Forum

Fall Guys

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Fall Guys

Indlægaf snoopy » man 10 aug 2020 22:32

Hey.

Jeg vil egentlig bare høre hvad I andre synes om det nye ps plus hit?
Jeg er i høj grad selv blevet grebet af det, og bruger et par timer om dagen på at kæmpe om kongekroner.
Jeg er næsten nået level 39, så der er snart ikke mere tilbage i season 1. Og hold da op hvor tager de sidste levels lang tid at komme igennem...
Jeg synes dog i høj grad at det mangler et større udvalg af baner, og udviklerne har heldigvis bekræftet at det er på vej. Der er bestemt nogle baner der er bedre end andre. (Jeg hader tail-grab spillene, og så er der ikke mindre end 3 variationer af dem.)
Glæder mig til at se hvad de finder på i season 2.

Og skulle der være nogle af jer der har formået at få et trofæ for at vinde 5 kroner i træk? Min egen rekord er 3, og jeg må nok indse at det næppe bliver til mere end det :(
snoopy
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Roskilde


Re: Fall Guys

Indlægaf BingoDK » tirs 11 aug 2020 13:36

Jeg har spillet det et par gange efterhånden og synes sgu det er meget sjovt. Sjovere, når man spiller med venner online, gerne med mikrofon til. Håber at de laver noget couch multiplayer også, det virker næsten oplagt med det spil.

Helt klart et spil, jeg godt kunne finde på at kaste penge efter evt. DLC på, især nu hvor spillet var gratis. Synes PS4 har lidt manglet et partyspil, der kunne hamle op med fx Mario Party, men det her kunne være meget sjovt at spille hjemme i stuen.

Er vist kun level 13 lige pt., og har kun en sejr i bagagen.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Fall Guys

Indlægaf snoopy » tirs 11 aug 2020 16:25

Så blev det til level 40. Lidt ærgerligt at der ikke kommer nye rewards før om små 2 måneder...
Jeg har ikke prøvet at spille i et party endnu, men hvis nogen skulle have lyst, må I endelig sige til.
snoopy
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Roskilde


Re: Fall Guys

Indlægaf Erroneus » tirs 11 aug 2020 18:24

Der kommer et nyt map i morgen, har de lige meldt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Fall Guys

Indlægaf snoopy » tirs 11 aug 2020 20:03

Nice. Troede først de ville opdatere det ved næste sæson.
snoopy
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Roskilde



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron