Forum

The Division 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Trekamp » søn 03 mar 2019 11:36

Er der overhovedet ændret noget til open betaen? Altså udover at man løber sidelæns, når man skyder over venstre skulder ..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf MrGlennDK » man 04 mar 2019 18:36

Pre-Order annulleret ligner alt for meget nr1 .. så bliver det kun devil May cry denne mdr :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Cena » lør 16 mar 2019 07:30

Fik spillet en del timer i går. Både solo og Coop med en kammerat :)
Det er sku et fedt spil!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Xainz » lør 16 mar 2019 12:47

Jeg har virkelig fortrudt mit køb, det er jo slet ikke klar, det ligner mere en beta, end et færdig spil.
Serverne var nede igår, og igen idag. det er en pinlig launch de har på det spil.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf baunevej » lør 16 mar 2019 13:15

Er ikke enig i spillet beta stadie, har spillet siden tirsdag på Xbox. Det køre ganske fornuftigt når der ikke er maintaince på serverne. Og de laver jo maintaince for og stabilisere serverne, hvilket kommer os til gode i sidste ende. Har en mand i level 30 og en anden i 22. Er helt vild med spillet, og syntes det er en klar forbedring af eteren som også var fremragende :). Når det er sagt så er det forventeligt med så store onlinespil, at der kommer fejlrettelser undervejs
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Xainz » lør 16 mar 2019 13:41

Selvfølgelig er det forventelig, at der kommer fejlrettelser.
Men det er ikke forventeligt, at 2 ud af 3 gange man vil ind for at spille, så er serverne nede.
Det er under alt kritik, og vidner om at de slet ikke er klar.,
Kunne forstå hvis det var i primetime, serverne havde problemer, men det var det ikke engang, mener det var igår kl 17, samt har til formiddag.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Dropdat » lør 16 mar 2019 15:41

Xainz skrev:Selvfølgelig er det forventelig, at der kommer fejlrettelser.
Men det er ikke forventeligt, at 2 ud af 3 gange man vil ind for at spille, så er serverne nede.
Det er under alt kritik, og vidner om at de slet ikke er klar.,
Kunne forstå hvis det var i primetime, serverne havde problemer, men det var det ikke engang, mener det var igår kl 17, samt har til formiddag.


Tror lige du skal tjekke forskellen mellem at server er nede og en server maintenance. Serverne har på intet tidspunkt været nede pga. fejl eller problemer med dem.

Det er Massive selv, der har valgt at tage serverne ned, for at kunne sende hotfixes ud. I dag sendte de f.eks. et fix ud, der har hjulpet en masse, der havde problemer med crashes. Endvidere melder de ud med server maintenance, både på sociale medier og ingame.

Det her er, uden sammenligning, den bedste launch af et online only spil nogensinde.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Cena » lør 16 mar 2019 15:50

@Xainz

Jeg har set du har spillet samtidig med mig og jeg har ingen problemer endnu? Jeg spillede af 3 omgang i går og af 2 omgange i dag. Har ingen problemer haft. Så jeg er bestemt heller ikke enig i det minder om en beta.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Xainz » lør 16 mar 2019 17:02

Cena skrev:@Xainz

Jeg har set du har spillet samtidig med mig og jeg har ingen problemer endnu? Jeg spillede af 3 omgang i går og af 2 omgange i dag. Har ingen problemer haft. Så jeg er bestemt heller ikke enig i det minder om en beta.


Som jeg skrev, har været 2 ud af 3 gange jeg har været på, de lukkede serverne ned.
Den resterende gang, fik jeg lov at spille et par timer.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Xainz » lør 16 mar 2019 17:05

Dropdat skrev:
Xainz skrev:Selvfølgelig er det forventelig, at der kommer fejlrettelser.
Men det er ikke forventeligt, at 2 ud af 3 gange man vil ind for at spille, så er serverne nede.
Det er under alt kritik, og vidner om at de slet ikke er klar.,
Kunne forstå hvis det var i primetime, serverne havde problemer, men det var det ikke engang, mener det var igår kl 17, samt har til formiddag.


Tror lige du skal tjekke forskellen mellem at server er nede og en server maintenance. Serverne har på intet tidspunkt været nede pga. fejl eller problemer med dem.

Det er Massive selv, der har valgt at tage serverne ned, for at kunne sende hotfixes ud. I dag sendte de f.eks. et fix ud, der har hjulpet en masse, der havde problemer med crashes. Endvidere melder de ud med server maintenance, både på sociale medier og ingame.

Det her er, uden sammenligning, den bedste launch af et online only spil nogensinde.


Jeg er ret ligeglad hvad de kalder det, serverne er ikke online, og jeg kan ikke spille. Og det hjælper da ikke noget at melde det ud ingame, hvis ikke man er online der :)
Og det kan ikke være rigtig, man skal til at tjekke diverse sociale medier, for at se om man skal gå ind i det ene eller andet spil.
De har tydeligvis smidt spillet ud, før det var klar.
Nægter at tro på, at jeg blot har været uheldig, og ramt de 2 gange serverne har været lukket ? :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Dropdat » lør 16 mar 2019 17:34

Xainz skrev:
Dropdat skrev:
Xainz skrev:Selvfølgelig er det forventelig, at der kommer fejlrettelser.
Men det er ikke forventeligt, at 2 ud af 3 gange man vil ind for at spille, så er serverne nede.
Det er under alt kritik, og vidner om at de slet ikke er klar.,
Kunne forstå hvis det var i primetime, serverne havde problemer, men det var det ikke engang, mener det var igår kl 17, samt har til formiddag.


Tror lige du skal tjekke forskellen mellem at server er nede og en server maintenance. Serverne har på intet tidspunkt været nede pga. fejl eller problemer med dem.

Det er Massive selv, der har valgt at tage serverne ned, for at kunne sende hotfixes ud. I dag sendte de f.eks. et fix ud, der har hjulpet en masse, der havde problemer med crashes. Endvidere melder de ud med server maintenance, både på sociale medier og ingame.

Det her er, uden sammenligning, den bedste launch af et online only spil nogensinde.


Jeg er ret ligeglad hvad de kalder det, serverne er ikke online, og jeg kan ikke spille. Og det hjælper da ikke noget at melde det ud ingame, hvis ikke man er online der :)
Og det kan ikke være rigtig, man skal til at tjekke diverse sociale medier, for at se om man skal gå ind i det ene eller andet spil.
De har tydeligvis smidt spillet ud, før det var klar.
Nægter at tro på, at jeg blot har været uheldig, og ramt de 2 gange serverne har været lukket ? :)


Siden det udkom i tirsdags har der kun været 5-60 min maintenance hver dag. Og det har intet med at spillet ikke har været klar til udgivelse. Det er bugsfixes, som har ramt en mindre del af spillerne, de vælger at få fixet med det samme de kan.

Hvordan vil du have Massive ellers skal melde maintenance ud? De gør det online, de gør de i spillet, både når du logger ind, og en timer in-game. Men det er selvfølgelig mere vigtigt at du kan spille, end at udvikleren hjælper, så alle kan få lov til at spille.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Xainz » lør 16 mar 2019 17:45

Nu var det jo kun en begrænset gruppe der havde release tirsdag, for flertallet, var det igår det udkom, hvis ikke jeg tager fejl ?
Netop igår nåede jeg at være inde i knap 20min, hvor jeg så kunne se jeg skulle finde noget andet at spille, da de netop meldte at de ville lukke ned til vedligeholdelse.
Idag fik jeg spillet lidt, og da jeg så ville logge ind igen, kunne jeg se serveren ville være nede i 1,5 time.

Spar mig for dine latterlige provokationer, gå efter bolden, eller luk røven, den sidste part er latterlig.
Udvikleren skulle have styr på sit spil, inden de sender det ud.
Som sagt, jeg tvivler fandme på, at det kun er de 2 gange serverne har været lukket siden igår, for så uheldig er jeg næppe.
Og de kan melde ud alle de steder de vil, jeg logger da ikke ind på twitter, eller ea's hjemmeside, hver gang jeg vil tage en kamp i fifa ? Det tror jeg de færreste gør :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Cena » søn 17 mar 2019 01:48

Vi har siddet og spillet 4 her til aften i 2-3 timer. Ingen problemer overhovedet. Spillet er fandme sjovt når man spiller flere sammen og laver builds efter det + benytter lidt taktik. Kommer til at bruge mange timer på det her spil :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Trekamp » man 18 mar 2019 15:44

Så er klanen “Pslife” up and running.

Kom derind og hav et rask skænderi i stedet - I skal være så velkomne.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Jb » man 18 mar 2019 16:59

fedest! jeg købte igår, er dog ikke kommet igang endnu, bliver nok først i weekenden jeg rigtig kommer igang.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster