Forum

PS5: Statistik over spilletid

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

PS5: Statistik over spilletid

Indlægaf Erroneus » lør 28 nov 2020 00:23

På PS5 er der kommer en mulighed for at se hvor lang tid, man har spillet ens forskellige spil og den går også tilbage til en del PS4 spil. Man finder det, ved at vælge sin profil og vælge Games/Spil.

Og så for lidt sjov :D
Hvilket spil, var man godt klar over man havde lagt meget tid i?
Hvilket spil var en overraskelse, at der var lagt så meget tid i?
Hvilket spil "fortryder" man, at der er lagt så meget tid i?

Jeg har lagt 236 timer i Fallout 4, hvilket ikke var overraskende for mig, jeg elsker Fallout universet.
Jeg har lagt 293 timer i The Witcher 3 og selv om det er stort spil med DLC udvidelserne, så kommer det alligevel bag på mig, at jeg fik så mange timer i det. Det skal nok blive interessant at se hvor meget Cyberpunkt 2077 kommer til at sluge af tid :lol:
Jeg har lagt 182 timer i FIFA 18, det var sq ikke det værd, hvilket også er derfor FIFA 19 kun fik 74 timer og FIFA 20 har fået 24.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS5: Statistik over spilletid

Indlægaf BizzyVaping » lør 28 nov 2020 02:08

Hvor finder du det?

Under SPIL kan jeg intet andet end at starte de få spil jeg har installeret pt

Edit: nevermind det var det forkerte sted jeg kiggede
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PS5: Statistik over spilletid

Indlægaf BizzyVaping » lør 28 nov 2020 02:23

Kan se mange af dem ikke passer. Har flere Ps+ spil, som jeg har "købt" men aldrig haft downloadet, men alligevel har nogen få timer stående på.

Jeg er overrasket over at jeg i utroligt mange spil har spillet præcis 128 timer på PS. Både Dying light, Elder scrolls online, The witcher 3 og battlefield 5 og Ghost Recon Breakpoint står alle på 128 timer.

Er også overrasket over at ud af alle Battlefield spillene, er det Hardline jeg har spillet mest med 215 timer, efterfulgt af battlefield 1 med 200 timer. Jeg var ret overbevist om at jeg havde spillet BF4 mere end de andre.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PS5: Statistik over spilletid

Indlægaf Erroneus » lør 28 nov 2020 10:19

Ok ja det lyder som om noget er gået galt på din profil. Jeg havde kun Until Dawn, som den mener jeg har spillet 144 timer, hvilket ikke er korrekt, ellers var der ikke nogle åbenlyse fejl.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS5: Statistik over spilletid

Indlægaf BingoDK » man 30 nov 2020 22:19

Så fik jeg også kigget på dette :D

Hvilket spil, var man godt klar over man havde lagt meget tid i? Borderlands 3 (251 timer), det fik en blandet modtagelse, men jeg brugte en del timer sammen med venner, som gjorde spillet meget mere underholdende.
Hvilket spil var en overraskelse, at der var lagt så meget tid i? 257 timer i Red Dead Redemption 2 kommer lidt som en overraskelse for mig, da jeg hverken har gået efter platin i det eller har spillet online.
Hvilket spil "fortryder" man, at der er lagt så meget tid i? Mass Effect: Andromeda (88 timer), det var ikke et særlig godt spil som jeg husker det, så forstår ikke at jeg har så meget spiltid her.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+1

Re: PS5: Statistik over spilletid

Indlægaf Slimjay DK » tirs 01 dec 2020 15:18

spørgsmålet er om tiden stopper med at tælle når man f.eks. har sat maskinen i dvale i mens spillet var kørende :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS5: Statistik over spilletid

Indlægaf Slimjay DK » tirs 01 dec 2020 18:22

Min liste er tom :-/
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS5: Statistik over spilletid

Indlægaf Slimjay DK » ons 02 dec 2020 00:13

Skulle bare lige ind på en ven og se hans først, så kom min :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster

cron