Forum

RDR 2 anmeldelser

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » man 29 okt 2018 09:24

Rechain skrev:Det er virkelig awesome. Gennemført hele vejen igennem, og til dem som syntes det er lidt tungt både i historien udover gameplayet. Jeg syntes det er rigtig godt, for det føles som at der er lidt mere realisme, hvis man kan kalde det dét udover at der dybde i gameplayet. Jeg er virkelig godt underholdt. De har virkelig gjort det godt med RDR2. Jeg er glad for at bruge masser af tid i spillet, og føler ikke behov for at det skulle være HURTIGT FRA A TIL B..men en oplevelse i sig selv, uanset om det er historie eller bare ride rundt. Historien fanger mig, og det gjorde det første RDR også. De har kæmpet for at give os en mere realistisk oplevelse, og det kan man mærke i tempoet af gameplayet, og jeg ser det som positivt. Dog tror jeg at mange andre føler det irriterende at det føles tungt. Jeg kommer til at bruge meget tid på RDR2 fremover. Gamer selv på Xbox One X og det er smukt i 4K! Men, smag og behag da ;)
/Rechain

Ja det er faktisk glædeligt at Rockstar har prioriteret at køre spillet ned i tempo, med den action der skal til i missionerne :)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » man 29 okt 2018 14:40

Spillet er vokset mere og mere på mig. Jeg var skeptisk i starten, men sætter mere og mere pris på det nu.

Styringen er stadig elendig synes JEG, men har vænnet mig til den. Der gik noget tid før jeg fandt ro i at tempoet er sat ned og det faktisk tager tid at udforske på hesteryg i starten. Det var meget frustrerende når man kom fra spider-man som efter min mening havde det bedste free roam i et sandkasse spil jeg har prøvet.
Men nu hvor jeg har accepteret nedgangen i tempoet og giver mig tid til at nyde verdenen, sætter jeg pris på hvor detaljeret verden er.
Som nævnt tidligere i tråden havde man ikke tid til at se ting i spiderman fordi alt gik stærkt.

Jeg har også brugt en del tid på at finde ud af hvad man rent faktisk kan i spillet. Og det har gjort jeg ikke føler det er så overvældende som i starten.

Jeg synes stadig spider-man var et bedre spil. Men jeg bliver mere og mere glad for RDR2 jo mere jeg spiller :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » man 29 okt 2018 21:13

Er der nogen af jer, der har prøvet at miste sine våben.
Jeg fik stjålet min hest, og væk var geværet og buen. Så nu har jeg den kedelige standard revolver, 58 $ på lommen.
Nogen kvik måde at komme til våben igen...?
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » man 29 okt 2018 21:51

SanneKrog skrev:Er der nogen af jer, der har prøvet at miste sine våben.
Jeg fik stjålet min hest, og væk var geværet og buen. Så nu har jeg den kedelige standard revolver, 58 $ på lommen.
Nogen kvik måde at komme til våben igen...?


Jeg har ikke prøvet at den blev stjålet, men har glemt min hest et par gange :lol:

Kommer den ikke frem hvis du går ind i stables? Men jeg har læst at man permanent kan miste sin hest. Så det kan vist desværre godt ske.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf MrGlennDK » tirs 30 okt 2018 02:17

SanneKrog skrev:Er der nogen af jer, der har prøvet at miste sine våben.
Jeg fik stjålet min hest, og væk var geværet og buen. Så nu har jeg den kedelige standard revolver, 58 $ på lommen.
Nogen kvik måde at komme til våben igen...?


Gå til din hest og tryk L1 våben gå derefter til en af de pladser hvor sadlen er og tryk på R2 eller L2 for at cykle
Gemmen dine våben :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » tirs 30 okt 2018 06:43

MrGlennDK skrev:
SanneKrog skrev:Er der nogen af jer, der har prøvet at miste sine våben.
Jeg fik stjålet min hest, og væk var geværet og buen. Så nu har jeg den kedelige standard revolver, 58 $ på lommen.
Nogen kvik måde at komme til våben igen...?


Gå til din hest og tryk L1 våben gå derefter til en af de pladser hvor sadlen er og tryk på R2 eller L2 for at cykle
Gemmen dine våben :)

Okay, tak for tippet jeg forsøger senere i dag :D
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » tirs 30 okt 2018 18:27

MrGlennDK
Tak, alle våben er intakte på min hest.
Hvordan kan jeg tage flere våben med mig ad gangen, når jeg er afsiddet.
Bær venligst lidt over med mig :)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Trekamp » tirs 30 okt 2018 18:54

SanneKrog skrev:MrGlennDK
Tak, alle våben er intakte på min hest.
Hvordan kan jeg tage flere våben med mig ad gangen, når jeg er afsiddet.
Bær venligst lidt over med mig :)


Du kan tage et i hvert ledigt slot. Mener der er et mørkegråt symbol, i de pladser du har.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » tirs 30 okt 2018 19:38

Ja det fandt jeg ud af, efter at have nørklet lidt rundt :)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » ons 31 okt 2018 09:43

Hvad bruger i jeres penge på?

Jeg har egentlig mest opgraderet i lejren. Købt fast travel og sådan, og lidt tøj. Men kommer der noget der kræver mange penge senere, så man skal spare? (Gerne uden spoilers, tak :) )

Jeg har brugt forholdsvis meget tid på at udforske og bare ride rundt uden noget egentlig formål. Det er sku ret hyggeligt. Nu har jeg lige fået fiskegrej - så det kommer der nok også til at gå noget tid med :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » ons 31 okt 2018 18:24

Hvis i ikke skulle have fanget det, så er HDR dårlig implementeret i RDR 2. Jeg har spillet med det af, efter en time i spillet, hvor jeg undrede mig over HDR faktisk gav et dårligere billede.

Digitalfoundry (Eurogamer) har en glimrende artikel om det: https://www.eurogamer.net/articles/digi ... ion-2s-hdr - Man kan håbe Rockstar får det løst og samtidigt også kigget på deres checkerboard metode til PS4 Pro, som nogle gange ser ud til at bugge og skabe et sløret billede.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » ons 31 okt 2018 19:20

Og en video om det :)

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf MrGlennDK » ons 31 okt 2018 19:38

Cena skrev:Hvad bruger i jeres penge på?

Jeg har egentlig mest opgraderet i lejren. Købt fast travel og sådan, og lidt tøj. Men kommer der noget der kræver mange penge senere, så man skal spare? (Gerne uden spoilers, tak :) )

Jeg har brugt forholdsvis meget tid på at udforske og bare ride rundt uden noget egentlig formål. Det er sku ret hyggeligt. Nu har jeg lige fået fiskegrej - så det kommer der nok også til at gå noget tid med :)


Jeg har over 7k$ og 100$ i camp alt Er købt, og er kun i act 4 :lol: gemmer dem nok mest til dusør og tøj :D
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Cena » ons 31 okt 2018 19:51

Tak for info Glenn. Med den livsstil jeg spiller med får jeg nok også brug for nogle penge til Bounty. I går skød jeg en gammel dame og hendes 4 voksne sønner for 73$. Måske en overreaktion? :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » ons 31 okt 2018 20:17

Cena skrev:Tak for info Glenn. Med den livsstil jeg spiller med får jeg nok også brug for nogle penge til Bounty. I går skød jeg en gammel dame og hendes 4 voksne sønner for 73$. Måske en overreaktion? :lol:


Jeg går efter honortrofæet og honor missionerne og er derfor nødt til at spille som en engel. Jeg hjælper alle i nød, donerer til de fattige, klapper herreløse hunde, smider de små fisk tilbage i vandet og laver chores konstant i lejren. Meget imod min trigger happines og mørke onde sind......
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron