Forum

grand

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

grand

Indlægaf iceb » ons 31 jul 2019 20:27

hej

jeh er nu i den sidste dal af spillet der hedder grand theft auto 5 men har nu 2 spm

1.det er angående den mision der er den sidste der hedder big hiest og har også lavet en geninstallten af spillet men får stadigvævk samme reusltat.
problem er når jeg prøverat starte Den Heist så i stripkklubben så sker der ikke som der bude ske
det der burde ske er at man alle 3 går bacvkstage også til sidst får en cutscene m ne jeg får iklke den scene

så hvordan kan jeg få den?

kan det være at bug som udviklren har lavet til den der ps4 update? de har givet mig?

og opever i sevl samme fejl ? for jeghar selv gennemørt spillet og der var detikke denn fejjl jo
ej heller i den guide jegspå yotube og på ign siden


Tak for jeres hjælp og assistance

og jeg spillet ps4 versioln af gta 5
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: grand

Indlægaf Erroneus » ons 31 jul 2019 21:37

hvis man googler "gta cant trigger the big heist" kommer der lidt forskellige tråde om noget lign., det er dog ikke nye tråde.

Kører du nyeste opdatering?

"I had to run to the back room. I was confused because as Trevor I kept getting attacked by security every time I tried to go to his office but once I ran past the guards and went to Lester and the mission triggered"

Måske det kan klare det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: grand

Indlægaf iceb » lør 03 aug 2019 09:39

hej ja

det har ikke noget med google at gøre for jeghar alleded googlet uden held

hele hoved problemt er dette.
1. jeg har et problem pga jeg kan se jeg ikke kan få den mison til at sarte den der hedder meltdopwn og jeg køber de der suits til michael men inttet sker og jeg har også tjekketud det var den rigtige butik jeg købt suits i den der hedder ponsenbys og den rigitge placeiring også. så derfor vil den så igen påviurke det problem med heisten også pga at det dersker nu ikke ville ske normalt som det så også klart fremgår af den video jeg har lagt ind hor jeg netop beviser at SÅDAN her burde gta 5 single player kapgnen ikke normalt virke

og grunden til den ikke virker er jo netop
at den der anden misiion ikke cil starte
i guuidne står der nemlig det sku komme at m symbol ud for den der posenby kort
når jeg spiller med michael og så burde jeg også modtage en sms fra min søn jimmy som omtaler


film premoiikm

på den der fillm somm han så kan komme med til men det er som om
jeg bliver nødt til ar starte forfra for at få disse ting til at sske hva siger i?

hvordan kan dette problem løses ? har allerede prøvet at geninstallere og prøve med og uden opdaetiring uden helt og het følger så til sidste det link til den videuo jeg har lagty op hvor jeg prøver at starte siddte mison Heist mision BIG heist


https://www.youtube.com/watch?v=TKZV_Br11tQ
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: grand

Indlægaf iceb » fre 16 aug 2019 07:24

har nu 2 spm til jer.

1. hvor på dette foum kan jeg finde andre pc spilleree ? og 2. er der evt et andet forum i kan anbefale som i ved også er for pc spillwere ?
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster