Forum

Apex Legends - Plus pakke

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Laffer » tors 28 feb 2019 11:46

Count me in.

Sjovt spil og så kræver det kun 15 min pr spil.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Da Senzai » tirs 19 mar 2019 02:28

Er der nogen, der ved, hvornår, der kommer "Ranked" mode i det her?

Jeg tror, at det ville gøre spillet lidt sjovere, hvis Jeg kunne få lov til at spille med/imod nogen på mit eget niveau :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Laffer » tirs 19 mar 2019 07:47

Battlepss lander i dag, det er ren xp minded.

Måske bliver næste sæson med Challenger eller ranked
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Da Senzai » tirs 19 mar 2019 10:47

Jeg håber virkelig ikke, at det næste bliver med Challenges - det må være nok, at jeg betaler for det.

Derudover vil challenges også få folk til at spille tåbeligt eller mig selv på en måde, jeg ikke selv har lyst i forsøget på at få et sejt skin.

Jeg husker, at det (i alle andre henseender) geniale skydespil, Shadowrun, havde et trofæ for at komme til at Team-kille. Så kan I selv regne ud, hvor mange gange, Jeg blev skudt i ryggen før, jeg overhovedet kom ud af Spawn.

Hvis det bare er challenges, man alligevel får bare ved at spille (f.eks få x antal SMG kills), så er det fint. Men, hvis det er dumme svære ting, som gør dit eller dat, der får dine holdkammerater til at spille mærkeligt eller til at lalle rundt på mappet istedet for at gøre et hæderligt forsøg på at vinde, så vil vi få endnu flere dårlige kampe med randoms og jeg vil ikke kunne unlocke ting fordi, jeg ikke gider det fis og de vil ikke få penge fra mig.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Laffer » tirs 19 mar 2019 12:19

Jeg overveje at købe battlepass, udelukkende fordi det er første gang et f2p spil har fået mig hooket.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Da Senzai » ons 20 mar 2019 10:52

Jeg kom til at løbe battlepasset igår fordi, at jeg er en sucker og jeg fortryder det allerede.

Det er ikke intet fedt i Battlepasset, 50% af passet er filler og det tager 1000 år at stige et level, når man som mig ikke vinder hver kamp. Et battlepass level kræver næsten dobbelt så mange XP, som et accountl-level og der er absolutely no way, at jeg når at blive level 100 i battlepasset inden, at det udløber.

Det har taget mig 2-3 timer at stige 1 level. Der er 89 dage tilbage til at klare det i. Jeg mangler 99 levels. Der er no way, at jeg har tid ( og lyst) til at spille Apex 2 timer om dagen, hver dag de næste tre måneder.

Det er helt sikkert min egen fejl, men jeg kan mærke, at det stresser mig lidt, at jeg allerede ved nu, at jeg aldrig når det.

Nu føler jeg, at jeg bør spille Apex for at få noget ud af passet, istedet for bare at spille det, når jeg har lyst og synes,at det er sjovt.

10 ud af 10 will not buy again. Passet er ikke noget for mig.

Der er Rocket League´s måde at gøre det på langt mere fornuftigt, synes jeg.

Apex battlepass giver mening, hvis man bare elsker Apex og spiller det hver dag, men for sådan en som mig, der kun spiller Apex et par timer om ugen, så giver det ikke mening.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Laffer » ons 20 mar 2019 11:18

Jeg så godt det krævede dobbelt xp, men synes jeg læste at man får 2x xp på hver charavter op til x antal xp
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Da Senzai » ons 20 mar 2019 15:18

Det er rigtigt. På den måde så 'tvinger' de en til at springe mellem de forskellige figurer, hvis jeg ikke vil sakke yderligere bagud i Battlepasset.

Det er lidt irriterende. Jeg har nemlig kun 1 main, som jeg er tryg ved at spille, da jeg jo netop kun spiller et par timer om ugen og derfor vil jeg helst bare spille ham.

Det er fint nok - Måden de gør det på passer bare ikke til mig som Casual Gamer.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Laffer » ons 20 mar 2019 23:08

Jeg køber det i aften, forventer ikke at nå level 100, men vil gerne støtte holdet bag.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791

+1

Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Da Senzai » fre 22 mar 2019 13:15

Jeg har brugt de sidste 2 nætter på at sidde og spillet Apex med Jay9 og det er fandeme et godt spil, med massere af Awesome moments.

Sæsonpasset er dog stadig penge ud af vinduet; er kun level 9 (og har vel spillet 15 timer, de sidste par dage). Når jeg snart starter på arbejde igen, så er der ikke tid til at game 5 timer hver nat, så der er no way, at jeg når at blive level 100. (og slet ikke, hvis jeg ikke også vil bruge noget af min gaming tid på andre spil end kun Apex.)

Nu skriver jeg det sidste gang. Konklusionen er stadig at; For almindelige mennesker, så er sæsonpasset spild af penge. Der er ingen fede ting I; udover Havoc skinnet; men det får jeg ikke, da der er no way, at vi når at blive level 100. Derudover er det monster dumt, at xp-systemet gør, at man er "Nødt" til at skifte mellemfigurerne istedet for, at man bare kan spille de 2-3 man bedst kan lide.

Spillet er dog stadig, rigtigt, rigtigt solidt. Season Passet bryder jeg mig ikke om.

Og sådan er det.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Da Senzai » fre 22 mar 2019 13:26

Noget, der ville havde været smart var, at den nye figur, Octane, var inkluderet i sæson-passet. På den måde, så havde jeg følt, at jeg bare betalte for den nye figur og så havde whatever, jeg ville nå at unlocke i sæson-passet bare havde været ren bonus :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf morfar » fre 22 mar 2019 17:10

Nu har jeg ikke sat mig ind i battlepass, men er det ikke bare et par ekstra danse og outfit man kan unlocke ?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Laffer » fre 22 mar 2019 19:20

Ingen danse, men skins og banners
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf morfar » fre 22 mar 2019 21:27

Laffer skrev:Ingen danse, men skins og banners


Jeg lærer simpelthen aldrig at forstå at man vil betale for sådan noget :D

Men der er nok også mange der ikke forstår, at jeg vil bruge penge på 14 Kentucky Breakfast Stouts som jeg lige har købt......
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Da Senzai » søn 24 mar 2019 12:42

morfar skrev:Nu har jeg ikke sat mig ind i battlepass, men er det ikke bare et par ekstra danse og outfit man kan unlocke ?


Se, det er det ikke engang! Man unlocker virkeligt sløje våbenskins og så hjernedødt filler som muligheden for at vise, hvad level man er i sit seasonpass.

I mine øjne er der reelt set kun 2 ting af "værdi". Havoc skinnet på level 100 og så Apex lootcratet, der garanterer et legendary skin (som sikkert bliver til en figur, man ikke spiller! :mrgreen: ! )

Mit problem med passet er, hvor lang tid det tager at blive level 100. Jeg vandt 5-6 kampe igår (tak for at carry mig! :lol: ) og jeg fik lidt over 7000 xp per kamp. Det vil sige, man skal vinde 4-5 kampe for at stige et level. Der er ca. 2 timer, hvor man har heldet mig sig og vinder.

Der er 100 levels, så man har kun 90 dage til at spille over 200+ timer og i de timer skal man på grund af deres system også spille characters, man ikke nødvendigvis synes er sjove.

Der er no way, at det kommer til at ske. Men altså. Jeg er lært min lektie og køber det ikke næste gang.

Det eneste battlepass system jeg ellers kender til er i Rocket League. Der får man ekstra xp for at vinde og kan derfor stige et level ved blot at vinde 3 kampe. Det er ca. 20 minutter for et level. 40 minutter, hvis man kun vinder halvdelen af sine kampe. Plus, at de ting man unlocker i Rocket league er "reelle" ting og bedre "value"

morfar skrev:Jeg lærer simpelthen aldrig at forstå at man vil betale for sådan noget :D


Det er jo vigtigt, at man ser sej ud, mens man nakker motherfuckers! 8)

Jeg synes, at det giver mening for en som mig, der spiller "lifestyle" spil. Altså spil, hvor så spiller man det spil og ikke så mange andre. Jeg har spillet Rocket League i tre-fire år og synes, at det er det bedste spil i dette årti, hvis ikke årtusinde.

Derfor giver det for mig perfekt mening at smide 75 kroner efter spillet, hver 3. måned, når der er nye crates eller season pass. Jeg har fået så mange timer ud af spillet, samtidigt med, at Rocket League laver seasonpass på en - hvad jeg synes er - god og fair måde iforhold til f. eks APEX!!.

Nu kender jeg dig ikke, Morfar, men udfra, hvad jeg kan se herinde, så virker det som om, at du spiller mange forskellige spil, hvor du grinder trofæer og så skal videre til det næste spil, for at låse op for flere trofæer.

Når du kører igennem spil på den måde, så giver det ikke mening at kaste penge efter ligegyldigheder som sæsonpass.

Jeg som kun spiller få spil, synes, at det er sjovt, når der kommer nye biler og nye hjul til mit yndlingspil og vil derfor gerne både støtte spillet og have nyt indhold. Jeg har spillet det i flere år og forventer, at jeg kommer til at spille det on-off et par år endnu.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron