Forum

Hvilke spil til ps5

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvilke spil til ps5

Indlægaf crimbz » tirs 24 nov 2020 12:45

Jeg har nu spillet igennem spider-man Miles Morales. Jeg mangler derfor et nyt spil. Jeg væver mellem Demon’s Souls eller Call of Duty cold war. Jeg ved det er to helt forskellige genrer, men hvad har i af ris og ros til de to ? Eller har i andre forslag ?
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Hvilke spil til ps5

Indlægaf thomsen83 » tirs 24 nov 2020 14:38

Jeg købte Demon Souls, var en af dem der ikke nåede at game PS3 versionen. Synes den er lidt tung at komme igang med, men det ser ud til at blive bedre efter den første times tid.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Hvilke spil til ps5

Indlægaf crimbz » tirs 24 nov 2020 15:24

thomsen83 skrev:Jeg købte Demon Souls, var en af dem der ikke nåede at game PS3 versionen. Synes den er lidt tung at komme igang med, men det ser ud til at blive bedre efter den første times tid.


Jeg har kun spillet ganske lidt bloodborne da det udkom. Jeg synes faktisk det var godt og kan ikke rigtig sige hvorfor jeg ikke fik spillet det mere. Ellers har jeg aldrig spillet et souls spil så måske jeg ikke synes det vil være tungt idk. Jeg må i tænke boks... tak for svar i hvertfald :)
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Hvilke spil til ps5

Indlægaf Vreki » tirs 24 nov 2020 17:58

Min PS5 bliver indviet med AC:Valhalla.
Det ser hammergodt ud, også selv om det er lavet til begge generationer.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvilke spil til ps5

Indlægaf crimbz » tors 26 nov 2020 23:10

Jeg købte Demon’s Souls i dag og det er bestemt ikke mig ! Så det sælges for 400kr
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Hvilke spil til ps5

Indlægaf BingoDK » fre 27 nov 2020 12:42

Vreki skrev:Min PS5 bliver indviet med AC:Valhalla.
Det ser hammergodt ud, også selv om det er lavet til begge generationer.


+1 på denne. Har allerede rundet 40+ timer i det og føler ikke jeg er nået særlig langt i spillet.. Og med den seneste patch er det muligt at skifte mellem Performance og Quality mode.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Hvilke spil til ps5

Indlægaf khede » fre 27 nov 2020 21:30

crimbz skrev:Jeg købte Demon’s Souls i dag og det er bestemt ikke mig ! Så det sælges for 400kr


Nu ved jeg ikke hvad du spiller normalt, men det er et kongespil, så måske du bare skal give det chancen lidt mere. Det er en del nemmere end de gamle souls spil
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Hvilke spil til ps5

Indlægaf palawan » fre 27 nov 2020 23:06

BingoDK skrev:
Vreki skrev:Min PS5 bliver indviet med AC:Valhalla.
Det ser hammergodt ud, også selv om det er lavet til begge generationer.


+1 på denne. Har allerede rundet 40+ timer i det og føler ikke jeg er nået særlig langt i spillet.. Og med den seneste patch er det muligt at skifte mellem Performance og Quality mode.


Tjekkede lige Quality mode... Røg prompte retur til Performance mode.
Troede ærlig talt, at jeg til enhver en tid ville vælge den "lækre" grafik og så fint leve med 30 frames, men hold nu op, hvor har jeg ikke vidst, at 60 frames manglede i mit liv :)
Derudover så ser spillet jo stadig dødhamrende lækkert ud i Performance mode.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: Hvilke spil til ps5

Indlægaf Megajohn » lør 28 nov 2020 10:32

Enig. In motion er 60 bare mere crisp at se på. 30 føles som et slideshow.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Hvilke spil til ps5

Indlægaf BizzyVaping » lør 28 nov 2020 10:45

Megajohn skrev:Enig. In motion er 60 bare mere crisp at se på. 30 føles som et slideshow.


30 føles hakkende og ja som et slideshow, 60 er flydende men sløret i bevægelse. omkring de 100+fps er sweetspot for mig. Så kører det både helt flydende og billedet er stadig klart og tydeligt ved hurtig panorering
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron