Forum

Cyberpunk 2077 tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » fre 18 dec 2020 09:53

Hvis man vil købe spillet digitalt igennem PS Store er det ikke længere muligt. Sony har netop slettet det fra storen indtil videre. Allerede købte digitale eksemplar kan stadig spilles
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Jake242 » fre 18 dec 2020 10:27

Dasiima skrev:Hvis man vil købe spillet digitalt igennem PS Store er det ikke længere muligt. Sony har netop slettet det fra storen indtil videre. Allerede købte digitale eksemplar kan stadig spilles


Man fristes til at spørge hvorfor?
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » fre 18 dec 2020 10:34

Jake242 skrev:
Dasiima skrev:Hvis man vil købe spillet digitalt igennem PS Store er det ikke længere muligt. Sony har netop slettet det fra storen indtil videre. Allerede købte digitale eksemplar kan stadig spilles


Man fristes til at spørge hvorfor?

Fordi spillet kører elendigt på de originale konsoller, dvs. PlayStation 4, Xbox One og Xbox One S.

Det kommer tilbage, når CDPR har kastet nok optimeringer efter det, så det er spilbart.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf SuperClarkDK » lør 19 dec 2020 08:54

Jeg er i gang på femte time. Indtil videre kun opdaget et par bugs. Ikke noget der p.t. ændrer på spiloplevelsen.

Det tager sin tid at komme i gang. Virker som et gigantisk spil.
SuperClarkDK
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: København K


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » lør 19 dec 2020 10:03

Ny update ruller ud nu som fixer en del på quests og tonsvis af andre ting, heriblandt: “Multiple stability improvements, including crash fixes.”
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar
+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Lynggaard CR » lør 19 dec 2020 12:10

Har ikke oplevet crashes eller de helt vilde bugs på min PS Pro. Det kan absolut spilles. MEN... Verdenen føles godt nok tom og forladt når man cruiser rundt. Det trækker sgu lidt ned. Ifølge en video jeg har set på digital foundry er det mere livligt på den nye xbox. Ved ikke om det er noget CDPR kan "patche" sig ud af?
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf SuperClarkDK » man 21 dec 2020 13:55

Ved ikke med jer, men er solgt. Cyberpunk er for vildt. Hele stemningen, musikken, dialogerne og spillets mekanikker fungerer bare godt. (Spiller på PS5).
SuperClarkDK
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: København K

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » man 21 dec 2020 16:37

SuperClarkDK skrev:Ved ikke med jer, men er solgt. Cyberpunk er for vildt. Hele stemningen, musikken, dialogerne og spillets mekanikker fungerer bare godt. (Spiller på PS5).


Det er et godt spil, men imo ikke witcher 3 nivuea, selvom spillet da har vundet mig mere over siden starten.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Slimjay DK » lør 26 dec 2020 10:32

Mit får lov at blive i æsken til PS5 Upgraden, så får de nok også rettet en del bugs inden :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » lør 23 jan 2021 21:21

Ny 16gb opdatering ude nu, retter på diverse crash og fejl.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » man 29 mar 2021 20:43

Så er opdatering 1.2 landet! 44gb Update med over 100 patch notes. Nu burde det være en spilbar oplevelse :-)
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Racermus » tirs 30 mar 2021 09:13

Dasiima skrev:Så er opdatering 1.2 landet! 44gb Update med over 100 patch notes. Nu burde det være en spilbar oplevelse :-)


Fedt, så kunne det være jeg skulle starte op på det igen. Selvom jeg er fristet til at vente på PS5 opdateringen. Syntes bare det er lang tid at vente, på så lækkert et spil :D
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf klatzen » tirs 30 mar 2021 19:19

Hvordan ER oplevelsen så idag? Er det spilbart på ps5? :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » tirs 30 mar 2021 19:21

Racermus skrev:
Dasiima skrev:Så er opdatering 1.2 landet! 44gb Update med over 100 patch notes. Nu burde det være en spilbar oplevelse :-)


Fedt, så kunne det være jeg skulle starte op på det igen. Selvom jeg er fristet til at vente på PS5 opdateringen. Syntes bare det er lang tid at vente, på så lækkert et spil :D


Jeg har været igang det meste af dagen efter en lang pause og det kører ganske smooth. Desuden ser det jo bestemt ikke skidt ud på PS5 og de 60fps er ret stabilt.

Det skal også siges, at en PS5 quality mode sandsynligvis kommer med en 30fps cap. Så vil man skulle køre perfomance mode i stedet, og det tror jeg ikke bliver en kæmpe forskel fra den version vi har nu.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 30 mar 2021 19:32

Jeg holder stadigvæk spillet i kassen. Når jeg ser hvordan spillet ser ud på tilsvarende PC hardware der trækker det i 60FPS, så kan jeg godt vente på de udnytter hardware ordenligt, nu har man alligevel ventet det ekstra tid :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster