Forum

New Star Manager - en anbefaling

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

New Star Manager - en anbefaling

Indlægaf ikkNico » tors 01 aug 2019 12:32

Jeg faldt over denne lille perle i går aftes, og har ikke kunne lægge det fra mig siden.

Hvis man er gammel nok til at huske 80erne, så kan man sikkert også huske et spil, der hed Footballer of the Year. Man kan sikkert også huske Championship Manager, tidens hardcore managertitel. New Star Manager (NSM) er et tilpas dybt managerspil (dvs ikke så hardcore som CM) med FotY 2.0 ovenpå.

Oprindeligt er det et mobilspil, og det kan mærkes og ses på interfacet, men på trods af lidt besværligheder med at navigere menuer, så fungerer det overraskende godt på PS4. Jeg har faktisk nemmere ved at score mål på PS4 end på tablet.

Mobilspil er som regel også ensbetydende med microtransactions. De er der også i F2P mobiludgaven, men er heldigvis helt fjernet på PS4. Betal 130kr, flut færdig. Man skal stadig bruge NRG-kort til at holde sit hold i form, men disse kort bliver kastet efter dig i en lind strøm, og kan i øvrigt slet ikke købes.

Forhandlinger med spillere og trænere er et minispil (Meyer-light), og det samme er interviews med pressen og peptalks med holdet (memory), og så er der selvfølgelig en ordenlig røvfuld af ting der skal købes og opgraderes i klubben.
Man starter på en pløjemark med plads til 2000 tilskuere, og ikke en eneste facilitet.

Trailer; https://store.playstation.com/da-dk/pro ... RMANAGERXY

Er man i tvivl om dette "er noget", så kan man med fordel lige prøve det gratis på en tablet (det gjorde dig).
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: New Star Manager - en anbefaling

Indlægaf Erroneus » tors 01 aug 2019 13:55

Interessant, har spillet deres fodbold karriere del på telefonen "New Star Soccer" og det var ret sjovt, indtil der gik for meget betal for at forsætte i det.

Lyder til de har gjort det rigtige her, og skåret alt det ud og lavet en pris man betaler en gang.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: New Star Manager - en anbefaling

Indlægaf ikkNico » tors 01 aug 2019 18:01

Erroneus skrev:Lyder til de har gjort det rigtige her, og skåret alt det ud og lavet en pris man betaler en gang.

Det er lige præcis hvad de har gjort. Jeg er halvejs gennem min første sæson med 'Well Town' (i England), og der har ikke været skyggen af microtransactions. Beholdningen af NRG kort er også ganske fin.

Nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan jeg "spiller" Physio og Fitness kort. Der er helt styr på SKILL, NRG og alle de andre kort, men ikke de to førstnævnte.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron