Forum

Tom Clancy The Division

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Tom Clancy The Division

Indlægaf HEADSTAR » man 11 feb 2019 16:10

Inde i The Long Dark Facebook siden er The Division blevet nævnt som et spil der tangere TLD

Men er der nogen grund til at købe dette hvis man ikke spiller online, jeg betaler i hvert fald ikke for PSN og den online forbindelse som det giver.

Men jeg savner et godt spil. Ved nogen om dette spil kan spilles uden PSN?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Tom Clancy The Division

Indlægaf Dropdat » man 11 feb 2019 17:58

The long dark og The Division har lige så meget med hinanden at gøre , som FIFA har det med minestryger.

DV1 har et gamemode kaldet Survival. Men der er tid på (max 2 timer), og er altid multiplayer, selv hvis du vælger PVE. Og de eneste survival elementer du har er; finde varmere tøj, og spis for at regene liv. Og selv de elementer kan du være ligeglad med, hvis du bare vil igennem missionen.

Men for at svare på dit spøgsmål; ja det kræver PSN.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Tom Clancy The Division

Indlægaf Erroneus » man 11 feb 2019 18:35

Ja det har ikke meget med hinanden at gøre, mærkelig forslag.

Hvis du vil have noget i stil med The Long Dark, selv om det er svært at finde noget helt som det, så prøv at tage et kig på The Flame in the Flood, The Forrest og This War Of Mine. We Happy Few har også elementer af det, men er meget mere syret og mere stealth/puzzle til tider.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Tom Clancy The Division

Indlægaf HEADSTAR » man 11 feb 2019 20:33

Super, så undgår jeg lige det her. Ja jeg ved godt at andre spil ligger meget tæt på TLD men skulle lige høre.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 18 gæster

cron