Forum

The Division 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » tors 28 mar 2019 09:02

Jeg tror Hive og Chem Launcher kommer til at blive afgørende i alt endgame.

Den første kan både revive eller angribe, den anden kan næsten insta-heale, låse fjender eller et helt område ned med flammer. Turrets og droner bliver for nemme mål, og seeker har for lang cooldown.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » tors 28 mar 2019 10:06

ikkNico skrev:Jeg tror Hive og Chem Launcher kommer til at blive afgørende i alt endgame.

Den første kan både revive eller angribe, den anden kan næsten insta-heale, låse fjender eller et helt område ned med flammer. Turrets og droner bliver for nemme mål, og seeker har for lang cooldown.


Som det ser ud nu, tror jeg du har ret. Det er nu heller ikke så anderledes fra etteren, hvor turrets også blev mindre og mindre anvendelige undervejs.
Min defender-drone blev skiftet uden med shield regen launcheren, og det har jeg på intet tidspunkt fortrudt.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » tors 28 mar 2019 10:33

Og pulse er desværre noget amputeret. Mindes at man fik dmg-bonus mod scannede mål i etteren.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » tors 28 mar 2019 11:50

Ja, øv med pulse. Den var fantastisk i DZ. NU er den ubrugelig, bla. pga den lange cooldown

Trekamp skrev:Min defender-drone blev skiftet uden med shield regen launcheren, og det har jeg på intet tidspunkt fortrudt.

Jeps, chem launcher Restorer er rigtig god.

+
Gratis og uendelige mængder armor
Kort cooldown
3 "skud"
Man kan skyde og reloade mens den virker
Kan bruges hvor man sidder, eller til at hjælpe en team mate langt væk
AI kan ikke ksyde den ned (som en healer drone)

-
Virker kun hvor man sidder, så mod økse/motorsav elites er den ikke god

Hive reviver genopliver dig, når du spiller solo, dog ikke i Vs eller DZ.
Den kan også revive teammates der ligge langt væk.

Jeg har snart prøvet alle skills, og Reviver + restorer er en klar vinder for mig
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » tors 28 mar 2019 19:43

Nogen der er friske på et par daily hard missioner/et pr lvl. 3 control points i aften? Der skulle være gode blueprints i sidstnævnte :)

Tænker sådan ved 21:30-tiden.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » fre 29 mar 2019 00:20

Nuvel. Det blev til en challenging mission med en PUG, og vi ownede den. Gear score: 448 :) Nu skal der laves build!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » fre 29 mar 2019 16:26

Jeg opdagede i dag, at jeg har en gearscore på 256, eller deromkring. Jeg har ikke engang valgt specialization endnu. Det viser sig så, at man skal gennemføre de 3 Strongholds før man får sin spcialization, Det synes jeg bare aldrig jeg fikt et hint om in-game.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » fre 29 mar 2019 16:39

ikkNico skrev:Jeg opdagede i dag, at jeg har en gearscore på 256, eller deromkring. Jeg har ikke engang valgt specialization endnu. Det viser sig så, at man skal gennemføre de 3 Strongholds før man får sin spcialization, Det synes jeg bare aldrig jeg fikt et hint om in-game.


Jeg husker det heller ikke, men instruktionerne er generelt elendige.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Cena » fre 29 mar 2019 17:18

ikkNico skrev:Jeg opdagede i dag, at jeg har en gearscore på 256, eller deromkring. Jeg har ikke engang valgt specialization endnu. Det viser sig så, at man skal gennemføre de 3 Strongholds før man får sin spcialization, Det synes jeg bare aldrig jeg fikt et hint om in-game.


Du får specilization når du gennemfører den sidste story mission. Capitol et eller andet. Det er ikke bare du rammer lvl 30
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » lør 30 mar 2019 09:15

Så er jeg endelig i endgame med Specialization und alles. Jeg prøvede alle 3, og Sharpshooter er den der passer bedst til min spillestil. I D2 er jeg meget campet, sidder stort set altid i cover, og jeg elsker at man bliver belønnet for at spille sådan (det første galdt det om at "chicken-danse").

Nu har jeg endelig noget at bruge alle mine credtis og materialer til :)

Ting jeg lærte her til morgen:

Endgame er nærmest et helt nyt spil i sig selv.
Størstedelen af mappet er livsfarligt for mig igen, jeg har 7 nye projekter og et hav af aktiviteter at give mig i kast med. Jeg gemte næsten alle min sidemissions, så de skal også gennemføres, og så er der også alle main missions på Hard.

Man kan, og bør, opgradere sin Crafting Bench. Alle mine blueprints var stadig blå, indtil jeg opdagede at man kan opgradere sin bench. Nu producere min kun High-End items.

Man kan ikke recalibrere sine craftede våben, øv.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » lør 30 mar 2019 09:38

Hvor opgraderer du crafting bench?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » lør 30 mar 2019 10:49

Jeg gik bare hen til min Crafting Bench i HQ, og før jeg valgte en ting at opgradere, opdagede jeg, at der stod "Upgrade Crafting Bench" ([]). Altså hold firkant. Så det gjorde jeg, og pludselig var alle min blueprints purple. Så fortsatte jeg op til gul.
Fik en LMG ud af det, der var bedre end min egen, men jeg kan som sagt ikke flytte talents til til den
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » lør 30 mar 2019 10:51

Stenet. Det har jeg komplet overset ..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Hades » lør 30 mar 2019 17:39

Nå, det ellers flotte spil fangede mig simpelthen ikke, så Gamestop fik det indleveret mod 300kr til butikken - ganske fin pris. Synd, for jeg havde faktisk glædet mig til at stige i level og klare missioner, men det var både tidskrævende og svært at køre solo, og det er to faktorer, som bare ikke matcher min tid og temperament til spil for tiden.
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » lør 30 mar 2019 17:57

Det var sgu' da øv Hades, men sådan går det bare nogle gange, og så er det bare at bytte ind med det samme og få lidt af det tabte igen. Jeg var selv gennem samme tur med RDR2 i efteråret. :)

Trekamp skrev:Stenet. Det har jeg komplet overset ..

Så er vi sgu to du gamle.
Nå, jeg var ellers klar på nogle Black Tusk Invaded i aften, men jeg har en helt syg familie liggende, så det er et mix mellem at spille og passe dem, så ingen coop til mig (endnu) :(
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster