg flotte solnedgange på toppen af en skyskraber.


Det er faktisk en rigtig god pointe. Jeg fik ikke set ret meget af spillet i Spider-man, fordi det hele foregik med 180 km/t fra start til slut. På hesteryg er der mere tid til at chille og nyde omgivelserne og på den måde suge indtrykkene til sig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron