Forum

Vermintide 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Vermintide 2

Indlægaf Trekamp » tirs 11 dec 2018 23:21

Er der nogen, der har prøvet betaen/spillet det på PC? Vil gerne vide, om det er værd at smide penge efter :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide 2

Indlægaf Da Senzai » ons 12 dec 2018 21:12

Etteren var virkeligt godt. 2'eren er det samme, bare bedre.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide 2

Indlægaf Trekamp » ons 12 dec 2018 23:23

Tak for svaret :)

Har loot fået en (tiltrængt) overhaling?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide 2

Indlægaf Jb » tors 13 dec 2018 11:54

kan det passe der kun er en ultimate edition?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Vermintide 2

Indlægaf Trekamp » tors 13 dec 2018 12:20

Indtil videre, ja. Jeg ved ikke, hvad der sker på release i overmorgen.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide 2

Indlægaf Da Senzai » lør 15 dec 2018 14:27

Jb skrev:kan det passe der kun er en ultimate edition?


Spillet udkommer officielt først på Tirsdag og der burde, der komme en Standard edition. Indtil da er der kun superduper Preorder edition - men jeg ved ikke noget konkret om Standard Edition eller kender prisen på den.

Trekamp skrev:Har loot fået en (tiltrængt) overhaling?


Det er jeg nok ikke den rette at spørge om. Jeg går ikke så højt op i loot. Det jeg elsker ved Vermintide er den gode "Ompfh!", stemningen og de fjollede One-liners. Jeg skal bare smadre kranier på rotter og dele tæsk ud til alt og alle! :mrgreen:

Det var meningen, at jeg skulle spare mine penge og vente med at købe VT2, men jeg faldt selvfølgelig i med begge ben og købte det igår.

Der er to ændringer, jeg har lagt mærke til. I forhold til etteren. Der er nu 3 items i hver kiste istedet for en. Derudover er de synlige våben-stats skiftet ud med noget, der hedder Hero Power. Din figurs samlede Hero-Power er 10 x level + det gennemsnitlige Hero-Power af de items/våben du har equipped. Hero-Power er hvor meget skade, man giver osv.

Derudover synes jeg, at have/hørt læst mig til, at der er et hero power cap på de forskellige sværhedsgrader, så dit Hero Power bliver justeret en smule, så din Character stadig passer til din valgte sværhedsgrad uanset Hero-Power-Level. Sådan, så du ikke udelukkende på din Hero-Power alene kan steamrolle/easy-mode en Sværhedsgrad, men stadig får en spiloplevelse, der passer til sværhedsgraden.

For mig virker det dersom som om, at Hero-Power systemet gør, at det mere handler om at være god til spillet end bare have Våben med gode tal. Det kan jeg godt lide. Det er selvfølgelig stadig en fordel at have unlocket gode "Traits/effekter" eller, hvad det hedder på dine Items.

Jeg kan rigtigt godt lide, at det ikke er dine våbens tal, der er i fokus.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide 2

Indlægaf Muppetmilker » søn 16 dec 2018 12:43

Trekamp skrev:Er der nogen, der har prøvet betaen/spillet det på PC? Vil gerne vide, om det er værd at smide penge efter :)



Jeg har spillet det en del på PC og hvis du er vild med Left 4 Dead spillene, er det her helt sikkert noget for dig.

Det sjove i spillet for mig var at spille med andre, at spille det selv med AI blev hurtigt kedeligt desværre. Samtidig var det også klart mest sjovt at spille på de sværre sværhedsgrader, da det krævede en langt mere strategisk tilgang til spillet.

Combat i spillet er super sjovt og føltes dejligt responsivt, samt at det bare generelt føltes godt at hakke massemængder af rotter i smader med et sværd.

Jeg ville personligt ikke betale en dag over 250,- for spillet, da det kontent du får uden den betalte DLC er lidt mager i længden.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Vermintide 2

Indlægaf Trekamp » søn 16 dec 2018 15:46

Jeg kom til at købe det :) Add mig, hvis I er klar på at nakke rotter!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide 2

Indlægaf Da Senzai » søn 16 dec 2018 22:43

Jeg har siddet og spillet Vermintide 2 hele Weekenden. Synes virkeligt, at det er fedt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide 2

Indlægaf Trekamp » man 17 dec 2018 00:31

Enig hér! Klar opgradering fra 1’eren. Har indtil videre kun spillet elver, men Witch Hunter skal prøves inden længe.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus

+1

Re: Vermintide 2

Indlægaf Da Senzai » søn 23 dec 2018 19:02

Jeg har fået klaret alle banerne på Veteran nu! Jeg synes stadig, at det er et fedt spil! :D

Bot´sne i spillet virker også solide. Der har været et par gange, hvor vi har failet en bane et par gange i træk og så har jeg spillet den "solo" med bots og klaret den!" :mrgreen:

Jeg prøvede også en bane på "Champ" sværhedsgrad igår. Det er godt nok en helt anden oplevelse! Jeg tror, at vi løb 100 meter ned ad gaden og så var vi døde, lol! Det gør også meget, at der er Friendly Fire på. Jeg kunne mærke, at jeg blev ramt i ryggen og da jeg vendte mig om, så kunne jeg se, at Elveren stod og skød på mig! Men det var 100 procent min egen skyld for jeg kunne bare lade være med at løbe ind foran! Friendly fire skal man lige vænne sig til!

Indtil videre, så spiller jeg Kruber og Dværgen og dem bliver jeg nok ved med! :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide 2

Indlægaf Trekamp » ons 02 jan 2019 20:34

Jeg har fokuseret lidt på at unlocke classes, men er så småt begyndt at snuse til veteran. Det er dælme svært, og hvis man ikke havde problemer med tålmodigheden med folk på nettet før, kan man i hvert fald hurtigt få det efter sådan et spil!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus

+1

Re: Vermintide 2

Indlægaf Da Senzai » ons 02 jan 2019 22:27

Jeg har klaret alle banerne på Veteran. Igår morges sad jeg i to timer i streg og forsøgte at klare den første bane (Rightous Stand) på Champion, men kom aldrig igennem den - Det synes jeg er svært! :P.

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg gør nu. Jeg er ikke typen, der gider sidde og grinde de samme baner igen og igen for at få nyt gear. Når jeg har klaret en bane, så er det enten videre til en ny bane eller ny sværhedsgrad :P.

Det hjælper selvfølgelig lidt, men tror heller ikke, at det er nødvendigt at have high-level Gear, for der er et Hero-Power Cap på 300 og det når man hurtigt. Jeg er `Bange` for et Vermintide er sådan et spil, hvor det er dine skills, det kommer an på og ikke, hvad level dit våben er i! :D

Min erfaring på Veteran er, at hvis man har svært ved at klare en bane, så kan det være en fordel at spille med Bots istedet for mennesker. På Veteran er botsne nogle gange bedre end de randoms, der joiner dit spil ^^. De bliver nemlig ikke væk fra gruppen er og gode til at live hinanden op og hjælpe, hvis man bliver fanget af en rotte.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide 2

Indlægaf Trekamp » ons 02 jan 2019 23:18

Første bane er også vildt svær på højere sværhedsgrader, da det er svært at gemme sig i den afsluttende kamp.
Against the grain strøg jeg direkte igennem, derimod.
Jeg troede kun det var på recruit, at 300 var cap? Mente at have læst, det var 600?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide 2

Indlægaf Da Senzai » tors 03 jan 2019 23:09

Jeg er ikke engang nået til den sidste kamp! :mrgreen:
Jeg plejer at være død inden, hvis jeg løber ind i 4 Chaos Warriors på en gang eller et eller andet tilsvarende åndssvagt!

Jeg havde dog en episk kamp i første bane, hvor der kom en f&%¤! Stormfiend inde i det rum med alle de væltede reoler! Dens area-attack er pænt tarvelig, når der ikke er plads til at rykke sig til siden! Aldrig har jeg kæmpet så meget for mit liv i et spil, som jeg gjorde der! Det var så episk og det er en af de ting, jeg elsker ved Vermintide. Det er tit, at jeg føler, at jeg virkeligt kæmper med alt, hvad jeg har! Det er så fedt!

Med hensyn til Hero-Power, så står der når man vælger sværhedsgrad, at den "highest obtainable hero power" er 100 for rekrut og 300 for de tre andre sværhedsgrader. Så det må være 300 tænker jeg.

Det kan være, at det er noget, de har ændret et par gange frem og tilbage i Betaen og i det år spillet har været på PC.

Hvis du ser mig online og vil spille, så er du velkommen til at invitere. Du skal bare vide, at jeg ikke er sådan en tryhard, der tager spillet alt for seriøst og jeg kan ikke følge med på mere end Veteran, selvom jeg synes, at det er ret sjovt at forsøge mig i Champion.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron