Forum

Power Rangers: Battle for the Grid.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf Da Senzai » fre 22 mar 2019 13:01

Så er der ikke lang tid til at Battle for the Grid lander.

Battle for the Grid er et helt nyt 2D Power Rangers Fighting Game og det ser så fedt ud. Den seneste måneds tid har jeg både set gameplay videoer og læst interviews fra udviklerne bag spillet og jeg er ved at være godt hype!

Battle for the Grid er nemlig ikke kun et spil, der hurtigt er blive bikset sammen for at tjene penge på et stort navn. nWay, der står bag spillet har sat sig for at lave et legit Fighting Game og har blandt andet hyret Figthing Game legenderne; Shady K, Clockw0rk og ikke mindst Justin Wong, til arbejde på spillet.

Spillet er et 3v3 "Marvel Vs. Capcom" style fighter og det ser ud til at blive rigtigt solidt.

Capcom´s seneste Marvel vs. Capcom spil; Infinite fik en noget lunken modtagelse og virkede dumbed down i forhold til sine forgængere og havde issues, der mest af alt så ud som om, at det skyldtes beslutninger taget højt oppefra som følge af Marvel Cinematic Universe´s popularitet.

Sidste år udgav Arc Systems det meget populære Dragon Ball Fighters Z, der var en Versus-style fighter, der "outmarvelede" Capcoms eget Marvel Vs. Capcom. I grove træk, så lavede Arc Systems samme spil (altså et Marvel vs Capcom spil), bare bedre, og så skiftede de Marvels og Capcom´s figurer ud med dem fra Dragon Ball´s eget univers.

Nu sker det igen, at Capcom bliver "Outmarvelet". Denne gang af Power Rangers. Og det er jeg helt okay med, for jeg elsker Power Rangers og er så klar! :mrgreen:

Det kommer i starten af April og står til at komme til at koste 20 dollars. Til den pris kan jeg ikke andet end at købe det dag 1.

Nu håber jeg bare, at netkoden bliver god. Der er planer om at supporte spillet i lang tid (hvor lang tid kommer selvfølgelig an på, hvordan det sælger) og der vil i løbet af året blive udgivet flere figurer og så vidt jeg kunne forstå også andre ting, som gameplay modes og andet, der vist ikke er afsløret.

Jeg håber så meget, at dette spil bliver en succes, da jeg både er tosset med Fighting games og Power Rangers.

Trailer:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf Da Senzai » lør 06 apr 2019 21:40

Det nye Power Rangers er altså Hype! :D

Jeg købte det igår. Har spillet 25 Online kampe og har ikke haft en eneste kamp, hvor jeg har kunnet mærke lag. Jeg forstår ikke, hvordan det kan lade sig gøre!

Det er så fedt at lave cirkelspark med den røde Ranger! :D

Det er næsten for godt til at være sandt, at der er kommet et Power Rangers spil, der oprigtigt talt er et godt spil! :D

Spillet får dog megaklø på de sociale medier, håber ikke, at det skræmmer for mange væk.

På reddit, i kommentarer og på diverse fora får spillet dog ros af de folk, der rent faktisk er til Fighting Games og som har bare lidt forstand på dem.

Spillet er 100 procent godkendt herfra.

Character-udvalget er ret småt, men jeg synes, at det er nogle gode, de har valgt. Derudover koster spillet altså også kun 150,- på release og de har allerede annonceret, at der er 3 nye gratis figurer på vej.

Jeg har pt. en Ranked Win-Rate på 90% efter tyve kampe. Jeg er ret sikker på, at det her er endnu en ting, jeg er PS-/Xboxlife-mester i :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf Da Senzai » søn 14 apr 2019 11:05

Jeg bliver så fucking træt.

Power Rangers: Battle for the Grid er det sjoveste spil, jeg har spillet i flere år. Det er så fedt! Så snart, at der bliver sagt 3,2,1 Go! Så er det bare fuldt fart frem! :D Det er ingen tøsedrenge i det her spil og man får altså tæsket på nogle knapper! :D

Spillet er fantastisk. Det er er virkeligt sjovt, let at spille, har kørt lagfrit i de 50+ online kampe, jeg har spillet og så er det Power Rangers. Jeg holder af spillet. Jeg forstår ikke, hvordan det kan være så godt.

Men nu er det begyndt at tage lang tid at finde kampe. Jeg bliver så ked af det. Battle for the Grid er alt for godt og jeg kunne virkeligt tænke mig, at der er andre gode spil, man kan spille end kun Rocket League altid.

Men nu har jeg siddet i ti minutter uden at finde en kamp.

Battle for the Grid er spillet, der er for godt til at være sandt. og selvfølgelig er der ingen online længere. Det er fucking, at hver gang jeg endeligt finder et godt spil, så er der altid noget, der ødelægger det. Den er stensikker, hver eneste gang.

Jeg fucking hader video-spil. Ellers burde jeg bare bliver sådan en idiot, der bare sidder og ser reality TV hele dagen og spiller spil som Path of Exile.

Fuck Gaming. Jeg er så dødtræt af, at når der endeligt kommer et spil, der er oprigtigt godt og bare rammer alle tangenter, så er der altid et eller andet. Jeg hader det. Det er ligemeget med, at det er årets spil, når folk bare er noobs, haters og/eller idioter.

Læste også en bruger-anmeldelse af spillet. Han skrev, at det var dårligt, at når nu han var lvl. 104 og spillede mod en, der var lvl. 54, at hans moves så ikke gav mere i skade end, ham der kun var lvl 54.

Prøv at hør - det er et fighting game, din idiot. Det er et rigtigt spil. Man vinder ved at spille bedst. Belønning ved at have spillet mere (være højt level) er, at så kan det være, at du er bedre til spillet og derfor højest sandsynligt vinder. Man skal vinde fordi, at man spiller bedst og ikke fordi, at man har grindet et højere level og derfor har højere tal på sit våben.

Det kan bare ikke være rigtigt, at hver gang, der endeligt kommer et godt spil, så er det umuligt at spille.

Jeg gider ikke mere,

Jeg quitter gaming.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf Da Senzai » søn 14 apr 2019 12:07

Men altså, Ed Boon har regnet den ud.

Hemmeligheden bag Figthing Games er bare, at have Sindssyg grafik og årets bedste story mode. Så sælger de.

Battle for Grid leverer Sjovt Gameplay, Varierede figurer og genial netkode. Og så må Story Mode vente. Det er ikke så vigtigt.

I min verden er det Battle for the Grid, der gør det rigtigt.

Men nåeh, nej. Folk køber deres fighters for historien og for deres Bowling modes. Under 20% af folk, der køber spil som Tekken går online. Det giver ingen mening.

Kan I huske, at da Street Fighter V kom og alle brokkede sig over, at der ikke var nogen Story Mode på launch? LOL!

Der nærmest ingen genrer, der leverer så meget RAW GAMEPLAY og `SPIL i spillet` for pengene som Fighting Games. Selvfølgelig skal det spilles mod andre mennesker og ikke mod en dum robot.

Men nej, det kræver for meget. Folk kan ikke tåle at tabe. Min kammerat sagde det rigtigt; Folk tænker; `Jamen, hvad nu, hvis de andre vinder og jeg ikke er guds gave til gaming, som jeg selv bilder mig ind?` `Tænk, hvis jeg skal gøre noget for at lære en combo?`

"Så er det meget bedre at spille Fortnite for der taber alle og så er det okay. Så er det ikke mig, der er dårlig eller de andre, der er bedre."
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf kratoss98 » søn 14 apr 2019 12:42

det her spil har ikke fået gode anmeldelser
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf Da Senzai » søn 14 apr 2019 13:08

kratoss98 skrev:det her spil har ikke fået gode anmeldelser


Jeg er ret sikker på, at jeg har set gode anmeldeser af spillet. Den generelle konsensus fra folk, der rent faktisk har spillet det og som kan lide fighting games er, at det er et ret godt spil, men det her brug for flere spilbare figurer. nWay har allerede annonceret de tre næste figurer. De bliver gratis. Udover dem er der tre flere (som so far også bliver spået til at blive gratis) og så er er 3 mere på vej via paid dlc/sæson pass.

Giant Bomb lavede et quick look af spillet, hvor de sagde, at spillet er godt (omend kunne godt bruge flere figurer) og Maximillan har også kun talt godt om spillet på hans kanal.

Shady K, Cl0Ckwork og Mother-effing Justin Wong arbejder også på spillet. Normalt er jeg ikke meget for at namedroppe, men det her er reelle navne inden for Fighting Games. Og spillet er godt. Jeg har spillet det.

Fejlen er er nok, at de har villet udgive spillet inden Mortal Kombat. Altså før, at de var helt klart med alle figurerne. Det er nok derfor, at figurerne bliver gratis, da de skulle havdet været med fra start.

Spillet koster er også kun 150 kroner. Så rent spilbare figurer per krone, så får du mere her end du fik i f. eks da Street Fighter og andre Fighting Games kom.

Jeg tror, at spillets død er alle dem, der taler dårligt om spillet på Social Media uden at havde prøve det. De har selvfølgelig ikke forstand på, hvad de taler om, men det er ligemeget, hvis folk tror på dem alligevel.

- Men jeg har sagt det jeg vil sige.

Jeg synes, at spillet er så fedt. Det sjoveste, jeg har spillet i flere år - og derfor er jeg meget ked af, at der ser ud til at dø nu.

Men altså. Det var sjovt i de to dage, jeg spillede det - Battle for the Grid er bestemt ikke det første gode spil, der er dødt kort efter release og bliver heller ikke det sidste.

Det er bare så fucking ærgeligt, og jeg er så dødtræt af, at det er hver eneste gang, der endeligt kommer et spil, der er helt perfekt, så kan man ikke spille det.

Overvej, hvor sindssygt det er. Et spil, basseret på Power Rangers, der bliver lavet som et legit spil, hvor der faktisk er gjort noget ud af gameplay´et og hvor netkoden er god. Hvor tit sker det?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf kratoss98 » man 15 apr 2019 10:04

jeg ville godt købe det og spille med dig men jeg har ikke nogen penge
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf Da Senzai » tirs 16 apr 2019 21:16

Jeg læste i en update på Facebook idag, at de har haft problemer med en af deres servere, hvilket har gjort at flere spillere ikke har kunne finde kampe.

De har genstartet serveren og problemet skulle være blevet løst.

Jeg prøvede derfor at spille online tidligere idag og det lykkedes mig at finde tre kampe relativt hurtigt, så måske er alt håb ikke ude endnu :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf kratoss98 » ons 17 apr 2019 09:46

det er bare hammer fedt så skal der kæmpes
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Power Rangers: Battle for the Grid.

Indlægaf Da Senzai » søn 05 maj 2019 21:53

Der er kommet en ret stor (gratis, naturligvis) update til det her spil:

Story Mode
3 Nye Figurer (blandet andet Dragon-Armor Trini, lol! :D )
2 Nye Baner
Og nye Voicelines (fra de samme Skuespillere, som er med i TV-serierne!), så Rangersne laver flere lyde og siger dumme ting under kampen! :D

Alle tre nye figurer virker faktisk ret fede ! :D

Er ret vild med, at de har taget Mighty Morphin Trini med og så givet hende et Mech-suit lavet af Black Dragons fra tegneserien :D

Haha og så er Cenozoic Blue Ranger´s normal moves pissefede! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron