Forum

The Division 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Division 2

Indlægaf Snowflake » tors 21 mar 2019 13:10

Synes indtil videre at spillet er mindst lige så godt som 1'eren. Historien er måske ikke helt så "gennemført", men er heller ikke nået særlig langt endnu.

Hvad kører I af weapon builds, til PVE?
Har kørt en del LMG + Rifle, men tester pt. Assault Rifle + Marksman.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » tors 21 mar 2019 13:15

Til PvE kører jeg assault rifle og sniper (M700 tactical er vild), og så med Hive Revive og Chem Launcher med repair. Det har reddet min solo-røv mere end en gang.
Hive Revive virker dog ikke i solo PvP, herunder DZ.


Heads-up, CXP kan være glitched for nogle, dvs. man ikke optjener Clan XP.
Massive er klar over det, og har et fix med næste update.

Indtil da kan man vælge at blive i sin klan, og så få alle CXP på en gang, når fixet rulles ud. Eller man kan hoppe ud og ind i klanen igen, så skulle man optjene CXP igen, men man mister alt, det "usynlige" CXP, man har optjent indtil videre.
Håber det gav mening.

Trekamp skrev:Jeg synes ikke, jeg kan se det ske endnu. Er det først i end-game?

Jeps, level 30. Jeg troede også det var klar fra level 1. Jeg er selv kun lvl 14
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » tors 21 mar 2019 13:46

Jeg bliver ved med at lande på rifle+LMG (helst m60)

Hvis jeg spillede noget mere med andre, ville det nok være anderledes, men solo er afstand=overlevelse.

Skills (igen farvet af solo): alm. dakkadakka-turret og dronen der beskytter mod kugler. Sidstnævnte er helt genial og kan også sendes over til andre, hvis du nu har en eller anden lidt for entusiastisk type i gruppen.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Cena » tors 21 mar 2019 16:53

Mig og den kammerat jeg spiller mest med, spiller AR og sniper. Vi hygger og faktisk med ind i mellem at spille sniper hele tiden fordi man så kommer på røven når man misser skud - og så skal vi redde hinanden. Vi spiller også begge med turret og drone.

Min kammerat er endnu mere vild med spillet end jeg er. Vi har virkelig en fest med det her spil. Jeg købte det til ham fordi han ikke selv havde råd - og det penge er sku givet godt ud!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf Megajohn » tors 21 mar 2019 17:04

Man får da irriterende meget lyst til at købe det snart.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: The Division 2

Indlægaf Snowflake » tors 21 mar 2019 18:02

Fedt, tak.

Jeg holder fast i AR+Sniper indtil videre. Ellers må jeg gå over til LMG som 2nd. :)
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » tors 21 mar 2019 23:00

LMG er i hvert fald rart, når man bliver rushet af en elite-tank! Tænker SMG/AR også bliver anvendeligt, når man når lvl 30 og kan optimere sit build lidt mere.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Cena » fre 22 mar 2019 06:29

Et tip til dem som måske ønsker at gå efter platin.

Syd for det hvide hus spawner en mand med gul health bare hver halve time ca. Han dropper som oftest et spillekort når han dør. For at få platin skal man have 54 kort og de skal være forskellige. Jeg har kun oplevet at få forskellige indtil nu men ved ikke om de kan være ens. De mænd med gul health bar kan også spawne andre steder MEN jeg havde ikke mødt en eneste i 24 timer.
Så vil i have platin så begynd allerede nu med at løbe forbi dernede hver halve time og få kortet. Ellers kan i lige få tilføjet 20+ ekstra mod jeres platin :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » fre 22 mar 2019 10:34

Cena skrev:Et tip til dem som måske ønsker at gå efter platin.

Syd for det hvide hus spawner en mand med gul health bare hver halve time ca. Han dropper som oftest et spillekort når han dør. For at få platin skal man have 54 kort og de skal være forskellige. Jeg har kun oplevet at få forskellige indtil nu men ved ikke om de kan være ens. De mænd med gul health bar kan også spawne andre steder MEN jeg havde ikke mødt en eneste i 24 timer.
Så vil i have platin så begynd allerede nu med at løbe forbi dernede hver halve time og få kortet. Ellers kan i lige få tilføjet 20+ ekstra mod jeres platin :)


Er du i end-game endnu? Senere i spillet får man bounties, og de er alle med named enemies.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Cena » fre 22 mar 2019 11:45

Trekamp skrev:
Cena skrev:Et tip til dem som måske ønsker at gå efter platin.

Syd for det hvide hus spawner en mand med gul health bare hver halve time ca. Han dropper som oftest et spillekort når han dør. For at få platin skal man have 54 kort og de skal være forskellige. Jeg har kun oplevet at få forskellige indtil nu men ved ikke om de kan være ens. De mænd med gul health bar kan også spawne andre steder MEN jeg havde ikke mødt en eneste i 24 timer.
Så vil i have platin så begynd allerede nu med at løbe forbi dernede hver halve time og få kortet. Ellers kan i lige få tilføjet 20+ ekstra mod jeres platin :)


Er du i end-game endnu? Senere i spillet får man bounties, og de er alle med named enemies.


Nej ikke endnu. Jeg har læst mig til at named enemies ikke må være en del af missioner eller sidemissionermm. hvis de skal droppe et kort. Om bounties er med ved jeg faktisk ikke.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » fre 22 mar 2019 13:41

Cena skrev:
Trekamp skrev:
Cena skrev:Et tip til dem som måske ønsker at gå efter platin.

Syd for det hvide hus spawner en mand med gul health bare hver halve time ca. Han dropper som oftest et spillekort når han dør. For at få platin skal man have 54 kort og de skal være forskellige. Jeg har kun oplevet at få forskellige indtil nu men ved ikke om de kan være ens. De mænd med gul health bar kan også spawne andre steder MEN jeg havde ikke mødt en eneste i 24 timer.
Så vil i have platin så begynd allerede nu med at løbe forbi dernede hver halve time og få kortet. Ellers kan i lige få tilføjet 20+ ekstra mod jeres platin :)


Er du i end-game endnu? Senere i spillet får man bounties, og de er alle med named enemies.


Nej ikke endnu. Jeg har læst mig til at named enemies ikke må være en del af missioner eller sidemissionermm. hvis de skal droppe et kort. Om bounties er med ved jeg faktisk ikke.


Jeg har i hvert fald fået kort for de bounties der kom som følge af liberation i et område :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » fre 22 mar 2019 20:50

Ding! Så blev man lvl 30 :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus

+2

Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » fre 22 mar 2019 21:51

Najs, jeg har kun lige ramt level 20. Jeg har gemt alle side missions, så jeg kan få noget nem XP til det seje træk fra 25-30 (side mission skalerer).

Det der klan halløj, er der noget der ved hvad formålet er med rangsystemet?. Giver en højere rang mere xp, bedre drops eller noget tredje?
Lige nu er jeg kun på entry level. Der er gået 4 dage, jeg ligger nr 5 på min klans xp liste for denne uge, men jeg er ikke steget i graderne endnu. Tænker det måske er pga. den CXP bug de rettede tidligere i dag.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » lør 23 mar 2019 00:37

Ingen anelse, desværre. Jeg har lavet en Pslife-klan, og indtil videre er vi .. 3 medlemmer. En vistnok fra Tyrkiet xD
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » lør 23 mar 2019 10:43

Spørg Cena om der ikke er en plads i The Blacklisted. Vi er lige blevet lvl 3 klan, så der er en vendor og snart bounties.

Jeg har ikke spillet med nogen fra klanen endnu, men jeg kører også solo hele vejen til lvl 30, og så begynder coop for mig.

Jeg har addet dig på PSN, så kan du se klanen.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron