Forum

Kingdom Hearts III pre-order

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Kingdom Hearts III pre-order

Indlægaf Marddos » tirs 15 jan 2019 17:10

Hej!

Jeg overvejer at forudbestille Kingdom Hearts III via PS Store, da jeg derved kan få alle de gamle spil inkluderet i én samlet pakke, men er lidt i tvivl om, hvordan jeg smartest kan gøre dette.

Er der et smart trick, jeg kan benytte mig af, så det eventuelt går hen og bliver lidt billigere? Det mest optimale ville være at stå med et fysisk eksemplar, men hele samlingen er vist kun tilgængelig i USA, så det er derfor, jeg overvejer denne "nødløsning".

Håber der sidder nogle kloge hoveder derude :)

/Marddos
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Kingdom Hearts III pre-order

Indlægaf Kehaan » tirs 15 jan 2019 19:04

Hvis du kan lide fysiske kopier bedre, kan du også købe den gamle spil samling her: https://www.coolshop.dk/produkt/kingdom ... ix/AF2H5W/

Mener den har det meste af det som også er i den anden udgave :) dog selvfølgelig ikke 3'eren.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: Kingdom Hearts III pre-order

Indlægaf Marddos » tirs 15 jan 2019 19:20

Tak for linket :) Jeg havde dog godt set, at Coolshop har samlingen, men den inkluderer, så vidt jeg kan se, ikke den del, der hedder 2.8. Gad godt have det hele til en overkommelig pris :)
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Kingdom Hearts III pre-order

Indlægaf Da Senzai » tors 17 jan 2019 22:02

Jeg har også lidt efter The Story So Far fysisk. Skriv lige, hvis du finder den :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Kingdom Hearts III pre-order

Indlægaf Marddos » lør 26 jan 2019 05:00

Jeg har bidt i det sure æble og købt samlingen, der indeholder 1.5 og 2.5. Når denne er kørt igennem, køber jeg 2.8 og så slutteligt 3'eren.

Jeg er ikke den hurtigste til at få spillet spil færdige, så måske jeg kan spare lidt penge ved at gøre det på den måde. På trods af jeg virkelig gerne ville have haft en samlet pakke, som - med mit held - højst sandsynligt bliver annonceret til udgivelse i Europa inden længe :D
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Kingdom Hearts III pre-order

Indlægaf mic2012dk » ons 30 jan 2019 18:56

Er jeg skævt på den? Ser ud til at den digitale version koster 549.- på PS store .. men kan købes på disc (med re-sell værdi) for 399.- Hvorfor dog så købe den digitalt?
mic2012dk
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Kingdom Hearts III pre-order

Indlægaf Marddos » ons 30 jan 2019 19:43

Sådan synes jeg altid det er. Det har aldrig givet meget mening oppe i mit hoved, hvorfor jeg sjældent køber digitalt medmindre der er en seriøs besparelse :)
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron