Forum

Xiii

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Xiii

Indlægaf HEADSTAR » ons 30 dec 2020 07:32

Hvem spiller?

Glemte alt om dette fantastiske spil vi fik genudgivet for en måneds tid siden.
Jeg er igang med at downloade spillet og glæder mig virkelig til dette syret spil.

Singelplayer spillet er selvfølgelig det der trækker her men der er mulighed for at spille med 3 andre på skærmen som sikkert bliver kryds opdelt.

Håber på nogel sjove og spændende oplevelser og nogle gode trofæ jagter.
Det er længe siden at jeg har spillet et solidt skydespil så det bliver forrygende.

Håber at andre køber spillet også selv om at det er en genudgivlse.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Xiii

Indlægaf HEADSTAR » fre 01 jan 2021 08:40

Hold da op, sikke mange fejl der er i XIII.
Det hade jeg godt læst men ikke at spillet ikle virker for jeg bliver sat i stå i en mission fordi mekanikken ikke virker.

En stor skuffelse til 370kr
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Xiii

Indlægaf HrDanish » fre 01 jan 2021 13:05

HEADSTAR skrev:Hold da op, sikke mange fejl der er i XIII.
Det hade jeg godt læst men ikke at spillet ikle virker for jeg bliver sat i stå i en mission fordi mekanikken ikke virker.

En stor skuffelse til 370kr


Det var da en skam at høre. Håber de hurtigt får taget all bugs så du kan nyde spillet.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Xiii

Indlægaf HEADSTAR » lør 02 jan 2021 11:51

HrDanish skrev:
HEADSTAR skrev:Hold da op, sikke mange fejl der er i XIII.
Det hade jeg godt læst men ikke at spillet ikle virker for jeg bliver sat i stå i en mission fordi mekanikken ikke virker.

En stor skuffelse til 370kr


Det var da en skam at høre. Håber de hurtigt får taget all bugs så du kan nyde spillet.


Hold da kæft, den er da helt gal. Fjenderne står bare stille og de personer jeg skal hjælpe sætter spillet i stå fordi de også bare står stille. Jeg skulle forsvare en helikopter med et maskingevær som ikke virker, lige midt i et save punkt.

Jeg har sendt en reklamation til Sony for jeg vil ikke betale for sådan en omgang rod.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Xiii

Indlægaf HEADSTAR » tirs 12 jan 2021 10:56

Jeg fik svar fra Sony.

Når spillet er downloadet og spillet vil vi ikke refunderer det betalte beløb.

Godt så, jeg er jo nød til at downloade og spille for at finde alle de fejl der er i spillet.

Lige nu kan jeg ikke komme igennem banen med ubåden da den kontakt jeg skal trykke på for at åbne en port under vandet, kun virker halvt.
Det ligner at der ligger en olie film i vandoverfladen som jeg ikke kan komme igennem.

Sådan er det hele vejen igennem.
Aldrig har jeg set så mange fejl i et spil før.
En boss jeg skal skyde går agurk og drejer 360 grader rundt om sig selv når bossen skyder og det ser vildt ud for det er lodret 360 grader bossen drejer rundt.

Så er der fjender der ikke de dør og undlader at spillet forsætter. Lyden er elendig og det kan ikke altid lade sig gøre at sigte.

Sikke et øv spil :-s
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Xiii

Indlægaf HEADSTAR » tirs 23 feb 2021 20:30

Er ikke klar over hvad der sker men jeg er igang med at downloade 14gb update.
Håber dæleme at spillet kommer til at virke.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Xiii

Indlægaf Palle Havshøi-Jensen » tirs 23 feb 2021 22:52

Du må godt lige give besked om hvordan det er nu efter patchen.
Palle Havshøi-Jensen
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Re: Xiii

Indlægaf HEADSTAR » ons 24 feb 2021 13:34

Palle Havshøi-Jensen skrev:Du må godt lige give besked om hvordan det er nu efter patchen.


Det er svært kammerat, spillet virker godt nok men det virker ikke som et spil længere.
Spillet er godt og spændende men det her har altså ødelagt at spille spillet nu.
Jeg sider hele tiden og venter på at spillet stopper, fjenderne stopper eller at spillet ikke forstå hvad jeg laver.

En skam for det er et fedt spil. Ikke engang udviklerne fortalte at vi fik en opdatering.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Xiii

Indlægaf HEADSTAR » fre 26 feb 2021 13:05

Nogen har fået problemer men det ser ud som om at problemet ligger i at man åbenbart kan starte spillet imens der downloades og det lyder for mig som en dårlig ide at spille et ødelagt spil imens der downloades.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Xiii

Indlægaf HEADSTAR » man 01 mar 2021 16:51

Det næste er at der mangler nogle ting der skal samles ind for at få trofæer.
Ikke så heldigt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron