Forum

Apex Legends - Plus pakke

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Erroneus » man 04 feb 2019 23:00

For dem der prøver det nye free2play battle royale Apex, fra udviklerne af Titanfall, så er der en gratis Apex Legends™: PlayStation Plus pakke for PS Plus ejere pt.: https://store.playstation.com/en-dk/pro ... 0000000000

https://www.ea.com/games/apex-legends?isLocalized=true

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf BizzyVaping » tirs 05 feb 2019 10:52

Jeg er sgu ret overrasket over kvaliteten af det spil.

Jeg har godt nok kun prøvet PC versionen indtil videre, men det er det første free-to-play spil, som jeg rent faktisk kan forestille mig, at jeg kommer til at bruge tid på.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf morfar » lør 09 feb 2019 17:30

Jeg syntes man skal skyde alt for meget på en modstander før han dør. Der er helt vildt. Men jeg er enig i, at dette spil er godt lavet. Tror Fortnite mister kunder....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Nergh » lør 09 feb 2019 19:48

morfar skrev:Jeg syntes man skal skyde alt for meget på en modstander før han dør. Der er helt vildt. Men jeg er enig i, at dette spil er godt lavet. Tror Fortnite mister kunder....


Enig. Spillet er generelt godt, men det er svært synes jeg. Jeg skal nok bare 'git gud', men stadig.. føler mig rimelig raped til tider.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Da Senzai » lør 09 feb 2019 22:17

Jeg har spillet det to dage nu.

Dag 1 spillede jeg det alene randoms. Det var juks.

Dag 2 spillede jeg med Jay9. Det var meget sjovere. Det var alligevel noget op ad bakke, da vi konstant spillede 2v3 fordi, at vi altid er på hold med en tosse, der løber den anden vej.

Vi havde et spil, hvor vi kom på anden-pladsen. Det virkede dog mere som held end forstand. Vi havde en kamp i starten hvor vi nakkede et andet squad. Resten af spillet så vi ikke nogen andre før vi kun var to hold tilbage. Der døde vi fordi, at vi ikke var nogle kyllinger og derfor valgte at gå ud af huset vi var i.

Jeg synes, at det er et godt spil, der gør mange ting rigtigt, men det er stadig relativt steneren. Men det er genren den er gal med og ikke spillet. Jeg kan godt se, hvorfor, at nogen synes, at det er sjovt, men.

Det er godt spil, men not for me.

Spillet er dog godt nok til, at jeg gerne vil spille det noget mere. Men så skal det være med Jay9. Det sucks alt for meget at spille solo i det her.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Zieglers » søn 10 feb 2019 18:31

Da senzai, jeg er frisk på at spille med jer, hvis I har lyst :)
Vi er i gang med at renovere hus, så der er begrænset tid den næste måned, men kan være jeg får tid ind imellem :)
Har endnu ikke prøvet Apex, men plejer at være ok til skydespil :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80

+1

Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Cena » søn 10 feb 2019 19:58

Jeg har kun prøvet det solo og det var rent ud sagt en lorte oplevelse. Jeg kunne godt tænke mig at prøve det hvis man var 2 eller 3.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Morten Rask » søn 10 feb 2019 22:02

Jeg er også frisk på at teame op. Er level 26 og har kun spillet med randoms indtil videre men har fået en del sejre takket være det veludviklede “ping-system” som man kan bruge til at kommunikere med uden VOIP.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf JanR » søn 10 feb 2019 22:46

Morten Rask skrev:Jeg er også frisk på at teame op. Er level 26 og har kun spillet med randoms indtil videre men har fået en del sejre takket være det veludviklede “ping-system” som man kan bruge til at kommunikere med uden VOIP.


Hva satan, er du i live sejfyr? Troede at du havde droppet PS helt :mrgreen:
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+1

Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Morten Rask » søn 10 feb 2019 23:23

Sidst jeg var rigtig aktiv havde jeg hverken kone, børn, hus og fuldtidsarbejde. :lol:

Nu prøver jeg at kaste mig over lidt onlinespil igen.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407

+2

Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Jb » man 11 feb 2019 01:09

Synes det er mega fedt. Har lige haft et par gode kampe med en kollega, du får lige en invite næste gang Morten ;)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf JFlindt » man 11 feb 2019 10:26

Cena skrev:Jeg har kun prøvet det solo og det var rent ud sagt en lorte oplevelse. Jeg kunne godt tænke mig at prøve det hvis man var 2 eller 3.


Jeg er ret vild med det, selvom jeg ikke har spillet ret meget endnu.

Så hvis du vil trækkes med en gammel/ældre bekendt, der nogle gange hænger lidt i bremsen så er jeg game.

Synes ping systemet fungerer rigtig godt... har haft et par gode spil med randoms uden at skulle kommunikere verbalt med 12-årige franskmænd :D

(Har lige en 3-4 mdr inden vi bliver en ekstra i hjemmet, så det skal udnyttes)
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Da Senzai » lør 16 feb 2019 23:50

Jeg har spillet Apex 3 dage mere.

Jeg er ved at varme lidt op på spillet og kan faktisk ret godt lide det.

Jeg var vundet fire eller fem spil. Og tabt så mange, at jeg er holdt op med at tælle.

Jeg er nok Danmarks dårligste Apex spiller og der er rigtigt mange gange, hvor jeg dør fordi, at jeg ikke fatter, hvad der foregår. Jeg tror, at jeg er nødt til at lægge en 100 timer i spillet, så jeg holder op med at panikke fuldstændigt, når jeg bliver skudt på fra flere sider af.

Der er ret gode speciel-effects i Apex. Bangalore´s røggranat er den vildeste, jeg nogensinde har set i et skydespil og jeg havde et fedt moment, hvor jeg var inde i et hus med fjender ude foran huset. Pludseligt blev rummet fyldt med noget gulligt gas og jeg begyndte at miste liv. Jeg var like "WTF is this shit?!" og skyndte mig ud hvorefter, jeg selvfølgelig blev skudt. Jeg gætter på, at der må havde været en Caustic spiller, der må have gasset mig ud. Awesome.

To af de spil, vi har vundet har været fordi, at jeg kommet på hold med folk, der er fuldstændigt vanvittige og har hard-Carry´et. Jeg fatter ikke, hvordan folk, der spiller det her i Solo-queue kan være så nuts, men okay.

Jeg kommer aldrig til at kunne tage denne her genre seriøst, men Apex er et godt spil og nu har jeg bestilt mig et Gaming-Headsæt. Ligenu kører jeg al lyd igennem tv´et, men jeg tænker, at det må være en fordel, hvis jeg kan høre, hvor folk skyder fra. Jeg er lidt træt af, at når jeg bliver beskudt, så opdager jeg først hvorfra, når det er alt for sent. Måske et gamingheadset, hvor der er spil-lyd i hørebøfferne kan hjælpe mig lidt ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+2

Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf Iasakai » søn 17 feb 2019 03:19

Send en venneanmodning hvis nogle af jer er friske på at spille,
Jeg er dog i UTC-6 det næste halve år.
Iasakai
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Apex Legends - Plus pakke

Indlægaf liller » tors 21 feb 2019 23:12

Hvis nogen er friske så ADD king_Liller 34år gammel familie far der presse lidt apex ind når freden er til det, sutter max til det dog er blevet CHAMPION 2 gange(grine smilie)
liller
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster

cron