Forum

Cyberpunk 2077 tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Racermus » tirs 06 apr 2021 10:13

Nu har jeg spillet en 3 timer, og jeg syntes det kører rigtig godt! Og syntes slet ikke det er så langsomt på PS5, som det var på PS4 pro. Det er blevet mere smooth. Dog havde jeg stadig fornøjelsen af at spillet lukkede ned, efter jeg satte mig ind i en bil... Og der er stadig små glitches. Men overall, er det helt klart spilbart i min verden :) Altså, som sagt på en PS5. Kan jo ikke sige om det også er tilfældet på en PS4 pro.
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Slimjay DK » tirs 06 apr 2021 14:58

Jeg venter pænt på PS5 updaten, hvis den en dag skulle komme. Så har de måske også fået slagtet de fleste fejl.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Maethiel » tors 08 apr 2021 01:04

Slimjay DK skrev:Jeg venter pænt på PS5 updaten, hvis den en dag skulle komme. Så har de måske også fået slagtet de fleste fejl.


Personligt håber jeg folk boycutter CDPR.... Når man med fuldt overlæg lyver og snyder sine kunder, og tror man kan slippe afsted med det, så skal der mere til end at de fixer det elendige makværk de har snydt os med, før jeg tilgiver....

Jeg fik heldigvis ikke forudbestilt, og nåede at se anmeldelser :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » tors 08 apr 2021 11:25

Maethiel skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg venter pænt på PS5 updaten, hvis den en dag skulle komme. Så har de måske også fået slagtet de fleste fejl.


Personligt håber jeg folk boycutter CDPR.... Når man med fuldt overlæg lyver og snyder sine kunder, og tror man kan slippe afsted med det, så skal der mere til end at de fixer det elendige makværk de har snydt os med, før jeg tilgiver....

Jeg fik heldigvis ikke forudbestilt, og nåede at se anmeldelser :lol:


Den logik lyder som noget man ser på Nationen. Hvis din holdning udelukkende er baseret på andres oplevelser, så vil jeg anbefale at du lige prøver spillet før du udnævner det til et "elendigt makværk" - bugs eller ej.

Personligt håber jeg at folk vil støtte op om de hårdtarbejdende udvikler hos CDPR, som nærmest er holdt som gidsel af deres ledelse og investorer. Spillet burde ikke være udgivet på det tidspunkt, det ved udviklerne udemærket - men det var ledelsen ikke enig i. En skam, for Cyberpunk har et fantatisk potentielle og jeg skal klart spille det igennem igen, når PS5 udgaven kommer.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Maethiel » tors 08 apr 2021 12:34

Dasiima skrev:Den logik lyder som noget man ser på Nationen. Hvis din holdning udelukkende er baseret på andres oplevelser, så vil jeg anbefale at du lige prøver spillet før du udnævner det til et "elendigt makværk" - bugs eller ej.

Personligt håber jeg at folk vil støtte op om de hårdtarbejdende udvikler hos CDPR, som nærmest er holdt som gidsel af deres ledelse og investorer. Spillet burde ikke være udgivet på det tidspunkt, det ved udviklerne udemærket - men det var ledelsen ikke enig i. En skam, for Cyberpunk har et fantatisk potentielle og jeg skal klart spille det igennem igen, når PS5 udgaven kommer.


Er du uenig med mig/os, så er du en troll fra nationen :lol: :wink:

Jeg er i princippet ligeglad med om spillet til ps5 i sidste ender bliver det bedste spil nogensinde. For MIG handler det om den totale mangel på respekt for kunderne, og at de seriøst tror det stunt de har lavet (løgn, falske reklamer og svindel), bare kan glemmes og være aaaall fine, så længe de smider nogle forkølede patches ud og laver en ps5 version (som jo sådan set bare er det spil vi blev lovet til at starte med).

No wonder at spiludviklerne og studierne efterhånden bare spytter halvfærdigt skidt på gaden ved release og tænker "de idioter køber jo lortet uanset, og de køber også det næste når de har glemt hvor ligeglade vi er"...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » tors 08 apr 2021 12:51

CDPR fuckede op, så hvis man ikke giver meget for dem nu, så kan jeg godt forstå det. Jeg er også lidt irriteret over at skulle vente så lang tid på en ordenlig PS5 udgave, fordi de ikke kunne leve op til deres løfter.

Men det som bliver rigtig interessant, det er hvordan deres næste spil bliver når det udkommer. De har allerede været ude og anerkende der skal en hel anden retning til, men lad os se, når The Witcher 4 lander om ... 5-6 år :)

Nogle spil firmaer lærer faktisk af deres fejl, andre blæser bare videre, fordi folk køber det jo alligevel. *host* FIFA
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Maethiel » tors 08 apr 2021 13:19

Erroneus skrev:CDPR fuckede op, så hvis man ikke giver meget for dem nu, så kan jeg godt forstå det. Jeg er også lidt irriteret over at skulle vente så lang tid på en ordenlig PS5 udgave, fordi de ikke kunne leve op til deres løfter.

Men det som bliver rigtig interessant, det er hvordan deres næste spil bliver når det udkommer. De har allerede været ude og anerkende der skal en hel anden retning til, men lad os se, når The Witcher 4 lander om ... 5-6 år :)

Nogle spil firmaer lærer faktisk af deres fejl, andre blæser bare videre, fordi folk køber det jo alligevel. *host* FIFA



Jeg kan sagtens følge din tanke omkring Fifa. Dog køber jeg ikke Fifa for at få verdens bedste spil. Jeg køber det med fuld viden om at det er same procedure as last year, og at den største forandring er nye kits og spillertransfers. Jeg får dermed hvad jeg forventer af EA.

Mit problem med CDPR, er at det er et spilstudie som har lavet nogle meget respekterede titler, og som man tænkte man kunne stole på og forvente meget af, som så TOTALT går ud og lyver kunderne op i deres åbne ansigt, og scammer ALLE som forudbestiller.

Det kan jeg personligt ikke tilgive, og om deres næste spil så bliver det mest epic og storslåede eventyr nogensinde skabt, så køber jeg det ikke. (Så skulle det være brugt til 100kr når det ikke var moderne mere, så CDPR ikke tjener så meget som en krone på mig).
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Slimjay DK » tors 08 apr 2021 13:50

Well, de har allerede fået mine 299 kr som jeg gav for det tilbage i november, da jeg forudbestilte det :) Jeg føler mig på ingen måder scammet eller snydt, da min plan hele tiden har været at vente på upgraden. spillet har sågar ikke engang været i maskinen endnu :)

Det eneste jeg pt. kan tillade mig at være utilfreds med er den manglende PS5 upgrade, som kommer hvad der ligner et helt år efter udgivelse, og jeg vil ikke bliver overrasket hvis det rykkes til 2022.

Men så er det jo godt der er så meget andet at spille i mens.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+2

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » tors 08 apr 2021 14:53

Erroneus skrev:CDPR fuckede op, så hvis man ikke giver meget for dem nu, så kan jeg godt forstå det. Jeg er også lidt irriteret over at skulle vente så lang tid på en ordenlig PS5 udgave, fordi de ikke kunne leve op til deres løfter.

Men det som bliver rigtig interessant, det er hvordan deres næste spil bliver når det udkommer. De har allerede været ude og anerkende der skal en hel anden retning til, men lad os se, når The Witcher 4 lander om ... 5-6 år :)

Nogle spil firmaer lærer faktisk af deres fejl, andre blæser bare videre, fordi folk køber det jo alligevel. *host* FIFA


Ja jeg er pt også mest irriteret over ventetiden på Ps5 udgaven.

Jeg har personligt ikke oplevet nogen større tekniske problemer hverken med Ps4 versionen på Ps5 eller PC versionen. Det største har været en håndfuld crashes på konsol udgaven omkring release, men ud over det har der kun været svævende våben og lidt framerate problemer et par steder i byen i bug afdelingen.

Spillet levede dog slet ikke op til mine forventninger efter Witcher 3, men jeg synes egentligt det var et OK spil, som bare er blevet sindsygt overhypet. Hvis der kommer en expansion ala Blood&Wine til witcher 3, så snupper jeg den da sikkert.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » tors 08 apr 2021 14:56

Maethiel skrev:Mit problem med CDPR, er at det er et spilstudie som har lavet nogle meget respekterede titler, og som man tænkte man kunne stole på og forvente meget af, som så TOTALT går ud og lyver kunderne op i deres åbne ansigt, og scammer ALLE som forudbestiller.


Det passer så ikke. Jeg kender flere, som ikke har mærket de store gamebreaking bugs. Især på PC har der været en nogenlunde stabil oplevelse. De klassiske day-one bugs ser vi jo alligevel i stort set alle nyere spil.
Men overdrivelse fremmer forståelsen selvfølgelig..
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Megajohn » tors 08 apr 2021 15:46

Maethiel skrev:
Erroneus skrev:CDPR fuckede op, så hvis man ikke giver meget for dem nu, så kan jeg godt forstå det. Jeg er også lidt irriteret over at skulle vente så lang tid på en ordenlig PS5 udgave, fordi de ikke kunne leve op til deres løfter.

Men det som bliver rigtig interessant, det er hvordan deres næste spil bliver når det udkommer. De har allerede været ude og anerkende der skal en hel anden retning til, men lad os se, når The Witcher 4 lander om ... 5-6 år :)

Nogle spil firmaer lærer faktisk af deres fejl, andre blæser bare videre, fordi folk køber det jo alligevel. *host* FIFA



Jeg kan sagtens følge din tanke omkring Fifa. Dog køber jeg ikke Fifa for at få verdens bedste spil. Jeg køber det med fuld viden om at det er same procedure as last year, og at den største forandring er nye kits og spillertransfers. Jeg får dermed hvad jeg forventer af EA.

Mit problem med CDPR, er at det er et spilstudie som har lavet nogle meget respekterede titler, og som man tænkte man kunne stole på og forvente meget af, som så TOTALT går ud og lyver kunderne op i deres åbne ansigt, og scammer ALLE som forudbestiller.

Det kan jeg personligt ikke tilgive, og om deres næste spil så bliver det mest epic og storslåede eventyr nogensinde skabt, så køber jeg det ikke. (Så skulle det være brugt til 100kr når det ikke var moderne mere, så CDPR ikke tjener så meget som en krone på mig).


Jeg synes bare ikke Fifa bør koste fuld pris spil. Så lav en DLC med opdateret roster i stedet (a la PES gjorde denne gang), og så tag fuld pris måske for en ny version hvert 3. år. Jeg har nægtet at købe det til over 200 kr. de sidste mange år, og nu venter jeg bare på at det udkommer på gamepass/ea play i stedet.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » tors 08 apr 2021 17:31

Megajohn skrev:Jeg synes bare ikke Fifa bør koste fuld pris spil. Så lav en DLC med opdateret roster i stedet (a la PES gjorde denne gang), og så tag fuld pris måske for en ny version hvert 3. år. Jeg har nægtet at købe det til over 200 kr. de sidste mange år, og nu venter jeg bare på at det udkommer på gamepass/ea play i stedet.

Enig. Jeg har ikke givet fuld pris for FIFA i et par år nu, fordi jeg nægter at støtte EA for det skrammel de smider ud og hvor FUT bliver mere og mere pay2win. I år lånte jeg det på biblioteket, har spillet det 20-30 timer og så gad jeg ikke mere. Det er muligt at CDPR fuckede op og lovede for meget med C2077, men de retter i det mindste op på det nu, hvor EA laver bevidst det samme stunt år efter år.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Maethiel » tors 08 apr 2021 22:13

Jeg synes jo netop at med EA, der ved man hvad man får, men CDPR, der foventer man meget bedre. Og så kommer vi bare ikke udenom at de scammede ALLE...

De tvang anmeldere til kun at bruge pre recorded materiale, og der måtte ikke komme anmeldelser ud FØR release, og der blev LOVET at det bare ville spille. Alt det de sagde og lovede, det løj de om.

Det er UTILGIVELIGT, uanset hvad de gør i fremtiden, så er jeg ikke kunde hos dem.


Jeg er helt enig i at EA sagtens bare kunne sælge en "upgrade pack", med transfers og nye trøjer, til f.eks 200kr hvert år, men indtil da (gør de nok aldrig), så VED jeg hvad jeg får hos dem, og derfor køber jeg skidtet brugt til småpenge, når folk vil af med deres skive :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » fre 09 apr 2021 09:31

Det er naturligvis smag og behag, men jeg syntes netop at EA's taktik er utilgiveligt, når man ser hvordan de ødelægger en hel spil-serie og har fået en hel generation af unge spillere, til at tro det er okay at betale 1000-vis af kroner på digitale spilkort, som er brugbare i 10 måneder, samt smider det samme spil ud år efter år, i en vild dårlig tilstand. Nå ja og det har de så gjort igen og igen og igen, hvor CDPR fuckede op med C2077, og er dedikeret på at fixe det. EA ændrer sig aldrig, som du skriver.

Ja CDPR scammede folk, for at få deres spil ud, men EA gør altså det samme, FIFA er altid noget bras når det kommer ud og så bruger de ca. et halvt år på at få det til at køre ordenligt.

Jeg siger ikke at man skal pre-order CDRP's næste spil, fordi det er klart at de skal bevise at kan få fixet C2077 og at de ikke laver lign. stunt igen. Men så kan man jo bruge samme taktik der, vente til spillet er ude og købe det brugt eller billigt, hvor man ved hvad tilstand spillet er i.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Maethiel » lør 10 apr 2021 04:01

Erroneus skrev:Det er naturligvis smag og behag, men jeg syntes netop at EA's taktik er utilgiveligt, når man ser hvordan de ødelægger en hel spil-serie og har fået en hel generation af unge spillere, til at tro det er okay at betale 1000-vis af kroner på digitale spilkort, som er brugbare i 10 måneder, samt smider det samme spil ud år efter år, i en vild dårlig tilstand. Nå ja og det har de så gjort igen og igen og igen, hvor CDPR fuckede op med C2077, og er dedikeret på at fixe det. EA ændrer sig aldrig, som du skriver.

Ja CDPR scammede folk, for at få deres spil ud, men EA gør altså det samme, FIFA er altid noget bras når det kommer ud og så bruger de ca. et halvt år på at få det til at køre ordenligt.

Jeg siger ikke at man skal pre-order CDRP's næste spil, fordi det er klart at de skal bevise at kan få fixet C2077 og at de ikke laver lign. stunt igen. Men så kan man jo bruge samme taktik der, vente til spillet er ude og købe det brugt eller billigt, hvor man ved hvad tilstand spillet er i.


Jeg er ikke helt enig, men kan godt følge dig.

I min verden er forskellen at EA ikke skjuler at de er in it for the money, og bare pakker samme spil om hvert år.

Det at CDPR BEVIDST smed et spil på gaden som var uspilleligt og ødelagt, og LØJ folk op i ansigtet, for at sikre pre orders og et godt salg, det er grotesk usmageligt. Det er rent ud sagt bedrageri og svindel.

Men er helt enig, EA er klamme, og de har ødelagt hvad Fifa engang var (jeg savner ps2/ps3), før FUT gik amok.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster