Forum

FIFA 21 - Upgrade til PS5

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FIFA 21 - Upgrade til PS5

Indlægaf BingoDK » søn 20 sep 2020 17:33

Hej alle

Er der nogen, der ved hvordan opgraderingen fra PS4 til PS5 fungerer? Kan læse mig frem til at man kan hente en digital kopi af FIFA 21 til PS5, når man smider PS4-skiven i PS5, men vil det betyde at man kan sælge den fysiske kopi videre?
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: FIFA 21 - Upgrade til PS5

Indlægaf thomsen83 » søn 20 sep 2020 21:38

Tænker at spillet kommer til at gøre brug af nogle checkpoints fra skiven
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: FIFA 21 - Upgrade til PS5

Indlægaf Erroneus » søn 20 sep 2020 22:03

BingoDK skrev:Hej alle

Er der nogen, der ved hvordan opgraderingen fra PS4 til PS5 fungerer? Kan læse mig frem til at man kan hente en digital kopi af FIFA 21 til PS5, når man smider PS4-skiven i PS5, men vil det betyde at man kan sælge den fysiske kopi videre?

Nej, disken skal du beholde. Den udgave du henter kræver en disk er i.
Hvis du køber en digital fifa 21 til PS4, så får du adgang til en digital udgave som ikke kræver disk.

https://www.ea.com/da-dk/games/fifa/fif ... t-info-faq

Skal jeg bruge en disk for at spille på PlayStation 5 eller Xbox Series X?

FIFA 21 til PlayStation 5 og Xbox Series X bliver en digital udgave af spillet, som du kan downloade, når spillet udkommer til disse næstegenerationskonsoller senere på året. Hvis du køber et fysisk eksemplar af FIFA 21, skal disken være i din PlayStation 5 eller Xbox Series X, hvis du vil spille FIFA 21 på disse konsoller. Hvis du regner med at købe en konsol uden diskdrev, skal du købe FIFA 21 digitalt for at få Dobbelte Rettigheder til spillet, idet fysiske diske i øjeblikket ikke kan bruges til at opgradere til versioner uden disk.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 21 - Upgrade til PS5

Indlægaf BingoDK » man 21 sep 2020 10:13

Tak for svaret, det var lige det link jeg ledte efter :)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster