Forum

The Division 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Division 2

Indlægaf Cena » søn 14 apr 2019 08:54

Xainz skrev:Den er modtaget, takker :)
Er dog ikke så langt endnu, pt world tier 3, og en GS på 370ish. Fumler stadig lidt rundt mellem om jeg skal kører sniper eller demo :)


Jeg spiller sniper når jeg spiller sammen med andre. Mest fordi det er rart at kunne tage de bagerste hvis de står i en mounted gun. Og hvis jeg ellers en sjælend gang spiller alene er det demo.

Jeg er heller ikke længere. Er 380 tror jeg og har lige lukket op for det stronghold på 375.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » søn 14 apr 2019 09:35

Jeg kører survivalist for ekstra AR damage.
Er kun omkring WT3: 360
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf ikkNico » tirs 16 apr 2019 17:20

Så nåede jeg langt om længe WT4, og jeg har hygget mig hele vejen. Bruger stadig uforholdsmæssigt meget tid på at løbe rundt og lege sherif og/eller løbe ned ad alle gyder jeg ser
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The Division 2

Indlægaf Xainz » tors 18 apr 2019 20:58

Så ramte jeg WT5 og en GS på 456, har stadig ikke lagt mig fast på om det bliver sniper eller AR build :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Division 2

Indlægaf Cena » fre 19 apr 2019 08:46

Min kammerat og jeg er klar til Tidal Basin nu. Vi prøvede at tage et control point i går der var fuldt lvl. Hold nu kæft mand! Gule overalt og selv de røde tog et helt magasin. Vi skal begge have været gear lvl op. Vi har kun lige passeret de 425 til Tidal. Er der nogen der rigtigt har været i Dark Zone endnu?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf Xainz » fre 19 apr 2019 10:39

Hvis i mangler en til lidt co op idag, så er jeg nok klar :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Division 2

Indlægaf Cena » fre 19 apr 2019 11:31

Xainz skrev:Hvis i mangler en til lidt co op idag, så er jeg nok klar :)


Hvis vi spiller i dag er det nok fra kl 20 og frem. Jeg smider dig en invite hvis vi spiller og du er på :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: The Division 2

Indlægaf Cena » man 29 apr 2019 19:23

Så begynder jeg at nærme mig platin efter 72+ timer. Har ikke rigtig gået efter det før her de sidste dage. Mangler sidste del til Chatterbox + blueprint. Og så mangler jeg ellers bare alle missioner på hard. Hold kæft det har været en fed vej til platin. Har dog ingen tanker om at stoppe når jeg når det :-)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf Cena » man 13 maj 2019 23:13

Tilbage i TD2 efter 50+ timer i Days Gone uden at have spillet TD2. Mit aim sejler og kan ikke huske controls :lol:

Jeg skal have klaret de missioner på hard så jeg kan få platin. Lige pt er det solo da min kammerat er for sløv til at komme online!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Division 2

Indlægaf Erroneus » tirs 11 feb 2020 20:29

Ep3 og year 2 for spillet afsløres om 30 minutter.

Der er også drops til spillet for at se med:
https://twitter.com/TheDivisionGame/sta ... 1362201600

Det kan i øvrigt købes for 3$ nu via US PSN. Ukendt om det også kommer på udsalg i EU med lign. pris pt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » ons 12 feb 2020 22:35

Der er rimeligt gode tilbud på alle versioner af spillet på storen lige nu.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf HEADSTAR » tors 13 feb 2020 08:34

Trekamp skrev:Der er rimeligt gode tilbud på alle versioner af spillet på storen lige nu.


Købte det første som gold edtion, ellers fin underholdning men hold fast det er svært og kompliceret.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Division 2

Indlægaf Trekamp » tors 13 feb 2020 09:04

HEADSTAR skrev:
Trekamp skrev:Der er rimeligt gode tilbud på alle versioner af spillet på storen lige nu.


Købte det første som gold edtion, ellers fin underholdning men hold fast det er svært og kompliceret.


Der er meget man skal sætte sig ind i, hvis man vil være god, ja. Just the way I like it :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2

Indlægaf Erroneus » tors 13 feb 2020 09:37

Jeg købte det for 79 i Elgiganten for en måned siden. Har nu brugt over 80 timer på det og har ramt max level, med gearscore på max som pt. er 500. Det har bestemt sine mangler, f.eks. er jeg ikke imponeret over PvP delen og når man rammer WT5 med gearscore på 500, så er der ikke meget endgame tilbage, ud over et enkelt raid. Men for de 79 kr jeg har givet eller de 74 kr. det koster nu på PlayStation Store, der er det eddername pengene værd, jeg har i hvertfald været svært godt underholdt af det :)

Der er masser af ting at sætte sig ind i ja, men så slemt er det heller ikke, man tager det lidt som det kommer og når det er et spil man hurtigt ligger en del timer i, så er det godt spredt ud over de mange timer.

Nu kommer afsnit 3 om en uge, med et par missioner mere. Jeg har været for nærig til at købe Year 1 pass, når indholdet alligevel bliver gjort gratis en uge efter og de eksklusive ting der ligger i, syntes jeg ikke har været pengene værd, heller ikke de 52 kr. som Year 1 pass koster nu :)

Den nye udvidelse Warlords of New York ser spændende ud, med bl.a. seasons, men med en forventet pris på 220 kr., som vil være næste 3 gange så meget jeg har givet for grundspillet, venter jeg nok til udvidelsen kommer på tilbud :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Division 2

Indlægaf glyr » tors 13 feb 2020 12:03

Man er jo næsten et skarn hvis man ikke springer på til den pris. Også selv om jeg ikke er vild med alt for komplicerede spil.
Vil I anbefale at bruge de ca 30 % flere penge på en guld pakke ?
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron