Forum

Anthem

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Anthem

Indlægaf Dropdat » lør 19 jan 2019 12:43

Med kun lidt over en måned til udgivelsen af Anthem, synes jeg det er på tide at spillet får sin egen tråd. Anthem udkommer d. 22. februar.

Hvis man ikke kender spillet, så er Anthem Biwares svar på en shared open world co-op loot shooter.

Bioware har udgivet første del af deres "This is Anthem" serie, som fortæller mere om spillet:



Inden udgivelsen kommer der 2 demoer der giver mulighed for at prøve spillet. Demoerne vil indeholde en mission, en dungeon og adgang til open world delen. Man vil starte som level 10 og kan level op til 15.

Første demo starter fredag d. 25. januar og slutter d. 27. Denne demo, kaldet VIP Demo, har man kun adgang til, hvis man har forudbestilt. Dog får man 3 keys man kan give til venner.

Demo 2 starter d. 1. februar og slutter d. 3. Denne demo vil være åben for alle. Hvis man spiller VIP demoen, vil ens progress overføres til demo 2.


Jeg ser rigtig meget frem til at få fingerne i Anthem. Synes gameplayet ser sjovt ud, og men det Bioware har vist frem når det kommer til max level builds, ser det ud til man kommer til at føle sig meget powerful.

Andre der glæder sig til Anthem? Måske vi kunne lave en PSlife klan i spillet.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+3

Re: Anthem

Indlægaf Jb » lør 19 jan 2019 14:54

Jeg synes hele konceptet virker fedt, synes dog selve kamp delen / gameplay fra de videoer der er der lidt kedeligt ud. Fjenderne er meget passive og bare bullet sponges, så jeg venter lige på noget demo eller anmeldelser inden jeg hopper på
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Anthem

Indlægaf Erroneus » lør 19 jan 2019 16:13

Giver nok demoen et skud, lige for at prøve det af. Men afventer også nogle anmeldelser. Er spændt på at se hvordan historien funger i det, som ofte er problemet med de her "shared world" spil. Det skal være helt igennem fænomenalt, ellers er der for meget andet, som jeg mangler at spille.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Anthem

Indlægaf Unklemac » man 21 jan 2019 15:43

JB - ja det ser for kedeligt ud når kampene går igang. Ærgeligt. Giver det et skud på fredag (dog på Xbox med EA access).
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Anthem

Indlægaf Jb » man 21 jan 2019 17:05

Unklemac skrev:JB - ja det ser for kedeligt ud når kampene går igang. Ærgeligt. Giver det et skud på fredag (dog på Xbox med EA access).


giv endelig lyd! mangler et ny loot spil, er gået død i Monster hunter world og Destiny 2.
Anthem og The Division 2 ser ud til at være de eneste spil der kan ligne noget som kommer det næste halve år
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Anthem

Indlægaf Dropdat » man 21 jan 2019 18:26

JB - har måske en beta kode til denne weekend i overskud, så kan sende den til dig, når jeg får den.

Jeg har personligt ikke noget imod, det gameplay vi har set indtil nu. For at deres primer, detonate, combo system virker på bedste måde, er der brug for en masse trashmobs til at sprede den combo damage. Synes de minibosser og fjender der også bruger de samme dragter som spilleren, som vi har set, kræver mere end bare at skyde for at dræbe dem.

Endvidere har vi heller ikke set hvad Grandmaster sværhedgraden (som har 3 levels) gør ved AI'en.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Anthem

Indlægaf Unklemac » tirs 22 jan 2019 09:09

Jb skrev:
Unklemac skrev:JB - ja det ser for kedeligt ud når kampene går igang. Ærgeligt. Giver det et skud på fredag (dog på Xbox med EA access).


giv endelig lyd! mangler et ny loot spil, er gået død i Monster hunter world og Destiny 2.
Anthem og The Division 2 ser ud til at være de eneste spil der kan ligne noget som kommer det næste halve år


Har du Xbox JB? Hvis jeg får en kode ekstra skal jeg nok dele. Og måske lige tilføje hinanden så vi kan prøve det i multiplayer?

Ser frem til The Division 2, det skal nok blive rigtig godt.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Anthem

Indlægaf Jb » tirs 22 jan 2019 09:29

Unklemac skrev:
Jb skrev:
Unklemac skrev:JB - ja det ser for kedeligt ud når kampene går igang. Ærgeligt. Giver det et skud på fredag (dog på Xbox med EA access).


giv endelig lyd! mangler et ny loot spil, er gået død i Monster hunter world og Destiny 2.
Anthem og The Division 2 ser ud til at være de eneste spil der kan ligne noget som kommer det næste halve år


Har du Xbox JB? Hvis jeg får en kode ekstra skal jeg nok dele. Og måske lige tilføje hinanden så vi kan prøve det i multiplayer?

Ser frem til The Division 2, det skal nok blive rigtig godt.

nej ingen xbox desværre, kun ps4, switch bliver nok den næste konsol hvis jeg udvider konsol parken.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Anthem

Indlægaf baunevej » tirs 22 jan 2019 11:11

Glæder mig til spillet, bliver dog på Xbox jeg spiller. Glæder mig til og prøve det via Ea Access.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+2

Re: Anthem

Indlægaf Unklemac » tirs 22 jan 2019 14:29

@JB Switch kan du kun blive glad for, hvis du er til små Indie titler foruden Nintendo's egen 1st party udgivelser. (sorry off-topic)

@StoneClaw skal vi prøve at se om Multiplayer virker på fredag eller lørdag? Har dig på PS4 men ikke på Xbox'en (Unklemac). Kan huske vi spillede lidt Nioh sammen (og pudsigt nok lige have købt en Switch), det var hyggeligt. :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Anthem

Indlægaf baunevej » tirs 22 jan 2019 14:54

Unklemac skrev:@JB Switch kan du kun blive glad for, hvis du er til små Indie titler foruden Nintendo's egen 1st party udgivelser. (sorry off-topic)

@StoneClaw skal vi prøve at se om Multiplayer virker på fredag eller lørdag? Har dig på PS4 men ikke på Xbox'en (Unklemac). Kan huske vi spillede lidt Nioh sammen (og pudsigt nok lige have købt en Switch), det var hyggeligt. :mrgreen:


Jeg er frisk hedder du det samme på Boxen ?? Og ja det var rigtigt hyggeligt med Coop i nioh, og switche lever endnu hehe :mrgreen:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Anthem

Indlægaf Unklemac » tirs 22 jan 2019 15:46

baunevej skrev:
Unklemac skrev:@JB Switch kan du kun blive glad for, hvis du er til små Indie titler foruden Nintendo's egen 1st party udgivelser. (sorry off-topic)

@StoneClaw skal vi prøve at se om Multiplayer virker på fredag eller lørdag? Har dig på PS4 men ikke på Xbox'en (Unklemac). Kan huske vi spillede lidt Nioh sammen (og pudsigt nok lige have købt en Switch), det var hyggeligt. :mrgreen:


Jeg er frisk hedder du det samme på Boxen ?? Og ja det var rigtigt hyggeligt med Coop i nioh, og switche lever endnu hehe :mrgreen:


Haha fedt! Lad os håbe der kommer en Nioh 2.

Så er du tilføjet :) og er klar til weekenden! :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Anthem

Indlægaf kratoss98 » ons 23 jan 2019 11:04

jeg er glad for mass effect blev ofret for det her. det ser virkelig godt og spændene ud.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Anthem

Indlægaf Dropdat » ons 23 jan 2019 11:53

Demoen kan hentes nu (26,8 GB). Gælder både PS og Xbox, og man kan også hente, den selv om man ikke kan deltage i VIP demoen. De 3 vennekoder kan dog først hentes når serverne går live fredag.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Anthem

Indlægaf Jb » ons 23 jan 2019 12:03

Dropdat skrev:Demoen kan hentes nu (26,8 GB). Gælder både PS og Xbox, og man kan også hente, den selv om man ikke kan deltage i VIP demoen. De 3 vennekoder kan dog først hentes når serverne går live fredag.


FEDT! smidt til download nu, tak for tippet
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster