Forum

spil til en på fire år

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

spil til en på fire år

Indlægaf Halgrim » tors 30 apr 2020 13:49

Hej

Min dreng er meget interesseret, når jeg spiller spil.

Kan I anbefale nogle meget simple spil til ham?

Han har spillet et sidescroller, paw patrole on the roll, men little big planet var for svært.
Så det skal være et nemt spil, uden alt for meget fart og hurtige reflekser.

Håber I kan hjælpe, han vil meget gerne (:

/Halgrim
Halgrim
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: spil til en på fire år

Indlægaf Vreki » fre 01 maj 2020 16:56

Fire år, det var godt nok ikke ret meget :-)
Med forbehold for at mine egne var lidt ældre da de begyndte:

Skylanders var det de startede med, det var et rigtigt godt spil men der er nok ikke lige sådan at skaffe i dag.
Måske et af Lego spillene? De fleste af dem har vist også coop, hvor du kan spille sammen med knægten og hjælpe ham igennem. De af dem jeg selv har prøvet har også været ganske udmærket.

Jeg plejer også at anbefale overcooked som et familiespil, men jeg kan ikke rigtigt vurdere om en 4-årig kan følge med der.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: spil til en på fire år

Indlægaf Halgrim » fre 01 maj 2020 17:10

Tak Vreki (:
Jeg kigger på legospillene.
Ved du om der er nogle børne sidesctollers? Så der er lidt færre retnibger at bevæge sig i (:
Halgrim
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: spil til en på fire år

Indlægaf waspunk » fre 01 maj 2020 20:43

paw patrol on a roll
Xbox tag = WaspunK
waspunk
Niveau 2
 
Indlæg: 129
By: Ballerup


Re: spil til en på fire år

Indlægaf Vreki » fre 01 maj 2020 23:31

Halgrim skrev:Tak Vreki (:
Jeg kigger på legospillene.
Ved du om der er nogle børne sidesctollers? Så der er lidt færre retnibger at bevæge sig i (:


Jeg husker desværre ikke nogen jeg ville kalde nemme, jeg syntes tit sidescrollers stiller ret høje krav til reflekserne.

Men hvad med f.eks. nogen af flipperspillene, eller et puzzle-spil som Peggle 2?
Nogen gange syntes de også det er skægt at køre rundt i open-world bilspil, men det kan være meget forskelligt hvad der lige fanger.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: spil til en på fire år

Indlægaf Megajohn » lør 02 maj 2020 08:17

Nu ved jeg ikke om I har en switch, men vores 3,5 årige er helt skudt i Animal Crossing og kan selv rende rundt i eget tempo der med Pro Controlleren. (selvfølgelig imens vi sidder sammen med hende). Men hun er begyndt at lære en masse om at bygge ting og forstår lidt omkring hvordan et minisamfund fungerer, og så tæller vi ret meget når der samles op og skal bruges x antal til at bygge det og det. Hun tæller rigtig godt og begynder at kunne sige, hvor mange der mangler til at vi kan bygge noget færdigt. Ret lærerigt.

Aner ikke om der findes noget lignende til PS.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: spil til en på fire år

Indlægaf Halgrim » lør 02 maj 2020 16:10

Tusind tak Vreki og Megajohn.

Jeg har ikke en switch, men måske skal jeg skaffe sådan en, hvis den er nemmere til sådan en lille rod (:

Men jeg prøver at kigge på legospillene og peggle.
Og Animal Crossing-ligende spil til ps4

/Halgrim
Halgrim
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster