Forum

Borderlands 3 tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » søn 22 sep 2019 17:03

Dummiz skrev:
Trekamp skrev:Kan jeg få en hånd med Pain & Terror her senere i dag?


Hvilke level er den i?


30, men jeg tror den skalerer individuelt.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Dummiz » søn 22 sep 2019 17:18

Trekamp skrev:
Dummiz skrev:
Trekamp skrev:Kan jeg få en hånd med Pain & Terror her senere i dag?


Hvilke level er den i?


30, men jeg tror den skalerer individuelt.


ah okay. Er kun level 17 sådet går nok ikke :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf mrlenniboy » man 23 sep 2019 14:04

spiller selv som beastmaster
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf BingoDK » tirs 24 sep 2019 12:01

Trekamp skrev: Jeg prøver at tage det meste i første omgang, men Killavolt fik lov at vente (efter 10 forsøg). Jeg tager som regel side, indtil jeg har lvl til main.


Hold kæft ham Killavolt gav mig godt nok lange løg, da jeg prøvede at nakke ham. Tror det tog mig 6-7 forsøg hvor jeg døde 2 gange af gulvet, efter jeg havde dræbt ham :( Der er en gang, hvor man kan stå og nakke ham fra, så man ikke skal rende rundt på det gulv :D
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » lør 28 sep 2019 10:38

BingoDK skrev:
Trekamp skrev: Jeg prøver at tage det meste i første omgang, men Killavolt fik lov at vente (efter 10 forsøg). Jeg tager som regel side, indtil jeg har lvl til main.


Hold kæft ham Killavolt gav mig godt nok lange løg, da jeg prøvede at nakke ham. Tror det tog mig 6-7 forsøg hvor jeg døde 2 gange af gulvet, efter jeg havde dræbt ham :( Der er en gang, hvor man kan stå og nakke ham fra, så man ikke skal rende rundt på det gulv :D



Snedigt! Tak for tippet.
Jeg er nyligt startet med en siren, og har netop opdaget at cutscenes er unskippable =D> =D> =D> :evil:
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf morfar » lør 28 sep 2019 21:38

Hvis man vil lidt hurtigt op i lvl, så join circle of slaughter og den anden gamemode. Jeg gik fra lvl 17 til lvl 30 på ca 10 omgange.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » søn 29 sep 2019 15:52

morfar skrev:Hvis man vil lidt hurtigt op i lvl, så join circle of slaughter og den anden gamemode. Jeg gik fra lvl 17 til lvl 30 på ca 10 omgange.


Fedt tip, tak :)

De der mini-raids er da virkeligt sjove (og hej, legendaries!)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Dummiz » søn 29 sep 2019 19:52

Trekamp skrev:
morfar skrev:Hvis man vil lidt hurtigt op i lvl, så join circle of slaughter og den anden gamemode. Jeg gik fra lvl 17 til lvl 30 på ca 10 omgange.


Fedt tip, tak :)

De der mini-raids er da virkeligt sjove (og hej, legendaries!)


Hvordan finder man dem?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Dummiz » søn 29 sep 2019 21:03

Shit noget lort. Jeg kan ikke finde folk i matchmaking...sikke noget lort. Min nat er åben så forstår det overhoved ikke.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » søn 29 sep 2019 22:22

Hvis ikke du har fundet det endnu, så er det inde under social-menuen. Hvis det er svært at finde folk, hænger det nok sammen med at vi allesammen skal op og på arbejde i morgen :)

Jeg mener, man kan ændre region på serveren på r2.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Dummiz » søn 29 sep 2019 22:40

Trekamp skrev:Hvis ikke du har fundet det endnu, så er det inde under social-menuen. Hvis det er svært at finde folk, hænger det nok sammen med at vi allesammen skal op og på arbejde i morgen :)

Jeg mener, man kan ændre region på serveren på r2.


Har prøvet Europa,Asien,Australien,Amerika...ingen gevinst..ved godt vi alle sammen skal på arbejde imorgen meeeen.. :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » søn 29 sep 2019 23:28

Dummiz skrev:
Trekamp skrev:Hvis ikke du har fundet det endnu, så er det inde under social-menuen. Hvis det er svært at finde folk, hænger det nok sammen med at vi allesammen skal op og på arbejde i morgen :)

Jeg mener, man kan ændre region på serveren på r2.


Har prøvet Europa,Asien,Australien,Amerika...ingen gevinst..ved godt vi alle sammen skal på arbejde imorgen meeeen.. :D


Hehe :) Jeg faldt også i tidligere.

Da jeg spillede, tog det 2-3 minutter at finde et hold.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » man 30 sep 2019 23:02

Holy f*ck, hvor giver Proving Grounds mange $$$! Gik fra ca. 0 til 1,5 mio. på to omgange. Hej, SDU-upgrades en masse!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Dummiz » tirs 01 okt 2019 07:30

Trekamp skrev:Holy f*ck, hvor giver Proving Grounds mange $$$! Gik fra ca. 0 til 1,5 mio. på to omgange. Hej, SDU-upgrades en masse!


Overvejer at bytte mit spil ind. Jeg virkelig glad for det men kan overhoved ikke finde folk online. Har læst på nettet at mange rundt om i verden har samme problem som mig. Øv øv
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » tirs 01 okt 2019 12:20

Dummiz skrev:
Trekamp skrev:Holy f*ck, hvor giver Proving Grounds mange $$$! Gik fra ca. 0 til 1,5 mio. på to omgange. Hej, SDU-upgrades en masse!


Overvejer at bytte mit spil ind. Jeg virkelig glad for det men kan overhoved ikke finde folk online. Har læst på nettet at mange rundt om i verden har samme problem som mig. Øv øv


Jeg tror vitterligt ingenting det har med spillet at gøre. Kan du finde andres spil, hvis du matchmaker til alm. spil?

Hvis ikke, er det garanteret en port eller to, der skal ændres på din router. Jeg havde samme problem i GR: Wildlands
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron