Forum

Defense Grid 2 er godt mod/med snot

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Defense Grid 2 er godt mod/med snot

Indlægaf ikkNico » tirs 27 aug 2019 08:51

Halsen er som sandpapir, næsen er helt stoppet, så det bliver lige en dag på sofaen med varme sokker og the ... Og Defense Grid 2. Jeg var helt tosset med det første, og tror nok jeg har spillet DF2 på XB1, men nu er det på tilbud til PS4 (22kr). Alle pengene værd, og perfekt når hjerne og reaktionsevner er blokeret af snot og ubehag.

Vreki og Senzai i må lige steppe op, for jeg æder mig langsomt men sikkert gennem alle jeres scores =P
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Defense Grid 2 er godt mod/med snot

Indlægaf Jb » tirs 27 aug 2019 08:56

det er et konge spil, jeg har platinum på PS4 og spiller det også fra tid til anden på switch :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Defense Grid 2 er godt mod/med snot

Indlægaf MrDe3is » tirs 27 aug 2019 11:56

Mega fedt spil... 1'eren også. Og til 22 kr, så bør ALLE købe og prøve det mindst én gang ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg


Re: Defense Grid 2 er godt mod/med snot

Indlægaf Morten Skou » tirs 27 aug 2019 12:16

DG2 er mega fedt og super vanedannende (ligesom de flest andre Tower Defense spil). Jeg går som regel efter at få achievementsne i dem, hvilket betyder LANG holdbarhed ;-) Kan se at jeg brugte 40 timer på at få alle achievementsne i DG2.

Du kan også prøve Bloons TD5, det er også super spas.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Defense Grid 2 er godt mod/med snot

Indlægaf Vreki » ons 28 aug 2019 19:02

ikkNico skrev:Vreki og Senzai i må lige steppe op, for jeg æder mig langsomt men sikkert gennem alle jeres scores =P


Ha ha, det er vist nogen år siden jeg sidst spillede det seriøst. :lol:

Men der er nu noget afslappende over et godt Tower Defence spil. Det der magiske tidspunkt hvor man bare kan læne sig tilbage og se helvedesmaskinen gøre det af med alt der nærmer sig.

Egentligt også en af de ting jeg kunne lide ved Fortnite:STW.

Hvad er der egenligt af andre gode TD spil?
Jeg har Orcs Must Die og XMorph Defence, men de er begge to en hybrid mellem shooter og TD så man kan ikke lade Planen(TM) klare det hele.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Defense Grid 2 er godt mod/med snot

Indlægaf Da Senzai » ons 28 aug 2019 23:33

Orcs Must Die Unchained er så fedt! Det er Tower-Defence for rigtige mænd. Jay9 og jeg har haft nogle gode deep runs i den mode (som jeg ikke kan huske navnet på på stående fod), hvor der bliver tilføjet flere og flere modifiers, efter hver gennemført bane.

Spillet er samtidigt actionfyldt og dine fælder/tårne er fysik basseret og det gør det bare sjovere og langt mere episk. Super, super fedt spil.

Desværre er spillet dødt nu.

Defense Grid er okay. Blev det lidt kedeligt og ensformigt efter, at jeg har gennemført campaignen. For mig er der lav genspilsningsværdi.

Hvis du vil battle på High Scores, Nico, så er jeg frisk, hvis du samler Pinball FX op :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Defense Grid 2 er godt mod/med snot

Indlægaf Kehaan » fre 30 aug 2019 11:16

Overvej også PixelJunk Monsters 2 på PS4. Disse er også gode towerdefence spil.

Og PixelJunk Monster 1 hvis du har PS3.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron