Forum

borderlands tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

borderlands tråden

Indlægaf kratoss98 » ons 19 jun 2019 08:12

hej alle sammen. i den her måned er borderlands the handsome collection et af spillene (selvom det faktisk er to spil) på playstation plus. det betyder at det er helt gratis at download så længe du har betalt for en ps plus abbonement. jeg tænker derfor at vi med fordel kan oprette en officiel diskussions tråd til borderlands 2 og the pre sequel men som sådan også serien som helhed da etteren jo lige er blevet remastered og genudgivet på playstation 4 og 3 snart er på vej.

til dem der ikke kender serien kan borderlands 2 for eksempel beskrives således:

ABOUT THIS GAME
A new era of shoot and loot is about to begin. Play as one of four new vault hunters facing off against a massive new world of creatures, psychos and the evil mastermind, Handsome Jack. Make new friends, arm them with a bazillion weapons and fight alongside them in 4 player co-op on a relentless quest for revenge and redemption across the undiscovered and unpredictable living planet.
Key Features:
All-New Characters and All-New Classes: Four all new playable classes including the Siren, the Commando, the Gunzerker and the Assassin. Step into the role of the Gunzerker, whose highly deadly skills allow him to dual-wield any two weapons found in the game. Not only that, you will build on that skill to do more things with two guns than you ever imagined possible. Dual machine guns? Cool. Dual rocket launchers? Of course! Dual Sniper Rifles? Sure, if that’s your thing! Want to try other styles? More tactical perhaps? There are multiple classes to choose from!
Dynamic Co-op online, and LAN: Share your adventures with friends both online and via LAN. Borderlands 2 features a seamless system enabling you to drop in and drop out of a campaign without ever having to restart the game. On top of that you can even take your new gear from any game to any other!
World Connected Story: Find yourself left for dead in the frozen tundra of Pandora as you begin your quest of revenge and redemption. Expose the evil surrounding the Hyperion Corporation and take on the perpetrator of a universe-wide grand deception -- the nefarious Hyperion CEO, Handsome Jack. (Oh, also: he's stolen credit for the opening of the Vault.)
87 Bazillion...Everything: In addition to the new gun system, you will lust after procedurally generated shields, grenades, Relics, class mods and much, much more. And you thought the original Borderlands had a ton of loot!
Brand new environments on Pandora: Hunt through entirely brand new areas of Pandora that are more alive than ever! From the arctic tundra, through the dangerous grasslands, past the mysterious corrosive caverns to beyond, you’ll be surprised by the unpredictable world of Pandora at every turn!
Brand new enemies: A whole slew of new enemies are out there to kill you in Borderlands 2. Hulking, gorilla-like Bullymongs, vicious predatory Stalkers and the Hyperion mechanical army, run by Handsome Jack, are just some of the new enemies in Borderlands 2.
Note: The Mac and Linux versions of Borderlands 2 are available in English, French, Italian, German and Spanish only.

beskrivelsen er taget fra steam og jeg har derfor ikke selv skrevet den!! men jeg synes den giver et godt billede af hvad borderlands 2 men også serien som helhed handler om. i korte træk handler det om at man samler en masse våben og skyder en masse fjender som så smider ny våben. og så er der ellers bare fart over fæltet.

jeg har personligt allerede spillet og gennemført pre sequel og det var rigtig sjovt. måske deler jeg mine tanker omkring det hvis nogle er interesseret.

men lige nu spiller jeg borderlands 2 og det er også super sjovt. spillet har mange områder og de er alle meget forskellige. der er områder med sne, ørkener og vulkan landskaber. det er kort sagt meget varieret og hvis du kan lide at gå på opdagelse er der masser at opdage i borderlands 2. det er mange år siden at jeg har spillet etteren men jeg mener ikke det var nært så varieret. men sådan er det jo ofte med forsættelser de er jo ofte meget større spil. jeg spiller som en slags nærkamps fokuseret klasse hvor mit special attack gør at min karakter går beserk med en økse som man også kan kaste. jeg har endda opgraderet kaste angreber så øksen springer i luften når man kaster den. det betyder faktisk at de angreb fungerer på samme måde som at kaste med granater bortset fra at man har uendeligt af dem så længe evnen er aktiv. jeg ved ikke hvad de andre klasser kan for dem har jeg ikke prøvet endnu. men jeg synes den her karakter alene er et rigtig godt eksempel på hvor meget man kan ændre figurerne efter den måde man ønsker at spille på og det er bare fedt. det minder lidt om diablo og ligenende rollespil men er måske lidt mere action fokuseret.

her til sidst vil jeg slutte af med et par spørgsmål som nogen måske kan svare på hvis der er andre der netop nu spiller borderlands.

spørgsmål 1: lige nu kan jeg i min mission menu se at jeg har tre missioner i et område der hedder lynchwood men jeg kan ærlig talt ikke finde ud af hvordan jeg kommer derhen. jeg har kigger på min liste over områder og jeg kan ikke finde lynchwood på listen. jeg tror ikke det er en fejl i spillet for sådan helt generelt har jeg ikke oplevet ret mange problemer i min tid med spillet. det går mig lidt på for jeg kan se at de missioner der er i området passer perfekt til mit level og derfor vil give mig en hulens masse experience point. jeg er lige nu omkring level 28. jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre. skal jeg måske bare fortsætte med hoved missionerne for nu? fordi jeg er lige ankommet til byen med højhusene. jeg tror det er omkring halvvejs igennem spillet. jeg håber nogen der har spillet borderlands 2 kan hjælpe mig.

håber at den her tråd vil blive et godt sted for alle borderlands fans hvor der kan udveksles tips og tricks. som jeg skrev overfor så skriver jeg måske lidt om mine tanker om pre sequel på et andet tidspunkt.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: borderlands tråden

Indlægaf Trekamp » tors 20 jun 2019 11:30

Ang. Lynchwood, så marker én af dine missioner som aktive. Hvis ikke du har haft adgang til området tidligere, skal du gå til fast travel-stationen, og følge “diamanterne” på kortet.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus

+1

Re: borderlands tråden

Indlægaf kratoss98 » fre 21 jun 2019 23:33

det er ikke rigtigt for de er undiscovered og så kan man ikke markere dem før man har fundet dem men jeg kan ikke komme til lynchwood. jeg ved ikke hvor det er
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: borderlands tråden

Indlægaf kratoss98 » lør 22 jun 2019 06:47

jeg fandt det
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: borderlands tråden

Indlægaf kratoss98 » søn 23 jun 2019 13:51

det her spil er svært
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: borderlands tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » søn 23 jun 2019 15:23

kratoss98 skrev:det her spil er svært


Det syntes jeg nu ikke det er..
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: borderlands tråden

Indlægaf kratoss98 » søn 23 jun 2019 16:04

nå det var da godt. tillykke.

jeg synes stadig det er svært.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: borderlands tråden

Indlægaf MrDe3is » søn 23 jun 2019 16:09

kratoss98 skrev:det her spil er svært

Hvis du synes det er svært, så bare vendt til du kommer til din second playthrough ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg


Re: borderlands tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » søn 23 jun 2019 16:21

MrDe3is skrev:
kratoss98 skrev:det her spil er svært

Hvis du synes det er svært, så bare vendt til du kommer til din second playthrough ;-)

3. Playthrough er lidt udfordrende.. :-D
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: borderlands tråden

Indlægaf kratoss98 » ons 26 jun 2019 21:17

ja men første err også ret svær synes jeg for fjenderne tager ret meget skade mens du stadigvæk også selv ikke tager ret meget. spillet er sjovt men det et også lidt ubalanceret på den måde

jeg har funder lynchwood og det er et sjovt område
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: borderlands tråden

Indlægaf kratoss98 » fre 28 jun 2019 07:50

Jeg er nået til level 48. spillet er nemmere nu
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: borderlands tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » fre 28 jun 2019 18:06

kratoss98 skrev:Jeg er nået til level 48. spillet er nemmere nu


Prøv evt at jagte Bee shield af Hunter Hellquist.. De gule våben, skjold osv kan lootes ved forskellige loot Bosses rundt omkring.
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+2

Re: borderlands tråden

Indlægaf kratoss98 » søn 30 jun 2019 13:15

det var en god ide det vil jeg prøve. tak for tippet
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: borderlands tråden

Indlægaf Dummiz » søn 30 jun 2019 18:04

Jeg har hansome collection men jeg syntes at spillet til tider godt kan finde på at “lag” andre der har oplevet det?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: borderlands tråden

Indlægaf kratoss98 » tirs 02 jul 2019 20:38

ja der er nogen gange lag det er ikke så godt. jeg har læst på et forum at det desværre er et typisk problem for det her spil og der er ikke så meget at gøre ved det.

jeg er nået til en boss jeg ikke kan vinde over
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron