Forum

steam-gta5

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

steam-gta5

Indlægaf iceb » fre 09 aug 2019 19:43

hej med jer spillere

jeg har lige købt gta 5 på imin pc bruger steam til det . som normalt er meget sttabil klient synes jeg. Dog ikke denne gnag. jeg vil gerne bare starte spilllet men det vil den ikke gøre den bliver ved at ville hae min social club kointo og vil loggin in i den inden. og har også prøvet at køre den i offline mode som den så heller ikke kan. så hvordan er det så jeg bedst starter gta på steam så den også virker og hvilke krav er det til det med social club vil i regne med ? på fårhånd tak mange hilsner

iceb
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: steam-gta5

Indlægaf Erroneus » lør 10 aug 2019 00:08

Login med din socialclub konto. Hvis du ikke kan logge ind med din socialclub konto, pga. du har mistet adgangen til den, og din steam konto allerede er bundet sammen med din socialclub konto, skal du have fat i rockstart support, så de kan fjerne den sammenknytning og du kan forbinde en ny socialclub konto.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: steam-gta5

Indlægaf iceb » lør 10 aug 2019 07:28

hen og tak for svaret ja jeg vil jo egenlig bare gerne køre KUN de der histoeer misiner som man kan vælge som offline misoner og ikke logger ind på noget når man spiller spillet på ps4 hvor jeg også teesetet det derfor undredede det mig at det var anderledes på steam ja

men hvordan er det så helt præcisrt hvordan er det så at jeg så går ind og bryder den ene konto fra den anden
sådan at jeg ikke får den fejl hvis du kunne fortælle mere om det tak...........

jeg har også prøvet at køre det hele i offline mode på pc men virker ikke giver mig bare fejlen der hedder
offline mode not avaiblile ogsånår jeg slukker ned for mit internet.............
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: steam-gta5

Indlægaf iceb » lør 10 aug 2019 08:49

hej igen lige en opdatering. har nu endelig fået helt til at logge ind på min social club konto wow men dernæst prøver jeg så at lave en registerering af spillet men så får jeg nu fejlen koden er alledede blevet brugt før hvad kan jeg gøre for fixet fen fejl?

og ja jeg tog koden inde fra min steam klint under det gta 5 spil sektionen.......så trotrer det ville virke

har nu også lige registerer en anden social klub konto med en anden email addresse men har ikke bekræftet det endnu
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: steam-gta5

Indlægaf Erroneus » lør 10 aug 2019 10:06

Jeg har allerede skrevet, at hvis du skal have en anden socialclub konto tilknyttet din steam konto, så skal du have fat i rockstar support, du kan ikke selv fjerne den sammenknytning.

1. Start spillet op via Steam, hvor du har købt det.
2. Hvis den beder dig om at logge ind med din socialklub konto., login med din socialklub konto.
3. Spil spillet

Hvis du vil alt muligt andet, som ingen kan forstå hvorfor, så held og lykke med det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: steam-gta5

Indlægaf iceb » lør 10 aug 2019 10:27

men et andet spm

jeg er nu logget ind på socialclub og der ser jeg så også at jeg man faktiisk kan købe gta 5 spiller på pc igennem det side bare hente den ned ligesom, på steam går jeg ud fra .

så vil det så løse problemet hvis jeg så bare køber spillet 2 gange på den måde?
for nej jeg kan ikke se at den vil ativiere spillet på social club og deuuden har social club også endelg fået svaret mig på min spm wow

men prproblmet er så stadigvæk at den så ikke vil starte spillet op hverken i normal eller offline mode
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: steam-gta5

Indlægaf iceb » lør 10 aug 2019 11:09

gode nyhedere har nu fået logget ind uden problemer også endte det md at den også ville aktivierer spillet på rokstar og også ville instaterer det på spillet eneste spm jeg ikke stadigvæk har forstået er dette .

hvordan sætter jeg spillet i full screen mode ?

mange hilsner og tak for jeres hjælp ..........
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: steam-gta5

Indlægaf Erroneus » lør 10 aug 2019 11:46

Lidt søgning på det, så giver det problemer hvis du har teamviewer kørende på din maskine, så luk den hvis det er tilfældet.

Ellers prøv ALT+ENTER

Ellers må du have fat i Rockstar support igen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: steam-gta5

Indlægaf iceb » lør 10 aug 2019 14:13

ja nu lykkedes det også men der er så stadigvæk et problem nu i mision 2 franklin og lamar

den hvor du skal følge efter ham i høj fart og den kunne jeg ikke gennførte
men den har jeg gennmført på min ps4 ved at klikke på på

skip
efter 2 forsøg
når du har fejlet den to gange så får du mulighed for at skippe den
som vil sige at du faktisk gennrfmører den fuldt ud eller som du gjorde det ja og der skal du klikke på

firkant ved jer

men jeg ved ikke hvad jeg så tilsvrende skal klikke på på min pc hvva svarre til den 4 kant på
på min ps4 version af samme spil ?


håbver i ved hvad jeg ska gøre der for synes der er svært for mig at følge med i denne mision

så jeg ikke fork eks skal ud at bruge sådan et såkaldt save file som jeg så ikke ved om virker på pc.
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: steam-gta5

Indlægaf Erroneus » lør 10 aug 2019 14:51

https://lmgtfy.com/?q=gta+v+skip+mission

"You can't skip entire missions at once, but you *can* skip individual sections. Three failures/deaths in a row on the same section will cause a "skip" option to appear. "
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: steam-gta5

Indlægaf iceb » lør 10 aug 2019 15:13

så nej jeg har ikke haft noget held med at goolge mern jeg har dog fumndet ud at JA det kan godt lade sig gøre at

skippe misoner ligesom på ps4 i følge de goollge jeg har læst igennem

og dog derfor er der staidvæk et svar på
om hvilken kpnap man kan skippe misonen på?
eller om det for eks er en muset tast eller en kombination

bare at det er muligt men ikke flere detaljer om det jeg har læst men
kan jo også spørge for eks ved udvikleren eller ved stram spoort
hart nemlig fået svar fra bege jo

så det er så derfor jeg stillet spm her så jeg ikke skal vente så længe som jeg ellers ville skulle

så jeg kan så konkluere
at jheg er eunig med dig

i dine reultater du har fundet på google

det jeg så bare søger er jo ret simpelt bare en persom der selv har gennmnført
denne mision og har testte om det virker selv i spillet på pc også så hhar n så dermed vil vide et svar til hvad jeg skal klikke på jo

og det lyder det ikke som du har selv gnnemført det pågælnde spil på pc for derfor ville du jo ikke være nødt
til at goolgle det jo
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: steam-gta5

Indlægaf iceb » lør 10 aug 2019 15:27

og desuden så har jeg faktisk gnemmført gta 5 på min ps4 flere gange så jeg ved at jeg i det flere msioner kan

bruge firkant til at skipe misioner jeg mener at det faktisk noramtl kun virker på hoved misioner og ikke på
de der bi misoner eller heist mener jeg .............er jeg sikkert på så er meget uening der
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: steam-gta5

Indlægaf Erroneus » lør 10 aug 2019 15:56

Jeg har gennemført GTA V både på PS3 og PS4.

Når du har får muligheden for at skippe, så skriver den det på skærmen i bunden og der vil den vise hvilken tast du skal bruge, præcis som på PS4 og PS4. Hvis den mulighed ikke kommer frem, så kan du ikke skippe. Dræb dig selv 3 gange med det samme, så burde du få muligheden for at skippe.

Og det bliver mit sidste indlæg i den her tråd. Du bedes ikke oprette flere tråde om dine GTA 5 problemer. Hold det i samme tråd.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: steam-gta5

Indlægaf iceb » lør 10 aug 2019 16:34

når du så ikke har prøvet selv på pc så er det klart at du så også tager fejl når man tydeligt kan læse sig til
at denne function selvfølgengt virker på alle steder hvor at udvikleren har valgt at lægge spillet ud
og at de også har fået rigitigt gode
anmeldser også på steam er også kun pgas de er jo er gode til at lave kvalitet på alle platforme
ej kun på konsollerne
og derfor skal man selvøflgnelig

kunne samligne og denne her skip
funktipn

den er jo helt klart på alle steder
inklusiv

pc

det er da logisk og mest
klare tankegang som jeg nogensinde har set og er det er en udivkler der faktiksk
er god til at holde kvaliten er oppe så er det netop rock star som ja faktisk mener de er ene om


ja så nu er det problem førresten løst
for har løst på denne måde

du hentet bare en fil inde fra en video på yotube
en fil der var sikkert at hente ned fordi den var
fra et andet kanedt webhotel


så efter at hentet den ned
så får du seriøst mange penge

har nu fået 20 bio dollars
så er der også rigeligt penge til uiderere jo opgså

hehehhe

og så kasn jeg så bare lige fået alle de 78 save filer med i den ene save file bare ved at gøre det også lige
vælge load save file i spil menuen og det er så endda uden at bruge de der gta snydekoder eller mods

oom jo også er kommet til spillet nu
det er også nogle som nogle spil eksperetr har udtalt sig om
wow

så ja deer ihvert fald utrolig mange

løsningne når det kommer til gta og også mange funktioner
men bare lidt underligt
at du ikke kender dem hvis du netop har gennemført
spillet på ps4
så burde der også komme 4den der mmulighed frem jo

det gjorde det i hvert fald på min min ps4 pro wow

ja nej nu er prob met
ikke løst men har så fundet en alternativ løsning på den ja
kan så være at jeg får mai, på et tidspunkt fra anten
steam eller udivklerne selv jo

med at svar og så er jeg sikker på
de vil gi mig ret i
at der er en muligh for at


lave disse skip

handlinger ligeosm det er også er på ps4 udgaven af spillet
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: steam-gta5

Indlægaf kratoss98 » ons 14 aug 2019 08:04

det er bare hammer godt du har løst problemet. det gør mig glad at høre.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster