Forum

Borderlands 3 diskussion

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Borderlands 3 diskussion

Indlægaf Ceerial » lør 21 sep 2019 20:16

Først og fremmest vil jeg sige at Borderlands 2 var et af mine absolute ynglings spil sidste generation. Har puttet mange hundrede timer i det spil.

Så jeg har naturligvis glædet mig til Borderlands 3.

Men indtil videre er det en lidt blandet fornøjelse. Jeg kan konstatere at spillet ikke er blevet synderligt pænere af at være rykket ind i en nyere konsolgeneration, man bruger stadig massere tid i loadingscreens. Inventory menuen er lige så langsom den altid har været. Køretøjer er ligeså utilfredsstillende at køre i, som de altid har været. Selvom humoren i Borderlands altid har været fjollet og dum, kunne det godt få mig til at grine i ny og næ i 2'eren, jeg synes der er længere mellem snapsne i 3'eren.

Jeg skal sikkert nok få massere sjov ud af selve skydedelen og loot, men jeg synes det er lidt skuffende at de på 7 år, ikke har forbedret spillet mere nævneværdigt.

Hvad synes i om spillet indtil videre?
Senest rettet af Ceerial lør 21 sep 2019 20:26, rettet i alt 2 gange.
Billede

Handelskarakterer på xboxlife.dk: http://www.xboxlife.dk/profile/3798
Ceerial
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Amager


Re: Borderlands 3 diskussion

Indlægaf I_vendetta_DK_I » lør 21 sep 2019 20:22

Ceerial skrev:Først og fremmest vil jeg sige at Borderlands 2 var et af mine absolute ynglings spil sidste generation. Har puttet mange hundrede timer i det spil.

Så jeg har naturligvis glædet mig til Borderlands 3.

Men indtil videre er det en lidt blandet fornøjelse. Jeg kan konstatere at spillet ikke er blevet synderligt pænere af at være rykket ind i en nyere konsolgeneration, man bruger stadig massere tid i loadingscreens. Inventory menuen er lige så langsom den altid har været. Køretøjer er ligeså utilfredsstillende at køre i, som de altid har været.

Jeg skal sikkert nok få massere sjov ud af selve skydedelen, men jeg synes det er lidt skuffende at de på 7 år, ikke har forbedret spillet mere nævneværdigt.

Hvad synes i om spillet indtil videre?


Har selv tævet Borderlands 1 og 2 ihjel på diverse konsoller, og er desværre heller ikke helt solgt endnu.. Er selv lvl 10 på nuværende tidspunkt, men håber da på det blir bedre med tiden...
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Borderlands 3 diskussion

Indlægaf JanR » søn 22 sep 2019 00:26

Det lyder lige præcis som det jeg frygtede, hvilket også er grunden til at jeg ikke har købt det.

Har spillet alle de foregående spil, men pre-sequel var en forsmag på at de hos Gearbox reelt set ikke har fornyet Borderlands spor.
Objektiv set et fint spil, men virkelig elendigt i Borderlands-sammenhæng. Humoren er blevet mere intetsigende, Claptrap er desværre blevet pisse irriterende og Tiny Tina kunne ikke redde det alene.

Det lyder ud fra anmeldelserne til at 3eren bare er mere af det samme desværre.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Borderlands 3 diskussion

Indlægaf Cena » søn 22 sep 2019 00:36

Med Gears 5 og Greedfall + de andre spil jeg har gang i pt. har jeg slet ikke kigget imod Borderlands 3 på nuværende tidspunkt. Af hvad jeg kan skimte på reddit døjer spillet med bugs og dårlig performance. Jeg elskede de 2 første, men lige pt. har jeg ikke travlt med at skulle ud og købe det :) Men skal da nok have det på et tidspunkt - Om ikke andet når det kommer på Steam og på tilbud :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron