Forum

Days Gone

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Days Gone

Indlægaf BizzyVaping » søn 05 maj 2019 09:29

Cena skrev:Tror så småt jeg har rundet 20 timer og spillet vokser på mig. På trods af de små tekniske fejl synes jeg virkelig spillet er godt og historien er fed.

Og ja har som sagt spillet ca 20 timer. Det var først i går det gik op for mig at man kunne tanke direkte fra tankstanderen. Jeg har hele tiden troet at tank logoet bare var en indikator for at jeg kunne være sikker på at finde en dunk i området :lol:
Jeg har alligevel brugt noget tid på at finde dunke der. Det var helt tilfældigt jeg opdagede det


Jeg synes det er fuldt på højde med Horizon Zero Dawn. Jeg har faktisk allerede spillet Days Gone ligeså mange timer som RDR2. Blev så heller aldrig rigtigt fanget af RDR2, og gik forholdsvist tidligt i stå (omkring 30% inde i historien)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Days Gone

Indlægaf Cena » søn 05 maj 2019 18:05

BizzyVaping skrev:
Cena skrev:Tror så småt jeg har rundet 20 timer og spillet vokser på mig. På trods af de små tekniske fejl synes jeg virkelig spillet er godt og historien er fed.

Og ja har som sagt spillet ca 20 timer. Det var først i går det gik op for mig at man kunne tanke direkte fra tankstanderen. Jeg har hele tiden troet at tank logoet bare var en indikator for at jeg kunne være sikker på at finde en dunk i området :lol:
Jeg har alligevel brugt noget tid på at finde dunke der. Det var helt tilfældigt jeg opdagede det


Jeg synes det er fuldt på højde med Horizon Zero Dawn. Jeg har faktisk allerede spillet Days Gone ligeså mange timer som RDR2. Blev så heller aldrig rigtigt fanget af RDR2, og gik forholdsvist tidligt i stå (omkring 30% inde i historien)


Jeg har lidt mistet overblikket over antallet af timer - men har spillet mange timer. Skimtede lige en guide for at få en indikator og jeg er lige godt halvvejs! :shock:

Storywise skulle det være ca lige så langt som RDR2, hvilket overrasker mig. Nogle missioner burde dog også været skåret ud da de simpelthen er totalt ligegyldige og nærmest kun er kør fra a til B og se en cutscene.

Er stadig godt underholdt. Håber ikke jeg når at gå død i spillet inden jeg bliver færdig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Days Gone

Indlægaf Slimjay DK » tirs 07 maj 2019 08:18

Cena skrev:Det var først i går det gik op for mig at man kunne tanke direkte fra tankstanderen. Jeg har hele tiden troet at tank logoet bare var en indikator for at jeg kunne være sikker på at finde en dunk i området :lol:
Jeg har alligevel brugt noget tid på at finde dunke der. Det var helt tilfældigt jeg opdagede det


Seriøst ... Jeg løber rundt for at finde de skide dunke .. god damn :^o :lol:
Senest rettet af Slimjay DK tirs 07 maj 2019 08:25, rettet i alt 1 gang.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: Days Gone

Indlægaf Slimjay DK » tirs 07 maj 2019 08:24

Cena skrev:https://youtu.be/EaL1kNwAcb4

Så mange fede detaljer i det her spil!


Ja, og så fejler de alligevel på en del simple ting. F.eks når du står stille med din lommelygte og kigger rundt, så peger lyset kun frem. Når motorcyklen er væltet kan man gå igennem den, det samme går sig gældende for døde personer.

Og når spillet nu er så smukt, så er det en skam at der mangler ripple effekt når man går i vandet.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: Days Gone

Indlægaf Megajohn » tirs 07 maj 2019 09:39

Stadig et spil I vil anbefale efter noget tid? Bliver det for ensformigt?
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Days Gone

Indlægaf Cena » tirs 07 maj 2019 09:58

Megajohn skrev:Stadig et spil I vil anbefale efter noget tid? Bliver det for ensformigt?


Jeg begynder at nærme mig enden tror jeg og jeg er stadig godt underholdt. Og der er mange timers underholdning for pengene!

MEN. Som du kan spotte ud af vores kommentarer er der en del bugs, glitches mm. Så medmindre du ikke har andet du gerne vil spille så ville jeg måske give spillet et par patches mere. Jeg har dog kun oplevet meget meget få fejl indtil videre.

En enkelt sad jeg fast på en stige og kunne ikke komme op eller ned. Og en enkelt mission jeg ikke kunne fuldføre før jeg havde klaret den næste.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: Days Gone

Indlægaf Slimjay DK » tirs 07 maj 2019 11:05

Megajohn skrev:Stadig et spil I vil anbefale efter noget tid? Bliver det for ensformigt?


I min optik et super godt spil. Ensformigt ? det tænker jeg alle spil er :D
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: Days Gone

Indlægaf Megajohn » tirs 07 maj 2019 11:19

Jaaa. Alle spil er sq ensformige. Men så vil jeg da kigge nærmere på det. Tak for hjælpen. :)
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Days Gone

Indlægaf Cena » tirs 07 maj 2019 12:09

Slimjay DK skrev:
Megajohn skrev:Stadig et spil I vil anbefale efter noget tid? Bliver det for ensformigt?


I min optik et super godt spil. Ensformigt ? det tænker jeg alle spil er :D


Jeg synes RDR2 var langt mere ensformigt end Days Gone. Og følge aldrig nogensinde jeg blev færdig med RDR2. Sådan har jeg slet ikke haft det med Days Gone selvom efterhånden har lagt rigtig mange timer i det. Så tror det kommer an på hvad man er til :)

Jeg bliver sikkert haglet ned for det. Men hvis man ser bort fra de tekniske problemer synes jeg det er et bedre spil end RDR2. Føler mig bedre underholdt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Days Gone

Indlægaf alehd » tirs 07 maj 2019 16:53

Cena skrev:
Slimjay DK skrev:
Megajohn skrev:Stadig et spil I vil anbefale efter noget tid? Bliver det for ensformigt?


I min optik et super godt spil. Ensformigt ? det tænker jeg alle spil er :D


Jeg synes RDR2 var langt mere ensformigt end Days Gone. Og følge aldrig nogensinde jeg blev færdig med RDR2. Sådan har jeg slet ikke haft det med Days Gone selvom efterhånden har lagt rigtig mange timer i det. Så tror det kommer an på hvad man er til :)

Jeg bliver sikkert haglet ned for det. Men hvis man ser bort fra de tekniske problemer synes jeg det er et bedre spil end RDR2. Føler mig bedre underholdt :)


Helt enig! Det her spil har bare leveret! Jeg er vild med at man skal arbejde lidt før spillet åbner sig helt op.
Jo længere tid jeg bruger på det, jo federe har det egentlig været.

RDR2 fangede mig aldrig rigtig, men det her er vel i nærheden af HZD
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Days Gone

Indlægaf BizzyVaping » tirs 07 maj 2019 18:07

Cena skrev:
Slimjay DK skrev:
Megajohn skrev:Stadig et spil I vil anbefale efter noget tid? Bliver det for ensformigt?


I min optik et super godt spil. Ensformigt ? det tænker jeg alle spil er :D


Jeg synes RDR2 var langt mere ensformigt end Days Gone. Og følge aldrig nogensinde jeg blev færdig med RDR2. Sådan har jeg slet ikke haft det med Days Gone selvom efterhånden har lagt rigtig mange timer i det. Så tror det kommer an på hvad man er til :)

Jeg bliver sikkert haglet ned for det. Men hvis man ser bort fra de tekniske problemer synes jeg det er et bedre spil end RDR2. Føler mig bedre underholdt :)

Jeg er helt enig angående RDR2. Jeg er dog stadig ikke stødt på nogen glitches overhovedet.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Days Gone

Indlægaf Megajohn » tirs 07 maj 2019 18:27

Så fik jeg investeret i det. Glæder mig til at komme igang. Man er vel altid lidt zombie-freak. :)
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Days Gone

Indlægaf Cena » tirs 07 maj 2019 18:29

Megajohn skrev:Så fik jeg investeret i det. Glæder mig til at komme igang. Man er vel altid lidt zombie-freak. :)


God fornøjelse. Der går lidt tid før historien tager fat. Vælger du at gennemføre alle side missioner + story missioner er der i hvert fald på den gode side af 50 timer i spillet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Days Gone

Indlægaf Cena » tors 09 maj 2019 08:24

Så kom jeg i gennem historien i går! Fedt spil og god historie synes jeg. Er gået i gang med clean up og regner med platin er hjemme i løbet af de næste par dage.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Days Gone

Indlægaf Slimjay DK » tors 09 maj 2019 09:07

Jeg tror jeg er langt fra færdig .. Men har desværre også kun et par timer eller 3 om dagen jeg kan bruge på spil eller andet der interessere mig . Kunne satme god bruge noget frihed, fremfor alt det arbejde :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron