Forum

The Division 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » lør 30 mar 2019 19:04

Det er helt i orden :) Jeg er selv der syge familiemedlem lige nu, så det går alligevel ret langsomt hér.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus

+1

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » lør 30 mar 2019 20:21

Woooo! Gæt hvem der er miss Ugens Agent?

Er vild med postapokalypsen, heste og hjemmelavet mad
Ikke så vild med Black Tusk

*sf*

Billede
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » tirs 02 apr 2019 22:38

Hvor langt er i efterhånden?

Jeg er kun WT1, og skal se om jeg kan finde tid til at ondulere Hyenas Stronghold i morgen, så jeg kan komme op i WT2 (jeg er stadig imponeret over indhold i endgame :shock: ).
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » tirs 02 apr 2019 23:48

WT4, og har været det et stykke tid. Gear score 450+.
Det til trods, er det imponerende, så meget end game-indhold de har fra launch! Jeg laver daily missioner på hard og challenging (begge dele kan sagtens være en udfordring) og bounties. DZ har jeg stadig til gode, primært fordi jeg ikke kan døje PvP.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Cena » ons 03 apr 2019 05:49

Jeg tror jeg er WT2. Mig og min kammerat klarede den første stronghold i går. Har ikke haft så meget tid grundet barnedåb. Jeg er vist gear lvl 302 ca. Jeg kan ikke huske, men tror vi skulle være 325 for at tage næste stronghold.

Hat heller ikke prøvet DZ endnu og ved ikke hvornår vi lige får tid til det. Der er massere at lave endnu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » ons 03 apr 2019 07:54

Jeg har kun taget de første 2 DZ missioner, men slet ike spillet PvP. Heller ikke de deikerede PvP playlister.

Det er helt åndsvagt, jeg starter mine sessioner med alle intentioner om at tage en sidemission eller en invaded, men på vej derover bliver jeg sidetracked ca. 43 gange, og inden jeg får set mig om, står jeg i et hjørne af mappet, og klokken er blevet sengetid uden, at jeg har nået noget som helst :lol:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Cena » ons 03 apr 2019 08:10

ikkNico skrev:Jeg har kun taget de første 2 DZ missioner, men slet ike spillet PvP. Heller ikke de deikerede PvP playlister.

Det er helt åndsvagt, jeg starter mine sessioner med alle intentioner om at tage en sidemission eller en invaded, men på vej derover bliver jeg sidetracked ca. 43 gange, og inden jeg får set mig om, står jeg i et hjørne af mappet, og klokken er blevet sengetid uden, at jeg har nået noget som helst :lol:


Haha. Det nederste kender jeg alt til. Vi fast traveler så meget vi kan. For ellers kan det godt tage 30-40 minutter at komme hen til en mission. Så vi prøver at få effektivieseret tiden så meget som muligt.

Når vi spiller missioner i WT1 og 2. Hold kæft der er mange droner. Hver gang man ser gult lys så skal de bare ned!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » ons 03 apr 2019 09:33

Cena skrev:
ikkNico skrev:Jeg har kun taget de første 2 DZ missioner, men slet ike spillet PvP. Heller ikke de deikerede PvP playlister.

Det er helt åndsvagt, jeg starter mine sessioner med alle intentioner om at tage en sidemission eller en invaded, men på vej derover bliver jeg sidetracked ca. 43 gange, og inden jeg får set mig om, står jeg i et hjørne af mappet, og klokken er blevet sengetid uden, at jeg har nået noget som helst :lol:


Haha. Det nederste kender jeg alt til. Vi fast traveler så meget vi kan. For ellers kan det godt tage 30-40 minutter at komme hen til en mission. Så vi prøver at få effektivieseret tiden så meget som muligt.

Når vi spiller missioner i WT1 og 2. Hold kæft der er mange droner. Hver gang man ser gult lys så skal de bare ned!


Muahaha, glæd dig til WT4 og challenging. Man bliver bum rushed af elites galore! De bliver mere og mere aggressive, som sværhedsgraden stiger.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » ons 03 apr 2019 09:58

Allerede i WT1 synes jeg man kan mærke, at det gælder om at spille tilbageholdende, ellers er man lige pludselig flanket. Jeg har skiftet min sniper ud med en LMG, og så masser af +DMG to Elites

Cena skrev:Hold kæft der er mange droner. Hver gang man ser gult lys så skal de bare ned!

Min LMG æder dem lige så snart de er oppe. det er gratis damage på dem der sidder i skjul.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Cena » ons 03 apr 2019 13:58

Jeg kan godt se folk bitcher på reddit over de bliver angrebet for hårdt på WT4 :lol:

Vi elsker også at skyde dem ned og tage så mange som muligt med i faldet. Vi snakkede godt om i går at vi nok snart må skifte sniperne ud da det er sjælendt de er effektive nok. Det er efterhånden få fjender vi kan one-shotte og det er efterhånden ofte vi bliver rushet af hunde (ja det er ikke hunde! det er gående robotter. Men det kalder vi dem!!) og der vil en LMG være god at have!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » ons 03 apr 2019 14:40

Cena skrev:Jeg kan godt se folk bitcher på reddit over de bliver angrebet for hårdt på WT4 :lol:

Vi elsker også at skyde dem ned og tage så mange som muligt med i faldet. Vi snakkede godt om i går at vi nok snart må skifte sniperne ud da det er sjælendt de er effektive nok. Det er efterhånden få fjender vi kan one-shotte og det er efterhånden ofte vi bliver rushet af hunde (ja det er ikke hunde! det er gående robotter. Men det kalder vi dem!!) og der vil en LMG være god at have!


Jeg synes, det er helt umuligt at spille sniper uden en mus. Når man så til de senere world tiers, bliver man stormet hele tiden, så hvis du står og kigger gennem et scope = død.
Skulle jeg spille sniper, ville jeg tage scopet af og bruge den lidt a la rifle, dumt som det end lyder.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Muppetmilker » ons 03 apr 2019 20:53

Trekamp skrev:
Cena skrev:Jeg kan godt se folk bitcher på reddit over de bliver angrebet for hårdt på WT4 :lol:

Vi elsker også at skyde dem ned og tage så mange som muligt med i faldet. Vi snakkede godt om i går at vi nok snart må skifte sniperne ud da det er sjælendt de er effektive nok. Det er efterhånden få fjender vi kan one-shotte og det er efterhånden ofte vi bliver rushet af hunde (ja det er ikke hunde! det er gående robotter. Men det kalder vi dem!!) og der vil en LMG være god at have!


Jeg synes, det er helt umuligt at spille sniper uden en mus. Når man så til de senere world tiers, bliver man stormet hele tiden, så hvis du står og kigger gennem et scope = død.
Skulle jeg spille sniper, ville jeg tage scopet af og bruge den lidt a la rifle, dumt som det end lyder.


Sniper med ACOG på er vejen frem på konsol, ihvertfald ifølge min erfaring.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » fre 05 apr 2019 19:17

Så tog du loige agent of the week igen Trekamp. din lille stræber :mrgreen:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » lør 06 apr 2019 00:34

ikkNico skrev:Så tog du loige agent of the week igen Trekamp. din lille stræber :mrgreen:


Og hvad fik jeg ud af det? Intet!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » lør 06 apr 2019 10:58

Får man ikke en cache eller noget for det?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron