Forum

Cyberpunk 2077 tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » ons 16 feb 2022 00:18

Erroneus skrev:166gb O_o Meldingen er at det skulle være 99gb.

Det er i øvrigt på tilbud på PSN, til kun 184,5 kr.


“166.6 GB minimum” for at være helt præcis.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf klatzen » ons 16 feb 2022 09:10

Nogen der har fået det prøvet og kan komme med en anmeldelse? Er det værd at spille nu, eller er det stadig sådan Meh?
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » ons 16 feb 2022 09:40

Den overordnet feedback fra community er ganske positiv ovenpå 1.5 patchen. Ser ud som at det kører som det skal.
Giv det et skud, jeg synes det var et fedt spil.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar
+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » ons 16 feb 2022 13:07

Dasiima skrev:
Erroneus skrev:166gb O_o Meldingen er at det skulle være 99gb.

Det er i øvrigt på tilbud på PSN, til kun 184,5 kr.


“166.6 GB minimum” for at være helt præcis.

Ah, plads angivelserne på PS Store kan man aldrig stole på, af en eller anden årsag.

Det er en 99gb download og fylder 56gb når installeret.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » ons 16 feb 2022 15:02

klatzen skrev:Nogen der har fået det prøvet og kan komme med en anmeldelse? Er det værd at spille nu, eller er det stadig sådan Meh?


Selve gameplayet er jo det samme. Er ikke rigtigt andet end bug fixes, lidt "quality of life" ændringer og dedikerede Ps5 og Series X/S versioner opdateringen bringer til bordet.

Hvis man synes spillet var "meh" før, så vil opdateringen næppe ændre noget som helst på det :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf klatzen » ons 16 feb 2022 16:32

BizzyVaping skrev:
klatzen skrev:Nogen der har fået det prøvet og kan komme med en anmeldelse? Er det værd at spille nu, eller er det stadig sådan Meh?


Selve gameplayet er jo det samme. Er ikke rigtigt andet end bug fixes, lidt "quality of life" ændringer og dedikerede Ps5 og Series X/S versioner opdateringen bringer til bordet.

Hvis man synes spillet var "meh" før, så vil opdateringen næppe ændre noget som helst på det :)


Jeg tænkte netop mere på om de havde fået gjort det "spilbart" in terms of performance, men det lyder det til :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » ons 16 feb 2022 20:18

klatzen skrev:
BizzyVaping skrev:
klatzen skrev:Nogen der har fået det prøvet og kan komme med en anmeldelse? Er det værd at spille nu, eller er det stadig sådan Meh?


Selve gameplayet er jo det samme. Er ikke rigtigt andet end bug fixes, lidt "quality of life" ændringer og dedikerede Ps5 og Series X/S versioner opdateringen bringer til bordet.

Hvis man synes spillet var "meh" før, så vil opdateringen næppe ændre noget som helst på det :)


Jeg tænkte netop mere på om de havde fået gjort det "spilbart" in terms of performance, men det lyder det til :-)


Det har det hele tiden været, hvis det er PS5 vi snakker om.

Jeg har ikke prøvet det på Ps4, men løb ikke ind i nogen større problemer i min gennemspilning af Ps4 versionen på Ps5 i sin tid.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » ons 16 feb 2022 22:10

Er det overhovedet lykkedes nogen herinde med disc versionen at opgradere til Ps5 versionen?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf palawan » ons 16 feb 2022 22:27

BizzyVaping skrev:Er det overhovedet lykkedes nogen herinde med disc versionen at opgradere til Ps5 versionen?

Ja!
Smid install disken i PS5éren. Tryk på de tre horisontale "knapper" til højre for "copy paused 0%" og vælg PS5 upgrade. Herfra kan du downloade den.
Senest rettet af palawan tors 17 feb 2022 01:02, rettet i alt 1 gang.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » ons 16 feb 2022 23:50

Erroneus skrev:
Dasiima skrev:
Erroneus skrev:166gb O_o Meldingen er at det skulle være 99gb.

Det er i øvrigt på tilbud på PSN, til kun 184,5 kr.


“166.6 GB minimum” for at være helt præcis.

Ah, plads angivelserne på PS Store kan man aldrig stole på, af en eller anden årsag.

Det er en 99gb download og fylder 56gb når installeret.


Det viste sig at de 166 var for både PS4 og PS5 download. Måske lidt misvisende, da det vel er de færreste der har behov for at hente begge versioner..
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » tors 17 feb 2022 12:14

palawan skrev:
BizzyVaping skrev:Er det overhovedet lykkedes nogen herinde med disc versionen at opgradere til Ps5 versionen?

Ja!
Smid install disken i PS5éren. Tryk på de tre horisontale "knapper" til højre for "copy paused 0%" og vælg PS5 upgrade. Herfra kan du downloade den.


Tror jeg har fundet problemet.

Den version jeg har købt i Elgiganten i sin tid er åbenbart en UK version, og derfor kan jeg ikke opgradere via min danske PSN konto.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » tors 17 feb 2022 15:59

BizzyVaping skrev:
palawan skrev:
BizzyVaping skrev:Er det overhovedet lykkedes nogen herinde med disc versionen at opgradere til Ps5 versionen?

Ja!
Smid install disken i PS5éren. Tryk på de tre horisontale "knapper" til højre for "copy paused 0%" og vælg PS5 upgrade. Herfra kan du downloade den.


Tror jeg har fundet problemet.

Den version jeg har købt i Elgiganten i sin tid er åbenbart en UK version, og derfor kan jeg ikke opgradere via min danske PSN konto.

Interessant, jeg må lige prøve at få smidt min kopi i her senere, og se om det er samme problem. Kan ikke huske hvor jeg købte den fra. Jeg har en UK PSN konto, så det er let at fixe, men dumt hvis tilfældet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron