Forum

fallout4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

fallout4

Indlægaf iceb » tors 04 jul 2019 10:45

hej

jeg spiller det på min ps4. Jeg spiller nu kampgne delen af spillet har dog et spm. angående slutningen.
1. jeg spiller som minurman og på deres side kan jeg godt kun spille med dem også
ikke involvere railroad i den der freedom
quest

eller er der en anden måde jeg kan gå
og stadigvæk nå helt til instituret også?
lige nu er jeg cA HELVEJS
igennem den kampagne og har også haft den mision der hedder old guns og har sat artelerie oppe på slottet men er det som om at jeg bare bliver ved med at få msion til mision og ville derfor være
sikker på at det så er den rigitige misoner jeg vælger og den rigtige fraktion også

grunden til at jeg ikke har valg railroad er simpelt da jeg var på den freedom questi
ville den ikke lade mig gå videre og den godkendte ikke den kode som man skal vist indtaster
freedom

eller railroad

jåner i kan hjælpe
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: fallout4

Indlægaf kratoss98 » tors 04 jul 2019 23:07

hej det er fordi minutemen er en gruppe der fokuser på at gen opbygge ødemarken så det er nok det du er i gang med nu. det er et godt stykke af spillet hvor det godt kan føles lidt som om at tingene bare gentager sig men på et tidspunkt skulle du gerne få en ny mission der sætter gang i tingene og gør at du kan komme videre med historien. sådan var det i hvert fald i mit spil.

du skal bare blive ved med at hjælpe dem med at bygge baser og byer og den slags og så på et tidspunkt beder chefen dig om hjælp til en større opgave. den tager du bare i mod og inden du ser dig om er du vidre i spillet. men der kan godt gå lidt tid ingen tvivl om det.

minutemen er ikke den mest spændene gruppe sådan rent mission mæssig. de er faktisk nok de kedligste fordi deres missioner er så ens formerede men på den anden side synes jeg også det nok er den faktion der har de bedste budskan altså frihed og at ødemarken eller boston skal genopbygges. så jeg kan faktisk godt forstå du vaglte at støtte dem det gjorde jeg også i mit spil.

håber at jeg kunne hjælpe. ellers må du lige skrive igen. det er mange år siden jeg spillede fallout 4 men jeg vil stadig gerne hjælpe.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: fallout4

Indlægaf iceb » ons 17 jul 2019 13:59

hej og tak for svaret ja har et andet spm så.

jeg har nemlig fundet en mod der virker fint det er sådan en der så gør spillet lettere og du kan så også for eks få en gratis teleport til intstiatutet men det er så her det så ikke virker fordi at når jeg så skal tilbage fra instatutet og jeg jo skal have det der holotape fra ham STurges så siger de i spillet at jeg får en free transfer også når jeg snakker med hende der der forskeren inde på instutetet men så er det stiadigvæk et priblem for når jeg så klikker på
den der krnap der skulle sende mig tilbage

så siger den bare fejlen
Reley offline

og så er jeg dermed
sidder fast i instiatunet
og kan netop aldrig komme tilbage for at gennemføre spillet
jo har også prøvet at begunde at skyde på de der læger in de på instiatuotet
men så siger de bare samme fejl udover at de så giver mig en mision der hedder Banned from instatitute

så hele spm er så
kan jeg så gennemføre spillet uden
at tilsuttet mig Railroad?og kender du en måde jeg kan komme
tilbage hvis jeg så bruger min mod til at komme ind så jeg ikke bare ender med den der fejl der siger RElay offlin e?

ville det så kunne hjælpe på problemet hvis jerg så
havde tilsuttet mig Railroad eller er det så lige meget ?
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: fallout4

Indlægaf Erroneus » tors 18 jul 2019 09:37

Jeg mener du ikke kan undgå The Railroad , men du får rigeligt med muligheder for at gå dem i ryggen, hvis det er hvad du ønsker. Gem spillet og prøv.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster